SoppenCamilla Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Keeper er den søteste bullevalpen som fins akkurat nå
HildeM Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 At noe så søtt i det hele tatt kan eksistere er for meg et mysterium.
Bastian... Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Helt utrolig nydelig!!! De små ansiktsrynkene er jo bare fantastiske!
HildeM Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Når passer det at jeg kommer og stjeler den her da, Camilla?
SoppenCamilla Skrevet 17. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Når passer det at jeg kommer og stjeler den her da, Camilla? Vel, eierene kommer hjem fra ferie i morgen, så du har egentlig litt dårlig tid.
Aussieglis Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Awww! Ikke min type hund i det hele tatt men den var jo bare bedårende med de rynkene sine joo!
HildeM Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Vel, eierene kommer hjem fra ferie i morgen, så du har egentlig litt dårlig tid. Hm, får bli en annen gang da.
SoppenCamilla Skrevet 17. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Hm, får bli en annen gang da. Mhm
Peers Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Utrolig søt altså Sånn fin fargerik leke hadde Norma som valp også, den var populær den! Dessverre levde den ikke lenge *flir*
SoppenCamilla Skrevet 17. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2009 Utrolig søt altså Sånn fin fargerik leke hadde Norma som valp også, den var populær den! Dessverre levde den ikke lenge *flir* Sånne er det maaange av rundt omkring her
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar