Gå til innhold
Hundesonen.no

*Menn og kvinner er underlige vesen*


KarpeSkrotum

Recommended Posts

Mange rare ting både menn og kvinner har, så post her ting du syns er litt spesielt med de respektive kjønn:

Kvinner: Sier en ting, mener noe annet og gjør det 3'je.

Kvinner: Har en tendens til å bruke sex som et byttemiddel/pressmiddell

Kvinner: Er smarte til å tvinne menn rundt lillefingeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må jo ta deg på ordet her da...

Menn: Sier en ting og gjør ingenting...

Menn: Har en tendens til å gjøre hva som helst i bytte for et vagt løfte om sex de kanskje ikke engang får.

Menn: Er dumme nok til å la seg tvinne rundt lillefingeren av en kvinne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner: Girer seg veldig opp når man treffer hodet på spikeren

Menn: Ser på resultatet etter at de mener de har tvinnet kvinnen rundt fingeren. Menn er resultat/fakta orientert og måler det den veien.

Kvinner: Mener de har lurt mannen, men uten å få annet enn resultatet mannen planla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter/damer som skrur på vasken når de skal på do er noe av det rareste jeg ser. :)

hehehehehe ;) Jeg spurte engang hva greien med dette var, og det var vist at ingen skulle høre do-lyder. Du vet, fising, splæsj i vannet etter en drollt og tisselyder :);):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehe :) Jeg spurte engang hva greien med dette var, og det var vist at ingen skulle høre do-lyder. Du vet, fising, splæsj i vannet etter en drollt og tisselyder :) :) ;):)

Ja, jeg har også fått med meg at det er grunnen, men det er rart likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, kvinner: skru på vasken/putte doen full av papir for å unngå at andre hører at de faktisk ER på do.

Menn: uhemmet lufting av tarmer i tide og (helst) utide, gjerne presset på med litt kraft så lyd- og luktopplevelsen blir større, etterfulgt av et sniff, et "åååh" og litt karslig fliring. Er det andre menn i nærheten kan man gjerne veksle litt flir og morsomme kommentarer og kanskje tom gjøre det til en artig liten konkurranse! Er det kun damer i nærheten kan en mann godt prøve å veksle før nevnte flir og morsomme kommentarer tydeligvis fullstendig uten å ha fått med seg at de aller fleste damer rett og slett ikke synes lukta av nysluppet fis er gøyest i verden (til tross for mange tidligere mislykkede forsøk på det samme...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En evne menn har som fascinerer meg skikkelig er evnen til å gjøre ting usynlige!

En mann kan tråkke over samme ting i ukesvis uten å oppdage den. Dette er dog litt selektivt. Om gitte ting er en kvinnes sko i gangen vil han grynte irritert og nærmest oppføre seg som ei kjærring og mase på "de h***tes skoa som alltid ligger der", er det mannens egne sko er de nærmest usynlige! Dette til tross for at de med stor sannsynlighet er 5 nummer større og av typen "diger, svart og klumpete".

Usynligheten gjelder også følgende: Posen med søppel i gangen som han har lovd å ta ut, støvsugeren som han brukte til å støvsuge gullbarren innvendig (se HER kan plutselig mannen vise ekstrem ryddighet, evne til å vaske og tom et upåklagelig talent til både å slå på og bruke en støvsuger!), sokker/underbukser/gensere/arbeidsjakker etc etc etc (trenger ikke presisere at de er tilhørende mannen her, de fleste kvinner har nemlig hørt om både knagger og skittentøysdunker!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner: Tror et toalettbesøk er en sosial greie.

Men det ER det skjønner du. Om du aner hvor mye info damer får ut av en sånn sosial event, spes på utesteder, da kommer det frem ting & tang om mannen på utsiden av døra :)

Kvinner: klager på mannens rot og skitt, men rart at det oftest er mest dritt og rot på f.eks ett dame toalett kontra menns

Enig i det, men forskjellen er at damens rot stort sett er i søppelbøtta, mens mannens er på do-ringen og videre nedover, både på inn og utsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ER det skjønner du. Om du aner hvor mye info damer får ut av en sånn sosial event, spes på utesteder, da kommer det frem ting & tang om mannen på utsiden av døra :)

Hehe, ja, det skjer mye rart på toalettet både på utesteder og på fester :) Det er visst ingen mannfolk som har fått med seg at det faktisk ER det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ER det skjønner du. Om du aner hvor mye info damer får ut av en sånn sosial event, spes på utesteder, da kommer det frem ting & tang om mannen på utsiden av døra

Mens vi menn velger en bedre kafeteria eller annet med rette stemningen og uten svineri og lukt. Snodig disse kvinnene som skal være langt 'finere' enn menn hele tiden. (skjønner meg ikke helt på kvinner assa)

Enig i det, men forskjellen er at damens rot stort sett er i søppelbøtta, mens mannens er på do-ringen og videre nedover, både på inn og utsiden

I følge noen damer som jobber med å vaske på blant annet Royal Garden her i Trondheim, så er nok både dritt og annet til tider på helt andre plasser enn hva det skal være der. De har altså en annen oppfatning om hvem som roter/griser til mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn: Mener sin kjæres pupper og rumper tilhører dem og at de er til fri utfoldelse og utnyttelse når de måtte ønske. Av og til kan man også bruke de til å leke med, hive de litt rundt, se hvor flate man kan få de eller hvor lange de kan bli (fortrinnsvis puppene, ikke rumpa...).

Menn: Mener melk holder seg fantastisk på benken. Det samme gjelder smør, pålegg og annet. På mystisk vis flytter de seg inn i dette store rare skapet som egentlig kun er lagd for å holde øllen kald, men man greier jo alltids å hente det UT derfra...

Menn: synes hullete sokker er sexy, på seg selv vel og merke!

Menn: Tror familiens øvrige medlemmer finner dem estetisk tiltalende på alle måter, særlig har kvinnen i huset kjempelyst til å se på at han står og klør seg på sin hårete mage i sliten boxer mens hun ser Frustrete fruer. Man kan om nødvendig stille seg foran tven og strekke seg og sukke mens man klør, dette liker hun alltid!

Edit:

Mens vi menn velger en bedre kafeteria eller annet med rette stemningen og uten svineri og lukt. Snodig disse kvinnene som skal være langt 'finere' enn menn hele tiden. (skjønner meg ikke helt på kvinner assa)

Dette er jo en typisk mannetanke da. Det er et do ergo lukter det vondt der. På damedoer ute på byen lukter det mer hårspray og parfyme enn noe annet, vi damer MÅ ikke slippe ut miljøgasser om vi skal tisse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi menn velger en bedre kafeteria eller annet med rette stemningen og uten svineri og lukt. Snodig disse kvinnene som skal være langt 'finere' enn menn hele tiden. (skjønner meg ikke helt på kvinner assa)

Damer og deres doer lukter ikke såååå vondt skjønner'u, atte det ikke går an å oppholde seg der en stakket stund for den feteste infoen om "menn på kafeteria i den rette stemningen" :)

I følge noen damer som jobber med å vaske på blant annet Royal Garden her i Trondheim, så er nok både dritt og annet til tider på helt andre plasser enn hva det skal være der. De har altså en annen oppfatning om hvem som roter/griser til mest.

Hallo da, Royal Garden er jo et av de stedene damer faktisk har en uskreven regel om å grise mest mulig. Et sted skal da de også kunne leke menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo da, Royal Garden er jo et av de stedene damer faktisk har en uskreven regel om å grise mest mulig. Et sted skal da de også kunne leke menn

Er det noe rart man ikke skjønner seg på damer - de gjør og har mange rare lyster gitt. Samtidig syns de at det de klager på er så morsomt og liker det, slik at de må bare ha det på sin private arena som dame toalettet er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn: Mener sin kjæres pupper og rumper tilhører dem og at de er til fri utfoldelse og utnyttelse når de måtte ønske. Av og til kan man også bruke de til å leke med, hive de litt rundt, se hvor flate man kan få de eller hvor lange de kan bli (fortrinnsvis puppene, ikke rumpa...).

Menn: Mener melk holder seg fantastisk på benken. Det samme gjelder smør, pålegg og annet. På mystisk vis flytter de seg inn i dette store rare skapet som egentlig kun er lagd for å holde øllen kald, men man greier jo alltids å hente det UT derfra...

Menn: synes hullete sokker er sexy, på seg selv vel og merke!

Menn: Tror familiens øvrige medlemmer finner dem estetisk tiltalende på alle måter, særlig har kvinnen i huset kjempelyst til å se på at han står og klør seg på sin hårete mage i sliten boxer mens hun ser Frustrete fruer. Man kan om nødvendig stille seg foran tven og strekke seg og sukke mens man klør, dette liker hun alltid!

Kjenner jeg synes litt synd på deg Carma!

Menn: utrolig irriterende noen ganger! Særlig når de går inn for å provosere på seg kvinner og tror det er artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en typisk mannetanke da. Det er et do ergo lukter det vondt der. På damedoer ute på byen lukter det mer hårspray og parfyme enn noe annet, vi damer MÅ ikke slippe ut miljøgasser om vi skal tisse...

Typisk dametanke og argumentasjon. Jeg har da vært på do etter damer (felles do) og hvis det kalles parfyme, så har vi to forskjellige syn på hva som lukter godt eller ei. Parfyme som skal 'døyve' drittlukt lukter jo ennå verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg synes litt synd på deg Carma!

Ja, jeg tror jeg lider asså! :)

Typisk dametanke og argumentasjon. Jeg har da vært på do etter damer (felles do) og hvis det kalles parfyme, så har vi to forskjellige syn på hva som lukter godt eller ei. Parfyme som skal 'døyve' drittlukt lukter jo ennå verre.

Døh... "fellesdo"... Hvem går på sånne da, mener du? Bare damer - og du? På fellesdo går damer OG menn! --> vond mannelukt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...