Gå til innhold
Hundesonen.no

Mega-sonentreff!


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar
Nei nei, altså- vi har jo folk som er i par også. Så de tar jo og passer på mens vi andre snakker med gutta.

Søren altså, single gutter eller ei- dette er jo nesten litt "MUST" å få med seg!

Er det ikke bare kjerringer som har meldt interesse for treffet til nå? Jeg syns vi kan legge inn en kontaktannonse i lokalavisen der nede, så kan vi friste med drøssevis av damer i alle aldre mot at de stiller som verge :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha loddsalg/loddtrekning i tilleg til andre ting?

*hviske; Mulig det er litt "risky" ift. Om folk faktisk kommer til å kjøpe lodd eller ikke...?*

Tjaa. Det blir mye jobb, da! :P Tror vi holder oss til konkurranser. (og evt noe salg av noe artikler dersom det blir noe av.) Vi får evt se når det nærmer seg om noen er villig til å stå for salg/trekning og slikt. Men god ide!

Ikke sant!

Ellers må jeg jo bare si at dere som planlegger gjør en god jobb! Super idè! :(

Tusen takk. Vi prøver iallefall vårt beste! :)

Jeg tenkte jo hinderløype for både hund og eier jeg da, så man slipper løse hunder. Det som er lett for hunden er ikke nødvendigvis lett for eier og omvendt. Kan bli festlig. :)

Aah, smarting! Kom med et forslag til hinderløype? (typ, hva slags hinder, i hvilken rekkefølge, hva skal man gjøre osv?) Hva tenkte du?

Nei nei, altså- vi har jo folk som er i par også. Så de tar jo og passer på mens vi andre snakker med gutta.

Søren altså, single gutter eller ei- dette er jo nesten litt "MUST" å få med seg!

Hahaha! :) Du er så søt, Vala! Satse på at Kira får med seg single gutter til deg, nå. Ellers fins det sikkert noen i Sandefjord eller Larvik eller noe, om du reiser inn dit. :P

*klippe katteskriveriet*

edit: DET var katta, hun har sin mening om treffet hun å..

Men hvem er arrangererne? (ble det riktig skrevet? :( ) Er det bare SoppenCamilla?

Det ble litt rotete med så mye katteskriverier, gitt! ;)

Arrangørene er meg, SoppenCamilla, og Synnikken. I tillegg har vi fått en del hjelp fra andre her på forumet, nå. :)

Er det ikke bare kjerringer som har meldt interesse for treffet til nå? Jeg syns vi kan legge inn en kontaktannonse i lokalavisen der nede, så kan vi friste med drøssevis av damer i alle aldre mot at de stiller som verge :)

Hahaha! Den var rimelig smart, bare ikke det blir invadert av hundehatende "ute-etter-en-ting"-menn? ;)

Hvorfor er du så nysgjerrig på det, daaa? :yawn:

Pft, slutt å vær vanskelig, Sopp. :P La nå jenta få lure, om hun vil det? Nå har jeg uansett sagt det.

Hovedsaklig er det SoppenCamilla, Synnikken og jeg som arrangerer treffet. Jeg kom med ideen, Soppen sa ja til å hjelpe til, det samme gjorde Synnikk. Nå har vi/jeg også noe organisatorisk og kreativ hjelp fra et par andre her på forumet, i tillegg til private kontakter vi spør om råd og hjelp. :D

Edit: dsg, ja, det er rimelig sikkert at det blir i sandefjords-området. evt, dersom det viser seg at det blir alt for lite plass på det stedet vi helst ønsker å ha det, så har vi 2 alternativer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, smarting! Kom med et forslag til hinderløype? (typ, hva slags hinder, i hvilken rekkefølge, hva skal man gjøre osv?) Hva tenkte du?

Nei, det kan vel være alt mulig? Gjennom dekk/andre ting, over/under hinder av diverse typer/høyder, balansering, etc. Mye man kan finne på, og mye rart man kan bruke som hindringer. Da tenker jeg det blir stor variasjon i hva de forskjellige eierne og hundene er gode på, men det skal jo være moro, ikke alvorlig, er min tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare kjerringer som har meldt interesse for treffet til nå? Jeg syns vi kan legge inn en kontaktannonse i lokalavisen der nede, så kan vi friste med drøssevis av damer i alle aldre mot at de stiller som verge ;)

Ja! Sånn som denne singelfestivalen et eller annet sted i Gokk?

Hahaha! :yawn:Du er så søt, Vala! Satse på at Kira får med seg single gutter til deg, nå. Ellers fins det sikkert noen i Sandefjord eller Larvik eller noe, om du reiser inn dit. :)

*flire* Spread the word! Fortell det til mannebeinene da ;)

Neida, sånn helt seriøst så blir man jo selvsagt ikke lei seg om det skulle dukke opp et skikkelig interessant, aktuelt og fascinerende mannebein. Men sorry, med mitt uhell så kommer nok ikke det til å skje. Men når man ser bort i fra det, så tror jeg det er duket for et heidundrende kalas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gjøre det jeg kan for å bli med,så er det i hvertfall 1 av det motsatte kjønn med ;)

Velkommen skal du være! :P

Velkommen og kondolerer! :P

HYSJ da, Soppen! :P

Signeres! :yawn:

Og hysj på deg også! Ikke skrem ham vekk, nå da! :)

Nei, det kan vel være alt mulig? Gjennom dekk/andre ting, over/under hinder av diverse typer/høyder, balansering, etc. Mye man kan finne på, og mye rart man kan bruke som hindringer. Da tenker jeg det blir stor variasjon i hva de forskjellige eierne og hundene er gode på, men det skal jo være moro, ikke alvorlig, er min tanke.

Ah, sånn ja! Smart. Taes til etterretning! :)

Ja! Sånn som denne singelfestivalen et eller annet sted i Gokk?

*flire* Spread the word! Fortell det til mannebeinene da :)

Neida, sånn helt seriøst så blir man jo selvsagt ikke lei seg om det skulle dukke opp et skikkelig interessant, aktuelt og fascinerende mannebein. Men sorry, med mitt uhell så kommer nok ikke det til å skje. Men når man ser bort i fra det, så tror jeg det er duket for et heidundrende kalas!

Pft. Singelfestival du liksom.

*sprer ordet*

Jeg er forsåvidt fullstendig, 100% enig med deg, Vala. Man blir absolutt IKKE lei seg. Så lenge han ikke blir snappa foran nesa på en, selvfølgelig. ;)

Jeg tror, at uansett menner eller ikke menner, så kommer vi til å ha det enormt morsomt! For du kommer, sant vel?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang loddsalg; flott idè, og jo, folk kommer garantert til å handle lodd! Men hvor skal overskuddet gå? Tror nok det er best om sånt gjøres i klubber (prøv - det er SYKT gøy!), eller andre som har egne konti o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig Ula Camping, mellom Sandefjord og Larvik. Hvis det ikke blir det har vi to andre alternativer. :yawn:

Oh så praktisk! Det er jo ikke langt unna :) Og så lenge det er en helg så kan jeg! Har fri hver helg jeg ;) Kan få noen til å jobbe for meg på fredagen ;) Da kan jo jeg og Java bli meg :P så stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg girer meg litt opp nå altså, men hvorfor gjøre alt så forbanna vanskelig og pes for dere selv?

Om folk selv må stå for hytteleing, så er det dem selv som får ansvaret om noe blir ødelagt. (være seg bestikk, tallerker eller annet om dere er redd for det).

Og nei, jeg er IKKE for bindende påmelding. Det kan virkelig skremme livskiten av mange!

Ja, for den som vil ha hytte, så må man jo være tidlig ute. Og med dette mener jeg da at dere kan be campingen om å sette av hele plassen en viss tid, har ikke folk meldt seg på innen da (altså ringt campingen for å få hytte), så må de bli hjemme eller sove i telt. OM det da ikke sku vise seg at det er ledige hytter allikevel da. For det er jo ikke dermed sagt alt blir leid ut selv om det blir på åpent marked.

Jeg vil uansett anta at siden dette er en campingplass, at det er plass til "så mange" telt man vil.

Jo mer dere skal ta på dere av innkjøp, jo dyrere vil det både føles og mest sannsynlig bli. Enn om folk er såpass vettuge at de behandler lånt bestikk osv pent selv, eller tar med egne plast/papp ting om de virkelig tror de skal knuse halve inventaret på hytte.

Jeg sier dette fordi jeg 1. har vært med på hundetreff som er blitt arrangert på overnnevnte måte med STORT hell, og 2. fordi jeg har vært med på arrangement som er holdt på motsatt måte, med langt ifra hell...

Så sorry.

Og hvis noen skulle syns det er vanskelig å klare å bestille en hytte alene, så kan de helt sikkert få hjelp med det.

Jo mer som skal planlegges og arrangeres, jo mer kan gå galt.... rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang loddsalg; flott idè, og jo, folk kommer garantert til å handle lodd! Men hvor skal overskuddet gå? Tror nok det er best om sånt gjøres i klubber (prøv - det er SYKT gøy!), eller andre som har egne konti o.l.

Det nevnte vi her tidligere i tråden. Vi har ikke bestemt oss enda, men vurderer om eventuelt overskudd enten skal gå til videreutvikling av Sonen, dersom det trengs, eller til et veldedig formål, som vi i så fall bestemmer når vi kommer dithen at vi har bestemt at det er det det skal gå til. F.eks dyrebeskyttelsen e.l. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang loddsalg; flott idè, og jo, folk kommer garantert til å handle lodd! Men hvor skal overskuddet gå? Tror nok det er best om sånt gjøres i klubber (prøv - det er SYKT gøy!), eller andre som har egne konti o.l.

Ja, tenkte på det.. Kunne jo kanskje ha gått til forumet, eller eventuellt "investeringer" (lider litt med mangel på ord...) til et mega-sonentreff til neste år? Ikke vet jeg.. Noen må jo få tak i noen premier til det også, med mindre slike ting også kan sponses? (jeg aner ikke, derfor jeg spør :yawn::))

Edit: men ja, det blir jo mye styr... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre viste det seg at klassen skal på klassetur til Italia i 10 dager, og vi er enten borte 4. - 6. eller 18. - 20. (tror jeg det var). Turen har blitt avlyst før, så jeg vet ikke jeg :yawn: Jeg håper treffet ikke blir samtidig! Lurer på om jeg skal droppe Italia? Tror ikke jeg får lov til det da ;)

Ja vi får se da. Forløpig leder jo den første helgen og da kan ikke jeg..

Selv om dette:

Og om det er i Sandefjord/Larvik så kan man jo nesten ta seg en dagstur også (for dem av oss som syns det er helt normalt å kjøre langt for å treffe/se på hunder) :P

Kunne vært en mulig løsnig da :P

Men kan jeg så kjører jeg fra Oslo og du kan sitte på :)

Java har så innmari lyst til å vinne noe så syns nesten at *Sonens mest spretne krøllehund* kan få være med i konkurransen! Da har ihvertfall frøkna en liten sjangs ;)

Hva med *sonens søteste welsh springer* ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kontroll på ting, slapp av. Vi diskuterer for øyeblikket om et evt overskudd skal gå til sonen, veldedighet, eller eventuelt til å finansiere treff neste år, DERSOM noen vil arrangere det. (Husk på det, DERSOM, det er ennå ingen som har sagt at dette blir et årlig arrangement, og at de tar på seg ansvaret for å drive det årlig. Selv om det er sjanser for det, hvis det blir vellykket.)

Premiene håper vi på å få sponset, hvis ikke må vi jo legge ut for det, og da vil jo det vi har lagt ut, bli tilbakebetalt fra overskuddet.

Psycho: Hvorfor i alle dager er det så ille at vi reserverer hytter? Det er jo mye mer praktisk dersom folk kommer alene, å putte dem i samme hytte, enn at en og en person skal bo i hver sin hytte de har bestilt selv? Iom det kun er 10-12 hytter, må nok mest sannsynlig noen ligge i telt, dersom det kommer noen soniser med familie som gjerne vil ligge i hytte. Vi får se hvor mange som kommer. Det blir ikke vanskelig, det er ingen krise, ingen som dør av å melde seg på bindende for hytteordningen sin del. Vil man ikke melde seg på bindende, kan man jo bare finne en annen overnattingsplass i nærheten, eller ligge i telt på stedet, e.l.? Man MÅ jo ikke melde seg på bindende for å komme, likevel. Bare i forb. med hyttene. Og det blir ikke helt ennå. Slapp av, vi har styringen. :yawn:

Edit: også må dere huske på at vi har planlagt dette i 4-5. dager. Vi har ikke ALT på plass enda! Vi startet denne tråden for å fortelle dere at vi tenkte på det, hva vi tenkte på, hva vi hadde lyst til og hvordan vi kanskje ville gjøre det. Nå har vi jobbet oss fram til en del ting, og ser hvordan det utvikler seg fremover. La oss få en uke, iallefall! Vi har jo knapt på plass hvor vi skal være, en gang! :)

Edit 2: Vi har satt opp 25 konkurranser, så jeg tror alle har en viss mulighet til å vinne noe, selv om ikke alle kommer til å vinne noe. 22 av konkurransene blir slike du kan melde på i, 3 av dem er spesial-priser som ikke avsløres før lørdag kveld, når prisene deles ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psycho: Hvorfor i alle dager er det så ille at vi reserverer hytter? Det er jo mye mer praktisk dersom folk kommer alene, å putte dem i samme hytte, enn at en og en person skal bo i hver sin hytte de har bestilt selv?

Det jeg reagerte mest på, var den delen med at overskuddet evnt skulle gå til å betale hyttene som ikke ble leid. Da er det tull å leie alle hyttene, OM de ikke blir brukt. Da blir det jo bare dyrere for folk som kommer :yawn:

Og, tror du ikke de fleste her inne klarer å avtale selv hvem de evnt vil dele hytte med? Jeg er iallefall såpass "redd" :) for fremmede, at jeg ikke hadde likt å bli stappet inn i en hytte med noen jeg ikke kjente og som jeg ikke engang hadde ant om bikkja gikk overens med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...