SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Noen som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Tror at jeg fikk til å melde på igår,men har ikke fått noen bekreftelse ennå Men det er nå meninga at vi skal dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Jeg meldte også på i går, og fikk bekreftelse med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Ja, jeg har meldt på lille Moses for noen få dager siden. Fikk også bekreftelsen umiddelbart... Så hvis jeg var deg Toril, ville jeg sjekket opp om påmeldingen faktisk gikk "igjennom". Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Jeg følte jeg "måtte" melde på da dommeren ga oss championatet for noen år siden og i tillegg en big 2, så får se om hun syns han er like vakker nå, hihi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Ja, jeg har meldt på lille Moses for noen få dager siden. Fikk også bekreftelsen umiddelbart... Så hvis jeg var deg Toril, ville jeg sjekket opp om påmeldingen faktisk gikk "igjennom". Susanne Jeg har helt sikkert gjort noe feil,for når jeg prøvde å melde på en gang til kom det opp å betale 730,-.Vet at utsatt er dyrere,men ikke så mye vel? De tar ikke tlf.nå så jeg ringer dem igjen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 påmeldingen gått ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Ja, fristen var i går, men det er forlenga frist en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Vi skal dit å prøve oss i ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Kommer på søndagen Skal gå ag + hopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 vi har meldt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Skal gå agility og hopp med Ace på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Nå er det hvertfall i orden,vi kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Nå er det hvertfall i orden,vi kommer. Kult! Da sees vi! Jeg bor fem minutter unna der det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Kult! Da sees vi! Jeg bor fem minutter unna der det skal være. Ja det gjør vi da Har litt lenger vei jeg da,men pytt pytt det er jo sommerveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Lurer på om jeg må melde på LP her jeg... Skulle egentlig gå ett annet sted men det ble avlyst pga for få påmeldte Men det ser ut som det bare er LP en dag, kan det stemme? Det pleier vel å være både LP og agility begge dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Ser ut til at det er lydighet på lørdag bare, og agility begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Ser ut til at det er lydighet på lørdag bare, og agility begge dager. Æsj, hadde vært fint med to dager når man først sleper med seg vogna på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Æsj, hadde vært fint med to dager når man først sleper med seg vogna på tur Det er stevne i Tønsberg søndag 21. juni da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 jeg skal visst, sånn helt plutslig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Det er stevne i Tønsberg søndag 21. juni da. Ah, så det er i sandefjord lørdag og tønsberg søndag da? Men hva har skjedd med sommerstevnet som sandefjord og tønsberg arrangerte sammen? er ikke det lenger? Ikke rart man blir forvirra når de forandrer på ting man har vært med på i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2009 Jeg vurderte LP her, men har valgt å prioritere helgekurs i konkurranselydighet i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Da er Supra meldt på LP i Sandefjord lørdag og Tønsberg på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 13. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Er det noen som har fått papirene til Sandefjord, er en uke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2009 Jeg har ikke fått noe enda, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar