Mirai Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 I går var Martine, Kokos, Kenya, Siri og jeg både i skogen og på stranda! På stranda ble det tatt en del bilder, og her er noen av dem (jeg har fler, men er litt likt, så prøver å skåne dere her nå) : Lykken er en pinne, vann og å få løpe etter pinnen, hilsen Kokos Fugl fant de også Ørn-ørn på pipestilkben Kenya får pølse og Siri syns det er urettferdig Ikke se for lenge, da får du valpesyken! Sjekke telefonen mens to hunder leker på deg er en utfordring Disse tennene glemmer man liksom at hunden har hatt Disse to kom godt over ens Så godt at Siri prøvde å føde sin egen golden! Come to me, you sexy stick, you are belong to me Så blir man sliten av slike lange skogs- og strandturer
Lola Pagola Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Så fine bilder Og vakre hunder! Jeg fikk dessverre valpesyken...
ToneS Skrevet 26. April 2009 Rapporter Skrevet 26. April 2009 Så herlige bilder! Fikk sikkelig sommerfølelse jeg nå! (Og ja, valpesyken kom snikende her også)
Gjest Skrevet 26. April 2009 Rapporter Skrevet 26. April 2009 Tennene tok knekken på valpesyka her i gården Jeg vil og ha sooool, fine bildene
Carina Skrevet 26. April 2009 Rapporter Skrevet 26. April 2009 Jeg fikk dessverre valpesyken... Jeg og! Kjempefine bilder av nydelige hunder! Kenya er til å spise opp!
netteliten Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Utrolig fine bilder! Og valpesyken, jepp, den stakk!
Blondiemamma Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Så godt at Siri prøvde å føde sin egen golden! Jeg dauer! kanonbra!
Tapper Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Kjempefine bilder! Har lyst å leie deg til å ta bilder av min (til tider veldig ufotogene) vofs Kanskje du fikk noen blinkskudd
Grim Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Jeg dauer! :P kanonbra! Da er vi to Jeg lo HØYT. Bikkja skvatt.
MetteOgBeatrix Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Søtinger Jeg stirret skikkelig lenge og er nå alvorlig rammet av valpesyken... what to do, what do do..
Margrete Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Nydlige bilder! Jeg er alt hardt angrepet av valpesyke, så det var ikke så ille for min del. Mona hen da?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar