Lola Pagola Skrevet 6. September 2009 Rapporter Share Skrevet 6. September 2009 Enda et nytt halsbånd, trossalt over en uke siden sist jo! Denne gangen ble det RBK Casper elsker jo fotballer så. Ikke at jeg føler noen spesiel tilhørighet til noe lag, men om det skulle være så er det rosenborg og ham kam... og rbk-fargene matcher jo casper finfint! Ikke var det dyrt heller, 119 kr, og virker som helt ok kvalitet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Disse har jeg nylig bestillt fra Collarmania;) Liker de veldig godt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eple Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 Har to halsbånd til hunden: Ezydog, helt greit. Mykt og fint. Nyinnkjøpt skinnhalsbånd (myndestil) som jeg er kjempefornøyd med - ingen mer rygging ut av halsbånd! Det siste er egentlig lysere, men er kliss vått etter turen i sted. Bør jeg behandle skinnhalsbånd med noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 Har og fra ezydog, veldig fornøyd, er så praktisk. Fint myndebånd hvis det ikke er semsket kan du med fordel smøre det inn med sånn lærgreie, jeg kjøpte noe på felleskjøpet som man bruker til å smøre inn hesteutstyr med, bruker det til skinnselen, båndet og halsbåndet. Har ikke brukt det på et rødtfarget skinnbånd jeg har, men har ikke brukt det så mye, samt at det er semsket inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Her er de nyeste tilskuddene til halsbåndsamlingen (fra vibri): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Lola: du hermer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Lola: du hermer, hehe Med det piggbåndet i knåw, men du vet, dalmis er jo en fryyyktingytende rase som må kle seg deretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Lola-du har helt rett.. skumle skumle Zebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Veldig fine alle nye halsbåndene Lola Pagola:Hihi han ble bra tøff!Og veldig flink som ikke spiste pølsen!Frøkena her har et sånnt med pigger hun også men,bruker det sjelden ble litt vel massivt til lille frøkena. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Enda et nytt halsbånd, trossalt over en uke siden sist jo! Denne gangen ble det RBK Casper elsker jo fotballer så. Ikke at jeg føler noen spesiel tilhørighet til noe lag, men om det skulle være så er det rosenborg og ham kam... og rbk-fargene matcher jo casper finfint! Ikke var det dyrt heller, 119 kr, og virker som helt ok kvalitet og. Også går du for RBK!! Kamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 JAMMEN JAMMEN! Vis meg kamma-halsbånd så kjøper jeg det tvert! Heier på det laget som fører hundeutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 JAMMEN JAMMEN! Vis meg kamma-halsbånd så kjøper jeg det tvert! Heier på det laget som fører hundeutstyr Det var det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 JAMMEN JAMMEN! Vis meg kamma-halsbånd så kjøper jeg det tvert! Heier på det laget som fører hundeutstyr heia brann, heia brann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Dina har bare fire halsbånd Må virkelig ta meg sammen altså... Her er de iallefall. To fra Hurtta, hvorav det brune er for lite, og to fra Kifani som jeg er veldig fornøyde med (måtte ha blitz så da ble det deretter...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Jeg har oppgradert garderoben litt i det siste (med ny hund bl.a. ), så tenkte å hive ut litt bilder her. Cozy Critter --- Kifani --- Hurtta --- Utstillingsbånd --- Lærhalsbånd Pyntehalsbånd (som er altfor lite) --- Diverse strupebånd --- Dongerihalsbånd --- Reflekshalsbånd: Blinker Blinker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Charpi: Wow du hadde mange fine halsbånd! Jeg er misunnerlig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Pia, du er gal! (folkens, skal nevne at Pia var en av grunnene til at jeg fikk Boris Jeg slapp jo å kjøpe utstyr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 I alle allpakka, her var det MYE fint!! Jeg har alt for mange halsebånd, men kun 1 som er favoritten! Det er et rødt skinnbånd og halselenke jeg kjøpte for noen år siden, kostet en hel formue! Men verdt hver eneste krone, jeg elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Det nederst til høyre er Casper sitt (er lagt litt feil, det er et kjettinghalvstrup). De andre er debbie sine. Alle er fra cozycritter.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Jeg fikk et tll i posten for ca 10 minutter siden jeg tenk!! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Her det nyeste innkjøpet. Kjøpt på eBay. 160 kr inkl porto. Det er seff litt for stort, og strammer jeg det inne et hakk blir det for stramt. Stopper han opp og jeg drar han med meg videre, glir halsbåndet av. Jeg vil ha hund uten mye pels Dette kjøpte jeg på hooks.no ca hundrings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Det svarte var jo ikke noe annet en dritkult! Herregud så stilig! *inn på ebay for å jakte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 *inn på ebay for å jakte* Hva søker dere på når dere leter på ebay? Jeg finner ingen halsbånd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Ja det var råtøft Hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne. Her er selgeren og her er halsbåndet Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm. 25 dollar inkl frank = 147 kr. Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre Rocket: ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar