Bullitt Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2009 Fra leiligheten miin har jeg utsikt til denne lille "golfballen", som ligger på Haukåsen i østmarka: Jeg har alltid visst at det er en av Avinors radarer, men samtidig lurt på hvordan den ser ut på nært hold. Idag var tiden kommet for å ta seg en tur dit... Så da satte vi avgårde i det fine været Her stopper vi for å se på de store, rare "hundene" Grusveien går egentlig hele veien opp dit, via Mariholtet. Men det ble litt kjedelig, så utstyrt med kart (over feil område ) valgte vi å følge en løype. Her har vi en furu, av den litt sjeldne vinkelfamilien Nemi liker å smake på vannet i alle bekker vi kommer over, enten hun er tørst eller ikke Etter en stund skimter vi målet vårt gjennom trærne. Løypa er bare noen kilometer lang, men samtidig er det rundt 200 meter stigning, så det var igrunn nok i varmen.. Sånn ser altså radaren ut. Etter en liten pust i bakken, valgte vi å følge veien ned igjen. Nemi slukker tørsten i *øhm* Midtveisvannet! Vi tok en tur innom Mariholtet og kjøpte is, før vi gikk tilbake til Ellingsrud. Resten av hjemturen er ca. 5 km med ganske rett grusvei, så det gadd jeg ikke ta bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2009 Takk for nærbilde av "ballen". Den har jeg vurdert å finne flere ganger, men aldri kommet så langt. Ser Mariholtet er sitt samme gamle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Moro med lokale bilder Har også lurt på hva den golfballen egentlig er flere ganger! Nydelig hund og. Sukk.. Den svarte fargen er bare så fin på Schäfer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Har aldri sett ballen, så har ikke noen nysgjerrighet å stille, men fine bilder forde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fo2Vidar Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Ser ut som en skikkelig nysgjerrig hund du har Nysgjerrig på ett eller annet på hvert bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Fine bilder av nydelig hund! Artig tekst under bildene - Midtveisvannet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Hyggelig å se bilder fra Mariholtet og rundt der, bodde på Lørenskog da jeg var liten og har gått en del turer innover der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Vi pleide å sykle rundt ved Ellingsrudåsen-Mariholtet og området der, inntil sykkelen min ble stjålet. Flotte bilder og flott hund! Syns svarte schäfere har tendenser til å ligne på dårlig pelset groenendael, men din er skikkelig flott! Hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet 16. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Hun er ifra Skogstrollets kennel, på Biri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Kjempefin! Så ut som en herlig turvei å gå da.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar