Gå til innhold
Hundesonen.no

Farm Town


SoppenCamilla

Recommended Posts

:thumbsup::ahappy::wub::wub::wub: *ler* Takk skal du ha! Jeg har raket løv osv hos noen soniser, jeg. Jeg er helt ny på dette, MÅTTE bare prøve siden dere har klart å lage en ganske lang tråd om dette "spillet".

Jeg også! haha!

Martine, skal jeg høste noe for deg eller? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar
Martine, skal jeg høste noe for deg eller? :thumbsup:

Jeg har ingenting klart :ahappy: Gå til markedsplassen og spør om jobb.

Om man går på 'preferences' øverst til høyre, kan man ta vekk mellomrommet mellom det man pløyer, altså - man tjener mer på mindre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Men altså, ta Silje... hvorfor kan jeg ikke spørre henne om hun vil være nabo? Jeg finner henne ikke på oversikten. Det samme med en annen, husker søren ikke hvem. Begynner å gå i surr med dette spillet jeg :S

EdiT: Aha... da har jeg godkjent requesten din Silje. Hold øynene opp etter en fra meg også da frøken :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting klart :getlost: Gå til markedsplassen og spør om jobb.

Om man går på 'preferences' øverst til høyre, kan man ta vekk mellomrommet mellom det man pløyer, altså - man tjener mer på mindre plass.

Da har jeg jobbet og fått meg ett par nye åkrer! :ahappy: Dette er jo morro jo!

Arg! Men altså, ta Silje... hvorfor kan jeg ikke spørre henne om hun vil være nabo? Jeg finner henne ikke på oversikten. Det samme med en annen, husker søren ikke hvem. Begynner å gå i surr med dette spillet jeg :S

EdiT: Aha... da har jeg godkjent requesten din Silje. Hold øynene opp etter en fra meg også da frøken :whistle:

Nå er vi naboer! Jeg har vært innom deg i dag også!

Hva skal man gjøre med hunder og katter og kyllinger og slikt? klarer de seg selv?

Tjener man noe på dem?

jeg er hekta... kjenner lysten på store åkrer, hus og gjerder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi naboer! Jeg har vært innom deg i dag også!

Hva skal man gjøre med hunder og katter og kyllinger og slikt? klarer de seg selv?

Tjener man noe på dem?

jeg er hekta... kjenner lysten på store åkrer, hus og gjerder...

Noen av dyrene kan en spise tror jeg? Flire.. eller kanskje "eat" henspeiler til at de skal spise? Har aldri forsøkt i frykt av å se avataren gafle i seg en av kyllingene *flire*

Nå er du også på nabolisten min. Vært innom og rakt hos deg jeg frøken.

Hm, hvorfor er ingen av dere pålogget? Må jeg gi vekk jobb til "fremmedfolk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at du må gjøre noe spes for det?

EdiT: kan det ha noe med om man bruker FF eller IE eller annet?

Nei, tror ikke det. For både Carma og jeg bruker vel IE tror jeg. Jeg har, men ikke henne.

Jeg har også fått meg farm town... :ahappy: Noen som vil legge meg til? (Heter Sara Benedicte Steine)

Har lagt deg til.

Og hvis noen andre vil legge til meg, så er navnet Marit LIlleeng. Vil gjerne ha flere kjente naboer!!

Noen av dyrene kan en spise tror jeg? Flire.. eller kanskje "eat" henspeiler til at de skal spise? Har aldri forsøkt i frykt av å se avataren gafle i seg en av kyllingene *flire*
:wub::lol::D SYNS jeg ser det!! Men nei, det er dyrene som spiser.. Fra bakken bare :whistle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt deg til.

Flottings!

Jeg digger gården din forresten! Liten sti bort til en inngjerdet hage med hagemøbler osv :whistle: ...kan du komme til gården din nå, så jeg kan jobbe der? Du har jo masse som må høstes! :ahappy::wub::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D voksene folk driver da ikke med slikt (eller Mafia Wars og Vampyre Wars) :):D

Kjenner meg igjen, ja. Vampire Wars, Dragon Wars og Mafia Wars i tilleg til Farm Town :D I need a life :D

Om noen trenger flere naboer i Farm Town eller medhjelpere i noen av de ovenfor er det bare å legge meg til. Tina Fjelddalen is tha name...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottings!

Jeg digger gården din forresten! Liten sti bort til en inngjerdet hage med hagemøbler osv :D ...kan du komme til gården din nå, så jeg kan jobbe der? Du har jo masse som må høstes! :):D :D

Hehe, så visst ikke dette før nå jeg :D

Må ta meg en tur inn igjen nå snart. Men vært hard med meg selv. BILDER først! så Farm Town.... Snart ferdig med bildene nå.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av dem som må inn på Farm Town minst en gang hver dag. Man blir skikkelig avhengig og tenker ikke annet enn Farm Town.

jeg gikk tur med ei veninne (det var hun som inviterte meg til Farm Town) plutselig skriker hun og peket mot et jorde "Ready to harvest!" Jeg holdt på å le meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av dem som må inn på Farm Town minst en gang hver dag. Man blir skikkelig avhengig og tenker ikke annet enn Farm Town.

jeg gikk tur med ei veninne (det var hun som inviterte meg til Farm Town) plutselig skriker hun og peket mot et jorde "Ready to harvest!" Jeg holdt på å le meg ihjel.

hehehe, den høres kjent ut du!!

Her BOR man på gården... Nesten... :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av dem som må inn på Farm Town minst en gang hver dag. Man blir skikkelig avhengig og tenker ikke annet enn Farm Town.

jeg gikk tur med ei veninne (det var hun som inviterte meg til Farm Town) plutselig skriker hun og peket mot et jorde "Ready to harvest!" Jeg holdt på å le meg ihjel.

Haha :yawn:

Jeg er ikke så ille på Farm Town, men på Resturant city (noen som spiller det her da??) er jeg sånn. Ser forskjellige matretter og tenker hvilke tre ingridienser som skal til for å lage, eller å oppdatere den retten. Også hva folk kan gjøre bedre med "resturantene" sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :icon_cry:

Jeg er ikke så ille på Farm Town, men på Resturant city (noen som spiller det her da??) er jeg sånn. Ser forskjellige matretter og tenker hvilke tre ingridienser som skal til for å lage, eller å oppdatere den retten. Også hva folk kan gjøre bedre med "resturantene" sine :ahappy:

Hva er dette... flere avhengighetsdannende spill? På facebook? VIL, VIL. Må jo ha noe å fordrive tiden med mens jeg venter på at avlingene skal vokse, liksom... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...