Gå til innhold
Hundesonen.no

Farm Town


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar
du Camilla... HÆ??Farmtown? Dette har gått meg hus forbi (haha). Enlighten me please?

JEg kan sende deg invite. :D

Det er et spill på Trynebokji hvor man skal lage en gård, pløye, så, vente, høste (man tjener mer om man leier inn folk til å høste for seg), tjene penger og kjøpe masse gøy. :D

Jeg spiller også Farm Town, har masse penger osv.. ;)

Men hvor kan jeg søke opp brukere på farmtown da.. Finner ikke noe sånt jeg. Legger deg til som venn på facebok istede :)

Jeg tror man må være venner først, ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D voksene folk driver da ikke med slikt (eller Mafia Wars og Vampyre Wars) :D:)

Hehehe, godt det ikke bare er meg som har blitt avhengig av alle tre :D (Og jeg som ikke engang logget på facebook før for noen uker siden, skulle aldri gjort det heller så avhengig som jeg blir! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva lønner det seg å så i begynnelsen av spillet? Jeg er kun level 5 liksom... *flire Akkurat hatt min først jobb og tjent maaaaasse penger! (eller, alt er relativt.. men mye for det om).

EDIT: hva er det igrunnen med dette at tastaturet ikke gir de symbolene en ber om? Altså, spørsmålstegnet.... hvordan får jeg det til i FT? Det meste er liksom på "feil" plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lønner det seg å så i begynnelsen av spillet? Jeg er kun level 5 liksom... *flire Akkurat hatt min først jobb og tjent maaaaasse penger! (eller, alt er relativt.. men mye for det om).

EDIT: hva er det igrunnen med dette at tastaturet ikke gir de symbolene en ber om? Altså, spørsmålstegnet.... hvordan får jeg det til i FT? Det meste er liksom på "feil" plass...

For å få poeng kan du besøke naboene dine hver dag og "hjelpe" de på gården. Pløy og så ting, så får du også poeng. For å få penger få folk til å jobbe for deg, når ting er ferdig til å bli samlet inn, da får du 25% mer for alle avlingene. Og selvfølgelig jobb til folk, da får du penger. :whistle:

Jeg har også slikt tastatur, og jeg hater og ikke kunne skrive sånn som jeg vil, med spøsmålstegn og smileyer.. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha flere naboer :ahappy:

Må man fjesbok-venne folk for å bli nabo?

Har knapt begynt men vet allerede at jeg aldri kan kunne tilgi psycho for at hun tipsa meg om det her... *glane på drueavlingen i påvente av at de skal bli modne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slikt tastatur, og jeg hater og ikke kunne skrive sånn som jeg vil, med spøsmålstegn og smileyer.. :wub:

Men det må da være en mulighet for å få til spørsmålstegn osv osv? Nå har jeg trykket på det meste, men har enda ikke funnet det *gremme seg*

Jeg vil ha flere naboer :ahappy:

Må man fjesbok-venne folk for å bli nabo?

Ja, tror man må det? Er igrunnen usikker- men alle mine naboer er liksom FB venner

EdIT: Så irriterer det meg hvor "vanskelig" det er å legge til naboer. Hvis man får en request og godtar denne, hvorfor kunne ikke vedkommende bli lagt til listen automatisk? Men neeeida, man må inn under "naboer" og sende egen request... *irritere seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...