Huldra Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Tulla er fyller hele fire år i dag, og i den anledning sømmer det seg med en skikkelig bildespam!! :rolleyes2: *dele opp*
Huldra Skrevet 3. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Tulla leker med en av bestekompisene sine; Fenris til Fenrisgutten Yikes!! Søstersen har GODIS!! Så kom det en liten kråkebolle i hus, men Tulla syns det bare var stas. *dele opp*
Huldra Skrevet 3. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Pinne! Må ikke glemme agilitybilder.. En fryktelig kald vinterdag Tulla går elgspor.. :rolleyes2: Tulla tryner.. Pinne er gøy altså! Og så får man svingt litt rundt på den plagsomme kråkebollen.. *dele opp*
Huldra Skrevet 3. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Stor og liten hund kan fint leke sammen. Blindpassasjer Snuser inn deilige lukter fra skogen.. Angrep er det beste forsvar.. To VELDIG gode venner :rolleyes2: Knøvle! *dele opp, gir meg ikke enda!*
Huldra Skrevet 3. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Oi, shit! Aynï løper for livet, Tulla løper for middag.. Som vanlig; Tulla i fokus, Aynï som linselus.. Avslutter med noen agilitybilder fra i fjor. Gratulerer med dagen, godeste snuppa mi!! :rolleyes2:
Cloudberry Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulerer med dagen til fine Tulla :rolleyes2:
Gåsa Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulerer med dagen Tulla :rolleyes2: Kjempe fine bilder også!
Ingvild Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulerer med dagen til Tulla! :rolleyes2: Tinka hilser og sier at Tulla kunne få hengt litt i nakkeskinnet hennes som bursdagsgave, men siden det er vanskelig å få til i dag får de heller ha det til gode.
Happyface Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulere me dagen nydlige Tulla! :rolleyes2:
Djervekvinnen Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulerer med dagen! :rolleyes2: Fine bilder!
JailyTina Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Så mange fine bilder! Gratulerer med dagen Tulla!
SiriEveline Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Kjempefine bilder av bursdagsbarnet! Gratulerer Tulla!! hilsen lille Tinka!
Gjest Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Mange fine og morsomme bilder! Gratulerer med dagen
Peers Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulerer så mye med dagen, Tulla! Mange fine bilder her! Jeg visste forresten ikke at Tulla og Orry hadde bursdagene sine så tett, Orry ble nemlig 7 år i går
ToneS Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Tulla-spam liker vi ! Gratulerer med dagen til Tulla! Fine bilder!
Susanne&Tapper Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Gratulerer med dagen Tulla Såg til og med nokre agilitybilder frå Eid jo
Maja&Twinki Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Så fine bilder! Gratulerer med dagen til Tulla
Guest LeenaM Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Det var et par bilder der, ja Gratulerer med dagen til fine hunden!
SoppenCamilla Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Oooi, det var SÅ mange bilder jeg ville kopiere og kommentere, men det er for mange, det går bare ikke! Tulla har jo tusen forskjellige uttrykk! Jeg blir lei meg, glad, jeg ler, jeg griner, jeg humrer, jeg fniser, jeg rødmer, kuleste hunden! Gratulerer med dagen, Tulla! Du kler navnet ditt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar