Silje Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Vår godeste admin syns det er VELDIG morro å få meg til å gjøre dumme ting.... og nå tror jeg at han prøver å gjøre det igjen! Så derfor må jeg spørre dere om noen vet hva som skjer om jeg trykker shift+alt+print screen samtidig? (jeg er kronisk nysgjerrig og DØØØØR etter å få prøve å trykke.... men tørr ikke pågrunn av dårlig erfaring med admin...) Så, noen som vet hva som skjer? (for de som IKKE vet.... IKKE trykk, jeg står ikke ansvarlig for vridde skjermer, negative farger eller lignende! )
Silje Skrevet 5. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Ahaaa, så det ER ikke noe farlig altså? (fremdeles ikke overbevist...)
Benedicte Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Det var heldigvis ikke s[ vanskelig [ f[ det bort igjen. Men n[ er tastaturet teit.
Espen Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Det var heldigvis ikke s[ vanskelig [ f[ det bort igjen. Men n[ er tastaturet teit. Trykk ALT - SHIFT så blir det norsk igjen;)
Espen Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Takk Espen æ ø å Jepp.. Stol på mine short cuts! Dumme Silje og Nina!
Silje Skrevet 5. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Espen, can you blame me!? Du har fått meg til å trykke på litt av hvert
Synnikken Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Åååh, jeg er så glad jeg har sånne program for idioter som meg på pcen! fikk bare opp advarsel jeg!
Iago Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Heldigvis har jeg mac, så blir ikke fristet til å trykke på sånne koder Har f.eks ikke preen screen knapp.
Nowisclee Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Du er savnet på MSN! Jeg trykker ikke på knapper jeg ikke vet hva skjer med, jeg tenk.
Mirai Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Måtte le da jeg så denne tråden, spesielt siden den kom rett etter den gruppesamtalen på msn (hvor Espen plutselig brølte ut at han prøvde å spille the sims 3, for deretter å si at han sa det i feil vindu, og så lurte han på om jeg hadde laget ham i the sims 3, haha).
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar