Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi med Hund - Bridie

PsychoLynx

Recommended Posts

Nå har jeg aldri lest bladet, men jeg har jo hatt gleden av å se noen Marits morsomme fotoseier her på sonen.

Det som jeg blir litt forundret over er denne boikottkampanjen av et blad fordi de velger å endre/lage nye reportasjer. Selvfølgelig er det morsomt å se blider av en "kjent" modell, tatt av en "kjent" fotograf, men det er vel ikke dermed sagt at bladet for en dårligere kvalitet fordi de ønsker andre type reportasjer. De har sikkert mange andre lesere som ikke vet hvem Marit og Bridie er :icon_redface:

Jeg må dog si meg enig i at de burde gitt beskjed på et tidligere tidspunkt at de ikke ønsket flere bildereportasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en mail fra Vi Med Hund! :lol:

"Hei igjen :icon_redface:

Dette er jo litt kult – vi har rett og slett opplevd en liten mailkampasnje her nå, fra lesere som vil beholde Bridie. Og vi hører jo på våre lesere, så vi setter inn Bridie allikevel(yes!), så fremt ikke over-sjef-sjefen i Danmark protesterer . Vent litt med feiringen, skal bare ha en liten bekreftelse til først"

Så, :lol::D:wub:. Skal holde dere oppdatert jeg :wub:

Men tusen takk folkens!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en mail fra Vi Med Hund! :lol:

Dette er jo litt kult – vi har rett og slett opplevd en liten mailkampasnje her nå, fra lesere som vil beholde Bridie. Og vi hører jo på våre lesere, så vi setter inn Bridie allikevel(yes!), så fremt ikke over-sjef-sjefen i Danmark protesterer . Vent litt med feiringen, skal bare ha en liten bekreftelse til først"

Så, :D :D :wub:. Skal holde dere oppdatert jeg :lol:

Men tusen takk folkens! :wub:

Neimen, så gøy! Der streig de i anseelse hos meg :wub: *krysser fingrene* Men jeg ønsker fortsatt bok, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så gøy! Der streig de i anseelse hos meg :icon_redface: *krysser fingrene* Men jeg ønsker fortsatt bok, da!

ja, ikke sant? hmmm.. åssen går man frem ang en bok da tro?

Kult, så bra da! Får virkelig håpe dere kommer inn igjen! Men som alle sier, du skulle lagd en bok.

Tror du det blir noe av da? :wub:

Her tror jeg at jeg trenger fler tips.... Åssen går man frem om noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en mail fra Vi Med Hund! :wub:

Så, :wub: :wub: :lol:. Skal holde dere oppdatert jeg :D

Men tusen takk folkens! :lol:

Hehe, tøft !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lesere :icon_redface:

Vi har fått så mange mail fra lesere som vil beholde Bridie som fast innslag, at vi har bestemt oss for å gjøre akkurat det!

Bridie er tilbake før hun har forsvunnet – i neste utgave allerede med bilder fra en norgesturne :wub:

Håper dere fortsetter å komme med ønsker til innhold i bladet.

Men vennlig hilsen

Anniken Skarpeid Svensson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lesere :icon_redface:

Vi har fått så mange mail fra lesere som vil beholde Bridie som fast innslag, at vi har bestemt oss for å gjøre akkurat det!

Bridie er tilbake før hun har forsvunnet – i neste utgave allerede med bilder fra en norgesturne :wub:

Men vennlig hilsen

iiiihhh!! :wub: Takk folkens! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lesere :P

Bridie er tilbake før hun har forsvunnet – i neste utgave allerede med bilder fra en norgesturne :)

Men vennlig hilsen

Den fikk jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så utrolig bra da!! :)

Og imponerende taklet av vimed-folka! :)

Ang bok så tror jeg du bør skrive hva ideen er, hvordan du mener det skal se ut etc og så legger du ved noen eksempelbilder og sender til diverse forlag som holder på med sånne typer bøker (sjekke bokhandel etc). Feks... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang bok:

samle opp bildeserier til en viss antall sider du synes passer. Morsom tekst skrives til(du er jo så rå på det å.. synes tekstene i vimed er litt labre til tider) bestill en fotobok fra en fotobutikk (2-4 eksemplarer for eks.) også sender du rundt til 2-4 forlag med eksempelvis utskrifter ifra oss om at vi vil ha bok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...