Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig hjemmeisde


Tuskelusken

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Synes Weebly siden din var veldig ryddig og fin jeg! :P

Sikkert OT og "frekt" men jeg må spørre hvordan du klarte og lage "Dyrene mine" og legge linker der inne...? Dååååårlig på hjemmesider.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke frekt. Strevde selv en evighet før jeg fant det ut. :P

Når du har laget en side trykker du "no" der det står "Show i navigation?".

Da har du skjult siden så den ikke synest på framsiden.

Etter det går du på den plassen du vil at linken skal være og skriver en vanlig tekst/overskrift, for eksempel "Hunden". Så merker du (drar musen over sånn at det blir grått/blått) skriften, og trykker på lenken der oppe du forandrer på skriftstørrelsen og sånn.

Når du har trykket på lenken, så kommer det opp "Your Pages" og der trykker du på den linken du vil skal komme opp når du trykker på skriften.

Så trykker du "Save" og da er det gjort. :P Husk at du må logge ut av Weebly, og gå inn på siden din som en gjest for at den skal virke. Hvis du vil redigere siden, må du gå innpå der du lager sider og trykke på "Edit this page".

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tusen takk for at du forklarer! :P Mulig jeg er veldig treig, for jeg får det ikke til.. :P

Når du har laget en side trykker du "no" der det står "Show i navigation?".

Da har du skjult siden så den ikke synest på framsiden.

Skal denne siden 'hete' "dyrene mine" eller noe sånt?

Etter det går du på den plassen du vil at linken skal være og skriver en vanlig tekst/overskrift, for eksempel "Hunden". Så merker du (drar musen over sånn at det blir grått/blått) skriften, og trykker på lenken der oppe du forandrer på skriftstørrelsen og sånn.

Den plassen, er det liksom en ny side som heter "hundene" o.l. ? Også klikker jeg på den, men hvilken lenke? Og hvor er skriftstørelsene?

Når du har trykket på lenken, så kommer det opp "Your Pages" og der trykker du på den linken du vil skal komme opp når du trykker på skriften.

.. Har ikke kommet hit ennå :P

Føler meg som KOMPLETT idiot her nå ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tusen takk for at du forklarer! :P Mulig jeg er veldig treig, for jeg får det ikke til.. :P

Skal denne siden 'hete' "dyrene mine" eller noe sånt?

Nei, "hundene" (for eksempel), den skal ligge innpå "dyrene".

Den plassen, er det liksom en ny side som heter "hundene" o.l. ? Også klikker jeg på den, men hvilken lenke? Og hvor er skriftstørelsene?

Nei, dette er samme side som "Hundene". Du bare lager en link som gjør at folk kan gå innpå siden. :P Skriftstørrelsen og det er like under den "firkanten" som bildeboksene, tekstboksene og det er. :P

.. Har ikke kommet hit ennå :P

Da kommer du dit snart. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...