Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegn huset ditt!


tm100001

Recommended Posts

:P Tina Tequila! Samboer er ikke din kjæreste håper jeg? Ettersom du ikke vet åssen soverommet hans/hennes ser ut :)

Nei det er en venninne! Og kjæreste har jeg faktisk ikke lenger :P.. eller egentlig ganske greit for sånn behandling fortjener jeg ikke!

Så nå er det kun meg og roomie.. og byen of course!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten.jpg

Sånn ca.. hehe

Her får ikke hundene sove i senger lenger, etter at Norrisen spiste på madrassen min.. Jeg veit dog at pikebarnet bryter det forbudet med jevne mellomrom, Dinamor kan visst ikke ligge på gulv, hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utennavn.jpg

Veldig flink til å tegne fant jeg ut! Men ca noe sånt ser det ut her jeg bor. Ikke helt rett målestokk her heller,men skitt au ;) Og her er får hundene ligge hvor de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er en venninne! Og kjæreste har jeg faktisk ikke lenger :P.. eller egentlig ganske greit for sånn behandling fortjener jeg ikke!

Så nå er det kun meg og roomie.. og byen of course!

Nei, men skal ikke godta alt fra kjærester, så du har det nok absolutt best uten han her :P

Venninne og byen er bra nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er en venninne! Og kjæreste har jeg faktisk ikke lenger ;).. eller egentlig ganske greit for sånn behandling fortjener jeg ikke!

Så nå er det kun meg og roomie.. og byen of course!

Uffda :/ Vi skulle hatt en tråd for dume eks kjærster :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :/ Vi skulle hatt en tråd for dume eks kjærster :P

Ja! En jentes beste venn er vel rett og slett hunden! og ikke noe kjæreste! Og man skal ihvertfall ikke ha en som er allergisk mot hund, og ikke ønsker seg flere ;)

Den perfekte kjæreste er vel en som driver en kennel eller noe! Og som selvfølgelig er fantastisk snill og grei og ordentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...