Gå til innhold
Hundesonen.no

Feltsøk

ElinT

Recommended Posts

I går var visst Argyros flinkest til å ta bilder for det ble flest brukelige av Supra *flir*

Men her kommer først Garm, som har skjønt nå hva feltsøk går ut på,flinke gutten :)

160409007.jpg

160409010.jpg

160409012.jpg

160409015.jpg

160409018.jpg

160409020.jpg

Garm er en herlig gutt,gleder oss til å trene mer sammen med dere!

Desverre ble det ikke flere bra bilder av han...

Supra kommer her...

160409056.jpg

160409030.jpg

160409046.jpg

160409047.jpg

160409048.jpg

160409050.jpg

160409054.jpg

160409070.jpg

160409064.jpg

Kong er det kuleste i verden!

160409072.jpg

160409085.jpg

Hvor ble kongen av??

160409081.jpg

160409083.jpg

160409073.jpg

Ikke alltid bare vakker *ler*

160409094.jpg

160409098.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste vofsene, det. :)

Ja, bare synd det ikke ble flere av Garm, men jeg skal være flinkere neste gang :)

Fiiiine, flinke hundene! :)

Tusen takk :lol:

Fine bilder.. Og jeg tror Supra var varm, hehe...

Det ble ganske varmt ja, og hun ble helt utkjørt av terrenget der lille tøtta :asmile:

Fineste, flinkeste bissevovvene det! :) Supra klarer ikke å være stygg om hun prøver engang. :)

Jeg synes også hun er fiiin uansett, men ikke alltid hun ser like smart ut likevel *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare synd det ikke ble flere av Garm, men jeg skal være flinkere neste gang :lol:

Du som har så god plass kan jo bare bruke det som fotokanon. Det var det jeg gjorde. :):)

Da får man alltids noe man kan bruke etterpå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har så god plass kan jo bare bruke det som fotokanon. Det var det jeg gjorde. :lol::)

Da får man alltids noe man kan bruke etterpå, hehe.

Altså, jeg tok lassevis med bilder, jeg var bare skrekkelig uheldig med dem. Mye buskas, halv Garm og nærbilde av nese/hale og endel uklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tok lassevis med bilder, jeg var bare skrekkelig uheldig med dem. Mye buskas, halv Garm og nærbilde av nese/hale og endel uklare :)

Hehe, da så. Er jeg en bedre fotograf enn deg, mener du? Eller kanskje jeg bare fant den knollen før deg.. *flir*

Flotte bilder! :asmile: Nå vil jeg også ha barmark, vil trene spor og felt og rundering og sykle.. her snør det :)

Hvor er Garm fra?

Det ligger fortsatt snø her hos meg, men det er nok av barmark andre steder. :lol:

Garm er fra kennel Ängsbacken i Sverige (Eskilstuna).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da så. Er jeg en bedre fotograf enn deg, mener du? Eller kanskje jeg bare fant den knollen før deg.. *flir*

Mja, ihvertfall akkurat i går *ler* og knollen hadde nok også mye med det å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun er fiiin uansett, men ikke alltid hun ser like smart ut likevel *ler*

Du, du har belger.. Det er ytterst sjeldent de ser smarte ut, og klarer du å få fanga det på film, har du flaks *ler*

Men pen, det er hun :) Garm er ikke så værst han heller, til schäfer å være :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...