ElinT Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 I går var visst Argyros flinkest til å ta bilder for det ble flest brukelige av Supra *flir* Men her kommer først Garm, som har skjønt nå hva feltsøk går ut på,flinke gutten Garm er en herlig gutt,gleder oss til å trene mer sammen med dere! Desverre ble det ikke flere bra bilder av han... Supra kommer her... Kong er det kuleste i verden! Hvor ble kongen av?? Ikke alltid bare vakker *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Fineste vofsene, det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Fiiiine, flinke hundene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Fine bilder.. Og jeg tror Supra var varm, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Fineste, flinkeste bissevovvene det! Supra klarer ikke å være stygg om hun prøver engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Fineste vofsene, det. Ja, bare synd det ikke ble flere av Garm, men jeg skal være flinkere neste gang Fiiiine, flinke hundene! Tusen takk Fine bilder.. Og jeg tror Supra var varm, hehe... Det ble ganske varmt ja, og hun ble helt utkjørt av terrenget der lille tøtta :asmile: Fineste, flinkeste bissevovvene det! Supra klarer ikke å være stygg om hun prøver engang. Jeg synes også hun er fiiin uansett, men ikke alltid hun ser like smart ut likevel *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Ja, bare synd det ikke ble flere av Garm, men jeg skal være flinkere neste gang Du som har så god plass kan jo bare bruke det som fotokanon. Det var det jeg gjorde. Da får man alltids noe man kan bruke etterpå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Du som har så god plass kan jo bare bruke det som fotokanon. Det var det jeg gjorde. Da får man alltids noe man kan bruke etterpå, hehe. Altså, jeg tok lassevis med bilder, jeg var bare skrekkelig uheldig med dem. Mye buskas, halv Garm og nærbilde av nese/hale og endel uklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Flotte bilder! :asmile: Nå vil jeg også ha barmark, vil trene spor og felt og rundering og sykle.. her snør det Hvor er Garm fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Fine bilder av flinke hunder! :asmile: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Altså, jeg tok lassevis med bilder, jeg var bare skrekkelig uheldig med dem. Mye buskas, halv Garm og nærbilde av nese/hale og endel uklare Hehe, da så. Er jeg en bedre fotograf enn deg, mener du? Eller kanskje jeg bare fant den knollen før deg.. *flir* Flotte bilder! :asmile: Nå vil jeg også ha barmark, vil trene spor og felt og rundering og sykle.. her snør det Hvor er Garm fra? Det ligger fortsatt snø her hos meg, men det er nok av barmark andre steder. Garm er fra kennel Ängsbacken i Sverige (Eskilstuna). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Hehe, da så. Er jeg en bedre fotograf enn deg, mener du? Eller kanskje jeg bare fant den knollen før deg.. *flir* Mja, ihvertfall akkurat i går *ler* og knollen hadde nok også mye med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Mja, ihvertfall akkurat i går *ler* og knollen hadde nok også mye med det å gjøre Jeg tror vi ganske trygt kan skylde på flaks, jeg er ikke akkurat noe fotogeni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 18. April 2009 Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Jeg synes også hun er fiiin uansett, men ikke alltid hun ser like smart ut likevel *ler* Du, du har belger.. Det er ytterst sjeldent de ser smarte ut, og klarer du å få fanga det på film, har du flaks *ler* Men pen, det er hun Garm er ikke så værst han heller, til schäfer å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. April 2009 Rapporter Share Skrevet 19. April 2009 Flinke, fine hundene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar