Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hey - hvor ble det av at man kunne trykke "neste" i smileyruta, sånn at nye smilyer kom frem? Det var liksom tre "ark" med smilyer der, nå er det bare ett..

Forresten ligger :blush: to ganger (nederst i "vis alle").

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hvorfor ble den som het :D borte? Den var jo mye finere enn denne :blush: ...

*syte og klage* :D

Enig, jeg likte også det andre tomattrynet bedre. :)

Skrevet

:sad: --> Kjempebra! Men det hadde gjerne kunnet vært flere smilyer på "neste" side. :D

Edit: Jeg vil ha denne smilyen i hurtigvalg: :)

Skrevet

Ja! Nå ble det mye bedre :)

Edit: :D skulle gjerne blitt :asmile: istedet for : asmile : kanskje ?

Skrevet

Det finnes bare en smiley som ser sånn her ut: :asmile: . Den lille hurtigboksen med smileyer rangerer smileyene alfabetisk, og derfor måtte jeg endre navn på den sånn at alle de som ville ha den på første siden, kunne få den på første siden :)

Skrevet

Nydelig! Nå er jeg fornøyd i alle fall! :)

Edit: Fornøyd ja, bortsett fra at :D blir jo ingen smiley.. :sad:

Skrevet
Det finnes bare en smiley som ser sånn her ut: :asmile: . Den lille hurtigboksen med smileyer rangerer smileyene alfabetisk, og derfor måtte jeg endre navn på den sånn at alle de som ville ha den på første siden, kunne få den på første siden :)

Ok :asmile:

Skrevet

Synd man ikke kan bruke :) lenger, men man blir vel vant til den andre koden og...

Jeg er veldig glad for at :) er tilbake da!

Skrevet
Da må dere velge og bli enige, enten koden sånn :) eller at smileyen er på side nummer to i hurtigboksen.

Jeg sier ja takk, begge deler. Altså at den kan skrives på to måter... Som :lol: og som : asmile: Samme gjelder :) for min del. Jeg foretrekker å kunne skrive de to smileyene som :) og :) fremfor å ha dem på første side i hurtigboksen. Men jeg antar at vi ikke blir enige her, hehe.

Skrevet

Sånn, nå kan man skrive disse to på "vanlig" måte: :) :) men det resulterer som sagt i at de kommer bakerst på hurtigvalget. Det er alfabetisk så uansett vil kolon med parantes komme bak alt annet..

Guest LeenaM
Skrevet

Jeg er fornøyd slik du gjorde det nå. De aller fleste vet at : ) betyr :) og : ( betyr :). Så det skulle ikke være noe problem, jeg har savnet denne! :lol:

Skrevet

Men hvor ble det av han med øya da ??? Den med et lite og et stort øye som stirra liksom *kjenne at man er fryktelig god på å forklare - host*.

Skrevet
:lol: test

Se der ja! For sånne som meg som ikke bruker hurtigfeltet er det greit med enkle og "normale" koder... :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...