Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

Ganske sikker på at jeg skjønner deg, og isåfall er vi igrunn enige. :o

Det ideelle er selvfølgelig at vi har en fast dag og fast tid og at alle kan komme denne dagen hver gang. Men sånn er det nå en gang ikke, ting dukker opp, og da synes jeg det er supert at vi har denne tråden, og at folk kan benytte den slik at vi får så mange som mulig med på treningene.

Jeg la forresten til en edit i det forrige innlegget mitt:

Det har vært snakk om å flytte ja, Benedicte lurte på om folk kunne trene lørdagen istedet. Noen av oss skrev at det var det samme for oss, mens noen skrev at lørdagen ikke passet - og dermed ble det søndag.

Ja som jeg selv skrev.. om jeg husker rett :lol: jeg gadd ikke saumfare sidene, jeg satt å så på True Blood nemlig hihi :) Så jeg skrev bare utifra hva jeg husket :)ps. la deg til på msn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Jeg har lyst til å være med på søndag, og kommer med mindre det skulle dukke opp noe uventet. Isåfall skal jeg si fra. Har ikke vært med på lenge nå. (Håper dere overbærer min hunds misnøye med å stå bundet noen meter fra oss, det tar meg litt tid å venne han av med hylingen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal muligens til Sverige imorgen.. men hvis det ikke blir noe av så er jeg med på trening. Finner ut av det i løpet av kvelden..

Altså om det ikke blir trening imorgen, så reiser jeg til familien min istedet... for da kan jeg liksågodt feire farsdagen som jeg er invitert til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker nå jeg.. men hvis vi bare er to så er det kanskje like greit å gjøre andre ting.

Det kan jo nesten virke slik... Er veldig hyggelig å møtes selvfølgelig.. men jeg tenker som så at da kan jeg heller gå på ting jeg er invitert til av familien om vi bare blir to. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo nesten virke slik... Er veldig hyggelig å møtes selvfølgelig.. men jeg tenker som så at da kan jeg heller gå på ting jeg er invitert til av familien om vi bare blir to. :rolleyes2:

Enig der.. får forresten ikke noe svar fra venninnen min. Men om flere melder seg for trening imorgen så er jeg med (får heller bare si til venninnen min at hun burde tatt telefonen), men om det bare blir oss to.. så kan vi likegodt vente til tirsdag for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der.. får forresten ikke noe svar fra venninnen min. Men om flere melder seg for trening imorgen så er jeg med (får heller bare si til venninnen min at hun burde tatt telefonen), men om det bare blir oss to.. så kan vi likegodt vente til tirsdag for min del.

Altså det er godt mulig ei til blir med.. men jeg betviler det siden hun er ute og drikker seg hemningsløst full for engangs skyld i hennes liv. Da betviler jeg meget sterkt at hun er våken nok til trening kl. 13 :rolleyes2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er godt mulig ei til blir med.. men jeg betviler det siden hun er ute og drikker seg hemningsløst full for engangs skyld i hennes liv. Da betviler jeg meget sterkt at hun er våken nok til trening kl. 13 :rolleyes2: 

Hehe! Noen ganger trenger man en sånn tur ut :ahappy: Burde vel egentlig gjort det samme selv, men folk er enten bortreist eller opptatt med andre ting.. pluss at jeg har særdeles dårlig råd nå, rett før lønning!

Da ble det IKKE Sverige-tur.. Så jeg kunne veldig gjerne tenke meg en trening idag, skal forhåpentligvis starte neste helg og da kunne vi trengt litt fellestrening først :)

Så hvis noen er keen så blir jeg veldig gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i morgen.

Og om det er enklest for dere så ta gjerne begge treningene på Furuset fremover. Er ikke vits med en Poll når man ikke følger de :icon_redface:

Meningen med pollen var vel egentlig at folk skulle stemme en av dagene for Furuset og en for Lillestrøm, men kan se ut som noen har stemt Furuset begge dager. Vi har hele veien sagt at en av dagene skulle beholdes i Lillestrøm, vi var bare ikke sikre på hvilken. :hug:

Neste søndag er vi på Alna og heier/trener, men er gjerne flere av dere som har tenkt dere dit også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen med pollen var vel egentlig at folk skulle stemme en av dagene for Furuset og en for Lillestrøm, men kan se ut som noen har stemt Furuset begge dager. Vi har hele veien sagt at en av dagene skulle beholdes i Lillestrøm, vi var bare ikke sikre på hvilken. :hug:

Neste søndag er vi på Alna og heier/trener, men er gjerne flere av dere som har tenkt dere dit også?

Jeg skal ihvertfall til Alna, og sånn som det ser ut nå, så blir vi nok å starte i klasse 1 (for treningens skyld).

Har misforstått pollen jeg, og stem furuset begge dager. Men er egentlig for Furuset på tirsdager, og Lillestrøm på søndager. Men jeg har igjen lite stemmerett, for jeg har enda ikke vært med på en eneste trening! :icon_redface:

På tirsdag derimot, er dagen satt av til trening med sonen! Så bare si hvor og når, så dukker jeg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å på Alna neste søndag. Skal man vurdere å flytte treningen til lørdag om alle skal på Alna? Også slik at de som skal på Alna kan få en liten generalprøve på en måte? :icon_redface:

Den er jeg med på.. så lenge utstillingsdelen på lørdagen er ferdig innen det. Siden jeg vurderer korthåret collie, føler jeg at jeg må få sett/møtt så mange som mulig og lære litt mer om dem. Men Alna er hverken langt fra Furuset, eller Lillestrøm (i forhold til hjemme ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på.. så lenge utstillingsdelen på lørdagen er ferdig innen det. Siden jeg vurderer korthåret collie, føler jeg at jeg må få sett/møtt så mange som mulig og lære litt mer om dem. Men Alna er hverken langt fra Furuset, eller Lillestrøm (i forhold til hjemme ihvertfall).

Utstillingen på korthårs collie er vel gjerne ferdig til kl. 13? :icon_redface: og du har helt rett... Alnabru ligger hele 10 minutter unna.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Alna: klasse 2, 3 og Elite går lørdagen på Alna, mens utstilling og LP1 går søndag. Da blir det krasj uansett hvordan man vrir og vender på det :icon_redface:

Åja.. det visste jeg ikke :hug: forslag til løsning anyone, then bring it on :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å trene på alna, og dersom det er trangt inne i hallen så kan vi alltids trene ute i alnaparken rett bortenfor? :icon_redface: Der er det god plass med både grusbane og gress. Isåfall er det jo mye lettere for folk å gå innom utstillingen før, etter eller når enn det skulle være. Jeg er der mest sannsynlig lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å trene på alna, og dersom det er trangt inne i hallen så kan vi alltids trene ute i alnaparken rett bortenfor? :icon_redface: Der er det god plass med både grusbane og gress. Isåfall er det jo mye lettere for folk å gå innom utstillingen før, etter eller når enn det skulle være. Jeg er der mest sannsynlig lørdag og søndag.

Det hørtes greit ut for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi skulka fellestreningen i *kremt* 6 måneder.

Bronsemerkeprøven i helga beviste at vi trenger sårt trening med andre hunder,

så nå er det bare å få ut fingeren.

Men hvor på Furuset snakker vi om egentlig?

(Ja, det står sikkert et eller annet sted i tråden,

men jeg hadde ikke lyst til å leite igjennom 24 sider for å finne det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...