Guest Jonna Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Jippi! Endelig har vi klart å nå målet jeg har hatt siden Ekornet kom i hus Blaze kan nå legge til tittelen: Norsk Brukshund Champion! Begynner nesten å bli slitsomt å skrive alle tittlene hennes nå, men jeg må ærlig talt si at for meg betyr denne tittelen MYE mer enn alle dem andre tilsammen. Verdens beste ekorn har jeg Blaze heter nå: Nbch Intuch Nuch Such NV05'06 WW08 Glimmergruvans Ô-Blaze Resultatene fra dagen ble: nr.1 jeg med Blaze nr.2 Monica Tegler med Tunevannets Pippi. Også dem med Cert nr.3 Ingar Oliversen med Tunevannets Olli. Det var tilsammen 6 startene, kun 3 stk fullførte hele konkurransen. Karakterer i kronologisk rekkefølge: Fellesdekk: 10 Sporoppsøk: 8,5 (kraftig sidevind så Blaze drar på inngangen til sporlegger, kaller henne inn igjen og sender på nytt) Spor: 9 (mistet pinne nr.1) Fvf: 8,5 litt uryddig og litt treg ved forflyttning og holdt Innkalling m/stå & dekk: 7 DK førte innkalling, temposkifte innkomst og skjev innsitt Fremadsending: 8,5 avviker litt på rettning Kryp: 9 hunden tar oppsitt selv Hals: 9,5 avviker litt på rytmen Hopp: 10 Apportering metall: 9,5 litt urolig ved utkast Apportering tung: 9,5 litt temposkifte Stige: 10 Felt: 7 tre gjenstander (ingen fikk fullt i feltet i dag) Tilsammen 268,5 på lydighet, 299 på spesialen= 567,5 poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer så mye Flinkeste, fineste Blaze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer masse! Velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 De største gratulasjoner fra oss til dere - dette er så velfortjent og vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer så mye! Dere er flinke altså, og dette er velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Jeg sier det igjen: KULT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Yeeey!! Grattis Dere er superflinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 WOW! Det må føles så stort - godt jobbet begge to! Husker så bedrøvelig den natten etter keisersnittet var, og du sa at heretter skulle Blaze kun være "karriærekvinne" og det er hun da sannelig blitt! Snakker om kontraster fra den runden der - grattis en masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer masse med en utrolig imponerende prestasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 WOW! Det må føles så stort - godt jobbet begge to! Husker så bedrøvelig den natten etter keisersnittet var, og du sa at heretter skulle Blaze kun være "karriærekvinne" og det er hun da sannelig blitt! Snakker om kontraster fra den runden der - grattis en masse! Jeg må helt ærlig si at jeg tror det kommer til å bli min store sorg at hun aldri kommer til å få flere valper. Jeg har faktisk tenkt på det i dag... Takk for grattisene alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer så mye, dere er kjempeflinke! Jeg må helt ærlig si at jeg tror det kommer til å bli min store sorg at hun aldri kommer til å få flere valper. Jeg har faktisk tenkt på det i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Dere er bare best, altså !! Den tittelen er vel den som henger høyest av alle, om man skal sammenligne titler ! Vi bøyer oss i støvet og tar bølgen, setter tenna i tapetet og hæla i taket og jubler for flinkeste Blaze ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer så mye!! Jeg synes det er litt av en prestasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Stort grattis til fineste ekornet og den flinke eieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Wow! Gratulerer så mye - dere er bare helt fantastisk flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratuler!! Skjønner godt at du er stolt av den tittelen! Det ligger mye mer jobb bak en slik tittel, enn show-titteler! Gratulerer også til kennel tunevannet. Monica er flink hun også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer masse! Kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulerer!! For en kjempebragd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Gratulere så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Gratulerer så mye! Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Gratulerer så mye! Kjempefortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 14. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2009 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar