Gå til innhold
Hundesonen.no

*Menn og kvinner er underlige vesen*


KarpeSkrotum

Recommended Posts

Typisk dametanke og argumentasjon. Jeg har da vært på do etter damer (felles do) og hvis det kalles parfyme, så har vi to forskjellige syn på hva som lukter godt eller ei. Parfyme som skal 'døyve' drittlukt lukter jo ennå verre.

Kan ikke for det, men jeg lurer veldig på hva slags miljø du henger i? Jeg har enda til gode å være på slike steder som du nevner nå i de siste innleggene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe rart man ikke skjønner seg på damer - de gjør og har mange rare lyster gitt. Samtidig syns de at det de klager på er så morsomt og liker det, slik at de må bare ha det på sin private arena som dame toalettet er

Nei, det er ikke noe rart at menn ikke skjønner seg på damer. Faktisk er det ikke noe rart at de ikke skjønner i det hele tatt, de er menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke for det, men jeg lurer veldig på hva slags miljø du henger i? Jeg har enda til gode å være på slike steder som du nevner nå i de siste innleggene dine...

Royal Garden er vel det fineste(var?) hotellet i Trondheim og jeg henger ikke der. En helt normal jente/dame på 23 år som vasker der som fortalte meg det. Felles do på f.eks jobb (innen helsevesenet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...