Gå til innhold
Hundesonen.no

Fast fellestrening


Hvor passer det for deg å ha fellestrening?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Lillestrøm
      6
    • Furuset
      10
    • Ikke relevant
      2
  2. 2.

    • Lillestrøm
      5
    • Furuset
      7
    • Ikke relevant
      6


Recommended Posts

Ja for oss hadde Furuset vært bedre, det er faktisk en god del kortere... men men, skal ikke være vanskelig på det jeg :icon_redface:

Men kommer ikke på søndag for da skal vi gå spor :whistle:

Men satser på tirsdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Vi kunne jo trent på Furuset en dag i uken, og Lillestrøm den andre dagen? Er en fin fotballbane her med kunstgress og lys. Søndag formiddag er det kanskje barn som spiller fotball der, mindre sannsynlighet for det på tirsdagskvelden. Uansett, så er det ikke ofte jeg ser folk der, og om det skulle være det så er det gress på sidene hvor det er plass til å trene.

Det er også kort vei dit fra både t-bane og buss. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne jo trent på Furuset en dag i uken, og Lillestrøm den andre dagen? Er en fin fotballbane her med kunstgress og lys. Søndag formiddag er det kanskje barn som spiller fotball der, mindre sannsynlighet for det på tirsdagskvelden. Uansett, så er det ikke ofte jeg ser folk der, og om det skulle være det så er det gress på sidene hvor det er plass til å trene.

Det er også kort vei dit fra både t-bane og buss. :icon_redface:

Det synes jeg høres ut som ett fantastisk kompromiss! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at linje 2 går til Furuset ikke sant?

Hvis så, så passer det meg kjempefint.. da slipper jeg å bytte t-bane! Jeg kommer også da gjerne på søndag hvis det blir på Furuset!

Linje 2 mot Ellingsrudåsen ja :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at treningen blir på Furuset! :D 150 meter hjemmefra omtrent :) hihi :D

Edit: Når? klokka 13 eller?

Altså for min sin del gjør det ikke noe om det er nærmere 14 altså :icon_redface: litt fordi da får jeg med meg hele treningen, men ikke viktig alts¨ :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chira&Sandy: Hvis du kommer gående fra Ellingsrud(åsen) så går du sikkert over den gangbroen som går over motorveien? Isåfall går du bare videre rett fram og da vil du fort se en fotballbane på høyre side.

Edit: ligger rett ved Furuset skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hvis det blir treninger på furuset kommer ikke jeg, for det er evig langt og slitsomt å reise dit. Er enklere for meg i Lillestrøm, på tirsdager, for i helgene er jeg ofte på kurs..

Jeg tenkte på det, for det var jo delvis pga deg at vi hadde det i Lillestrøm i utgangspunktet, men nå har ikke du vært der eller skrevet noe i tråden her på en god stund, så trodde du hadde "meldt deg ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hvis det blir treninger på furuset kommer ikke jeg, for det er evig langt og slitsomt å reise dit. Er enklere for meg i Lillestrøm, på tirsdager, for i helgene er jeg ofte på kurs..

Treningene vil bli gått utifra de som er med. Det synes jeg er rettferdig. Og når de som er mest aktive bor på furuset og de fleste kommer ifra oslo så er det rimelig rett å holde 1 gang på Furuset og 1 gang på Lillestrøm synes jeg :rolleyes2:

Vi kommer :getlost: Men blir tilogmed litt forsinka.. vi har funnet leilighet å titte på oppe på lindeberg :) Men kommer kjappest etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye jeg får blitt med på treninger på furuset :getlost: Ikke jobb og ikke noe støtte av noe annet enn foreldrene mine, og de gir meg nok fra før. Så får bare håpe jeg får støtte av NAV snart så jeg får bittelitt å rutte med. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mye jeg får blitt med på treninger på furuset :getlost: Ikke jobb og ikke noe støtte av noe annet enn foreldrene mine, og de gir meg nok fra før. Så får bare håpe jeg får støtte av NAV snart så jeg får bittelitt å rutte med. :rolleyes2:

Synd.. vil jo ha med dere fra Lillestrøm samtidig som det virker som furuset er bedre for endel.

Og da virker det mest rettferdig å bytte på. Men er det ingen fra Lillestrøm som vil være med, og kjører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd.. vil jo ha med dere fra Lillestrøm samtidig som det virker som furuset er bedre for endel.

Og da virker det mest rettferdig å bytte på. Men er det ingen fra Lillestrøm som vil være med, og kjører?

Får bare vente til jeg forhåpentligvis kommer meg ut i jobb eller (desverre må) får penger på et annet vis.

Jeg slang meg med på treningen fordi det ble foreslått trening i lillestrøm område helt fra starten av. Så tenkte ikke det var noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...