Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du forslag til temaer til fotokonkurransen?


Peers

Recommended Posts

Som tittelen sier: Har du forslag til temaer til fotokonkurransen?

Det er ikke alltid enkelt å tenke ut temaer til delkonkurransene, så alle innspill mottas med takk!

I tillegg er det jo greit at dere som deltar kan ha en finger med i spillet når det gjelder konkurransen, så vi kan komme med konkurranser som er mest mulig tilrettelagt brukernes ønsker.

Med andre ord: kom med forslag! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som hadde vært veldig greit. Er om vinneren på siste konkurranse bestemmer neste tema :wub:

Eneste problemet med det er vel om vinner ikke er pålogget feks på et par dager etter vinner er kåret da.. Da blir det "heng" i systemet liksom. Evnt vinner bestemmer, ikke neste tema, men det deretter da. Det hadde sikkert vært bedre. :whistle: Og moro!

Ellers foreslår jeg:

-Liten tue kan velte stort lass

-Menneske SOM hund. (altså, fri for tolkning, og med mulighet for å ta bilder som IKKE innebærer en 4beint hund :lol:)

-hjelpsom

-Cesar Milan (fri tolkning igjen)

-Beste feriebilde

-Gavemild

ehh ja... Kan komme med fler :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forslag i farten:

- kunst

- stekende het

- solstråle

- fargerik

- blomsterbarn

- barnslig

- et blikk sier mer enn 1000 ord

- bitre fiender

- au!

- nedgangstid

....

Ja... kan sikkert hoste opp hundre til, men nå skal jeg og vofser ut til sola og myggen. Veldig delte følelser med å gå ut... :whistle: Jeg liker generelt best temaer som kan tolkes i flere retninger. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englebarn

Blomsterpike/gutt

Full fart!

Karneval

Drømme

Som hund og katt

Sofagris

TV-slave

Ut på tur aldri sur

Heldiggris

Mor og barn

Hopp

Rampete

Flink bisk!

Hunden er sin eier lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å legge inn som en regel at bildene som blir sendt inn til konkurransen må være skarpe?

Og hvem skal bedømme hva som er "skarpt nok"?

Forslag til tema:

- Bøllefrø

- Mors beste barn

- Hund som gjør nytte for seg

- Matmons

- Vill i nikkersen

- Perler for svin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Og kanskje litt mer åpent for "alternativer" til tema? Altså, dobbeltbetydende temaer....

LItt kjedelig når alt skal tas så ordrett... :ahappy:

Tolkningen av et gitt tema er helt opp til hvert enkelt medlem. Jeg prøver så godt det lar seg gjøre å velge temaer som kan tolkes på flere ulike måter, og det er poengtert i reglene at oppgavene kan tolkes fritt så lenge bildet har noe med hund å gjøre.

Jeg vil gjerne se kreative bilder som ikke nødvendigvis gjengir oppgaven bokstavelig/ordrett, og jeg vil selvfølgelig gjerne ha tips til temaer som gjør det lettere å vri oppgaven i ulike retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...