BDD Girl Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 http://www.fvn.no/lokalt/mandal/article664942.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Neii, så j*vlig. Stakkars, stakkars hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Forbanna idiot!! Stakkars hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Uff, ille at sånt kan skje... Og urettferdig at straffen er såpass lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Arrg... Stakkars hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Huff så forferdelig, stakkars voffs Altfor dårlig straff for dyremishandling.. dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Kan ikke fatte hva det feiler sånne folk... jeg blir så sint så sint. Jeg kunne tenkt meg å jobba i dyrepolitiet, problemet er at det var jeg som hadde blitt bura inne for vold mot de tiltalte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Åh, jeg blir helt kvalm jeg. Noe er alvorlig galt med mennesker som gjør slikt. Stakkars hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Stakkars hund! Mistet livet pågrunn av en forbanna, sinnsyk idiot med 100 skruer løs i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Utrolig bra at de gav han en straff for det! Ikke ofte man faktisk blir dømt for dyremisshandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elise O Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Herregud for en idiot! Straffen for dyremishandling burde vært MYE høyere!! Stakkars hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Stakkars hund det er så mange sinnsyke folk der ute! Bra gjernings mannen fikk straff, men det burde være mye høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Skammelig, rett og slett motbydelig skammelig! Og vedr. straff, den må bare økes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Forbannade drittmann! Jeg har ikke ord for hva jeg mener om dette faenskapet Skulle fått kjent det samma sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pjusk Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 whaaat!)=/¤% Hva tenker folk med ?? det er jo helt ufattelig at det kan skje ! Straffen skulle vært her i norden den samme som de har i amerika ! er jo snakk om flere år , og det i tilfeller også hvor dyret ikke har død av misshandlingen engang. BRING IT! Blir så sint, frustrert og såra over hva mennesker er i stand til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar