ElinT Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 På fredag hentet vi endelig hjem lille Loppa Hun er en australsk kelpie, født 01.04.09. Hun kommer fra kennel Redqliff. Loppa er mannen min sin nye hund og de skal i hovedsak drive med agility. De blir nok å se på noen LP konkurranser også og i utstillingsringen en gang eller ti Hun og Supra har virkelig funnet tonen og Loppa er en ordentlig trygg og hengiven valp Loppa og Guttorm har også egen blogg
Aussieglis Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Ånei så søt! En sort kelpie joooo... *veldig svak for sorte kelpies* Gleder meg til å se flere bilder
ElinT Skrevet 31. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Ånei så søt! En sort kelpie joooo... *veldig svak for sorte kelpies* Gleder meg til å se flere bilder Det blir helt sikkert masse bilder etterhvert som hun vokser til Nyyydelig Åh, så herlig Næh, så utrolig søt Nommeeen! Tusen takk
Wildah Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Hun er bare heeelt nydelig. Og det er herlig å se bildene av henne og Supra sammen! Masse lykke til med lille Loppa! Gleder meg til billedspam, og som sagt, utspørring senere om forskjeller/likehter mellom kelpie og belger
Gjest Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Nydelig liten loppe Blir spennende å følge med på denne tråden
Maja&Twinki Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Så fiiin! Likte godt navnet hennes også
Tuskelusken Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Nei, så utrolig søt da! Gleder meg til bildespam!
ElinT Skrevet 3. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Tusen takk alle sammen Her kommer litt mer bilder "Vippa" er gøy!
Argyr Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Altså, jeg synes hun ser ufordragelig fornuftig ut for å være ni uker. Har hun ikke lest at valper skal være bøllefrø? Men SØT er hun, den biten har hun definitivt lest.
Mari Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Ååååh! Den deilige lukten fra den magen kjenner jeg nesten hit! Puppybreath... *sukk*
TonjeM Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Nå har jeg forsøkt å holde meg unna denne tråden, men det gikk ikke lenger... enda et lite nurk som er til å spise opp. Nå vil jeg gjerne høre om alle ulempene, hvor skrekkelig det er med valp, så deilig det hadde vært å slippe osv etc!
MarieR Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Noe så fantastisk søtt! Hjalp ikke akkurat på "Jeg-skal-ikke-ha-kelpie" planen...
Peers Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Utrolig søt altså Hun ser ut til å bli en morsom liten frøken!
civga Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Hun er så vakker! Virkelig til å spise opp altså!
Guest Belgerpia Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Himmel for et sjarmtroll - og så grenseløst skjønn sammen med fineste Supraen *sukk*
Vala Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Hun var vakker hun! Kose deg masse i valpetiden da!
ElinT Skrevet 4. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Nå har jeg forsøkt å holde meg unna denne tråden, men det gikk ikke lenger... enda et lite nurk som er til å spise opp. Nå vil jeg gjerne høre om alle ulempene, hvor skrekkelig det er med valp, så deilig det hadde vært å slippe osv etc! Desverre, det er bare herlig å ha valp Og det er skikkelig idyll her med henne og Supra, de er så fine sammen Noe så fantastisk søtt! Hjalp ikke akkurat på "Jeg-skal-ikke-ha-kelpie" planen... Smeeeelt! Så nydelig hun er! Utrolig søt altså Hun ser ut til å bli en morsom liten frøken! Hun er så vakker! Virkelig til å spise opp altså! Nydelig! Tusen takk, hun er en morsom liten sak, en skikkelig kruttlapp med masse lyd *ler* Himmel for et sjarmtroll - og så grenseløst skjønn sammen med fineste Supraen *sukk* Ja, de er nydelige sammen, herlig når valpen blir mottat på den måten Hun var vakker hun! Kose deg masse i valpetiden da! Vi koser oss! Thomas koser seg også med valpen Dårlige bilder, men her ser de på barnetv *ler* Ser ikke ut som om han koser seg akkurat her, men han holdt på å fortelle noe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar