Gå til innhold
Hundesonen.no

Åh, endelig!


Gry83

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Tusen takk for gratulasjoner, alle sammen! ;)

Krelise: Så spennende! Har du funnet noe enda? ;)

Legger ved et bilde av di 4 jentene i kullet, 2 uker gamle ~tenk at en av disse er min! :) *Klype seg i armen* :)

post-2984-1247166102_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria: Jaaaa! :):D

Koda Naruto: Så spennende! Hvilken rase skal du ha? ;) Helt forferdelig lang tid å vente, er rene torturen! Hehe... Di 2 ukene som har gått siden min valp ble født virker seriøst som 3-4 uker. ;):P

Leena: Ja jøss! :) Hehe... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det må ha vært vanskelig å gå uten hund. Jeg kan ikke sitte meg inn i situasjonen en gang. Den dagen Blondie ikke lever lengre så tror jeg at jeg må skaffe meg hund med en gang.

Gleder meg til å høre mer om valpen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, blir ikke mindre valpesjuk av slike bilder :whistle:

Hihi, jeg kreperer snart av valpesjuke her,jeg! :wub:

Gratulerer! Det må ha vært vanskelig å gå uten hund. Jeg kan ikke sitte meg inn i situasjonen en gang. Den dagen Blondie ikke lever lengre så tror jeg at jeg må skaffe meg hund med en gang.

Gleder meg til å høre mer om valpen :innocent:

Takk! Ja det er helt grusomt, faktisk. Livet er så tomt og kjedelig uten når man er vant til å ha hund! Ikke-hundeeiere aner ikke hva dem går glipp av. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige :innocent:

Kan tenke meg ventetiden føles lang ja!

Nå ble jeg jo bare enda mer valpesyk, hehe.

Har snakket med flere oppdrettere, men ikke bestemt noe ennå. Planlegger ikke valpekjøp før til neste år, så har litt tid igjen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaaw, noe så fantastisk! :icon_cry: Herregud, jeg får jo klump i halsen... Vil ha valp jeg også! Jeg gleder meg til du får herligheten i hus, - for du sørger vel for lange bildespam'er formoder jeg?? :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige :P

Kan tenke meg ventetiden føles lang ja!

Nå ble jeg jo bare enda mer valpesyk, hehe.

Har snakket med flere oppdrettere, men ikke bestemt noe ennå. Planlegger ikke valpekjøp før til neste år, så har litt tid igjen :icon_cry:

Aha, ja da har du jo god tid til å finne den rette oppdretteren og kombinasjonen. :getlost: Er mange fordeler meg å ta seg god tid! ;)

Naaaw, noe så fantastisk! :P Herregud, jeg får jo klump i halsen... Vil ha valp jeg også! Jeg gleder meg til du får herligheten i hus, - for du sørger vel for lange bildespam'er formoder jeg?? ;)

Jeg veeet, dem er så skjønne at det nesten gjør vondt! ;):P Og jeg kan på tro og ære love deg lange bildespam'er! :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria: Jaaaa! :);)

Koda Naruto: Så spennende! Hvilken rase skal du ha? :P Helt forferdelig lang tid å vente, er rene torturen! Hehe... Di 2 ukene som har gått siden min valp ble født virker seriøst som 3-4 uker. :P:P

Leena: Ja jøss! :) Hehe... ;)

Jeg skal ha Welsh Corgi Pembroke :lol: Ja nå er 2 uker stadie hos meg også. Har gått kjeeeeeempe sakte, men bare 2 uker til nå så kan jeg dra på besøk :P

Guuud så nydelige valper :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Welsh Corgi Pembroke :blink: Ja nå er 2 uker stadie hos meg også. Har gått kjeeeeeempe sakte, men bare 2 uker til nå så kan jeg dra på besøk :)

Guuud så nydelige valper :D

Corgi er jo kjempesøte :)

Jeg skal ikke besøke valpen før den er leveringsklar... Buhu. Pyse som jeg er tør jeg ikke reise alene, og skal vi reise 2 blir det ca 6000kr... DET har ikke jeg råd til å gjøre 2 ganger. :D Er på en måte littegranne glad for det også, det må jo være helt forferdelig å reise hjem igjen uten valpen da! Trøster meg med det. Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fortsettes det å vokse! 5 uker nå (i morgen) :wub:

post-2984-1248797183_thumb.jpg

Vet fortsatt ikke hvem som er min ~ rent utseendemessig så falt jeg veldig for frøkna øverst til venstre (brunt halsbånd) :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw, jeg likte veldig godt tispen nederst til høyre jeg :twisted: Men alle er jo nydelige!

Jeg også likte henne! Nå vet jeg at det ikke blir den nederst til venstre (jeg var frekk nok til å si at den ikke helt hadde utseendet jeg ønsket... Fikk forferdelig dårlig samvittighet etterpå, men jeg må jo være ærlig! :icon_confused: Stakkar lille rynkejenta... Hehe) Så en av dem andre 3 er altså mi :)

Så søte og rare! :) Er det du eller oppdretteren som plukker ut valpen din?

Hihi, I know! Pinschere er en av få raser som er penere som voksne enn som valper, selv om dem er søøøøte på sin egen måte som valper også. :) Er oppdretteren som plukker ut valpen min, alle valpekjøperne måtte skrive en detaljert oversikt over hva dem ønsket å bruke hunden til osv, så når valpene er gamle nok til å vise sine forskjellige personligheter, da matcher dem valp og eier som ser ut til å passe sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...