Gå til innhold
Hundesonen.no

Feltsøk


ElinT

Recommended Posts

I går var visst Argyros flinkest til å ta bilder for det ble flest brukelige av Supra *flir*

Men her kommer først Garm, som har skjønt nå hva feltsøk går ut på,flinke gutten :)

160409007.jpg

160409010.jpg

160409012.jpg

160409015.jpg

160409018.jpg

160409020.jpg

Garm er en herlig gutt,gleder oss til å trene mer sammen med dere!

Desverre ble det ikke flere bra bilder av han...

Supra kommer her...

160409056.jpg

160409030.jpg

160409046.jpg

160409047.jpg

160409048.jpg

160409050.jpg

160409054.jpg

160409070.jpg

160409064.jpg

Kong er det kuleste i verden!

160409072.jpg

160409085.jpg

Hvor ble kongen av??

160409081.jpg

160409083.jpg

160409073.jpg

Ikke alltid bare vakker *ler*

160409094.jpg

160409098.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste vofsene, det. :)

Ja, bare synd det ikke ble flere av Garm, men jeg skal være flinkere neste gang :)

Fiiiine, flinke hundene! :)

Tusen takk :lol:

Fine bilder.. Og jeg tror Supra var varm, hehe...

Det ble ganske varmt ja, og hun ble helt utkjørt av terrenget der lille tøtta :asmile:

Fineste, flinkeste bissevovvene det! :) Supra klarer ikke å være stygg om hun prøver engang. :)

Jeg synes også hun er fiiin uansett, men ikke alltid hun ser like smart ut likevel *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare synd det ikke ble flere av Garm, men jeg skal være flinkere neste gang :lol:

Du som har så god plass kan jo bare bruke det som fotokanon. Det var det jeg gjorde. :):)

Da får man alltids noe man kan bruke etterpå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har så god plass kan jo bare bruke det som fotokanon. Det var det jeg gjorde. :lol::)

Da får man alltids noe man kan bruke etterpå, hehe.

Altså, jeg tok lassevis med bilder, jeg var bare skrekkelig uheldig med dem. Mye buskas, halv Garm og nærbilde av nese/hale og endel uklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tok lassevis med bilder, jeg var bare skrekkelig uheldig med dem. Mye buskas, halv Garm og nærbilde av nese/hale og endel uklare :)

Hehe, da så. Er jeg en bedre fotograf enn deg, mener du? Eller kanskje jeg bare fant den knollen før deg.. *flir*

Flotte bilder! :asmile: Nå vil jeg også ha barmark, vil trene spor og felt og rundering og sykle.. her snør det :)

Hvor er Garm fra?

Det ligger fortsatt snø her hos meg, men det er nok av barmark andre steder. :lol:

Garm er fra kennel Ängsbacken i Sverige (Eskilstuna).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da så. Er jeg en bedre fotograf enn deg, mener du? Eller kanskje jeg bare fant den knollen før deg.. *flir*

Mja, ihvertfall akkurat i går *ler* og knollen hadde nok også mye med det å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun er fiiin uansett, men ikke alltid hun ser like smart ut likevel *ler*

Du, du har belger.. Det er ytterst sjeldent de ser smarte ut, og klarer du å få fanga det på film, har du flaks *ler*

Men pen, det er hun :) Garm er ikke så værst han heller, til schäfer å være :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...