Gå til innhold
Hundesonen.no

Synnøve Svabø


Akita

Recommended Posts

Hun trenger ikke være komentator igjen for å si det sånn. Kommentarene passer ikke inn i MGP, og hun skravler altfor mye, og det blir fort slitsomt å høre på. Hun kunne holdt kjeft innimellom. Håper de kan finne en erstatter som Jostein, greit han kanskje er litt tørr, men han er hvertfall mer behagelig å høre på :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var morsom, MEN hun skulle ikke skravlet så fælt da det sto på som verst, ville gjerne høre hva folk sa og liksom.

Men stakkars, hun fortjener da ikke all den pepperen hun har fått nå. Artig dame, digger humoren hennes :whistle: Jeg ble mest irritert på at trond giske og stoltenberg absolutt skulle intervjues midt i.

Som PsycoLynx sier, var ikke hva hun sa,men når hun sa det. Jeg må innrømme jeg kjeftet på tven, casper trodde han hadde gjort noe galt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest også hun var morsom, men kunne kanskje tie litt still til tider. Ville jo gjerne høre poengene og sånt. Når Norge hadde fått så mye poeng at ingen kunne slå oss, så snakket hun seg langt ut på jordet og kanksje si "Åh, nå fikk Norge enda en 12-er", så fortsatte hun videre om ett eller annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, når jeg hørte at hu skravla seg så bort at hu plutselig jublet for 8p til Norge, fra Norge (!) som egentlig var 8p til Danmark fra oss, da tenkte jeg mitt. Så 10min av reprisen, da hadde jeg fått nok. Så godt jeg var ute den 16. mai :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaargh! Er det mulig å være SÅ irriterende som den damen der? Det var ikke så mye hva hun sa(eneste jeg reagerte på og synes var virkelig upassende var sammenligningen mellom Rybak og Hitler(!)), men det at hun bare ikke kunne holde kjeft! Det var utrolig irriterende da hun snakket mens programledere og andre snakket, i tillegg til å intervjue folk midt under stemmegivningen. Det har ingen ting med å ta Eurovision seriøst(for hvem er vel ikke enig om at vi stort sett ler av deltakerne, ikke med dem?), men hun gav meg gnagsår i ørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har moderert meg litt. Jeg syntes hun maste veldig, men hun er jo egentlig litt gøyal. Jeg liker iallefall ikke hekseprosesser.

(Dessuten må jeg alltid opponere mot gubben, han synes hun er ei maskjerring, da kan ikke jeg mene det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Synnøve Svabø veldig godt jeg men hun passer definitivt ikke som kommentator på Grand prix.

Dødsirriterende å ikke høre hva folk sa fordi hun måtte tulle og røre hele tiden.

Nei, hun får holde seg til morsomme ting :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravlet altfor mye, og jeg synes det rett og slett var en ufin og frekk oppførsel mot de siste landene som avga sin stemme at hun tjatret non stop mens de avga sin stemme.. Hadde jeg vært innvandrer fra et av disse landene, og programlederen hadde tjateret så mye at jeg overhode ikke fikk med meg noenting av hva landet mitt sa i sin avstemning så hadde jeg blitt rimelig forbanna :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun var kjempe morsom jeg! Hun gir mgp et stort løft! Hun kommenterer på akkurat samme måte som familien min hjemme hadde sittet og kommentert uansett. Jeg synes hun har en "ond", og dermed GOD sans for humor.

Likte spesielt godt kommentaren om han fra Hellas; "Også var det jo fryktelig synd at skjorta krypa i vask, da" :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...