Milla-5 Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Her kan du lege ut et bilde av deg selv så andre kan se vordan du ser ut selfølgelig helt frivilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Nå ser jeg nøyaktig sånn her ut, mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Nyeste bildet jeg har: Slenger med ett til jeg, liker ikke sånne nærbilder av meg selv Det er sånn her hundefolket oftest ser meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Nyeste bilde av meg... På jobb Edit: Dæven så stort det ble da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 som hund som eier; gal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Dette er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Vi har jo en lik tråd, men jeg syns ikke det gjør noe med sånne tråder innimellom jeg da.. så jeg freder denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Dette har jeg på hjemmesiden (derav "Hilde" og den rare kanten rundt). Ser vel omtrent slik ut fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Edit: Kjempefint bilde, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Meg og en hunden jeg passet da vi fikk Luna. Så luna bodde sine tre første uker hos oss med denne hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Tusen takk, Benedicte (?) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Litt anstrengt smil kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 fjæsbok bilde nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Har ikke noe nytt bilde men ser helt lik ut. (bortsett fra noen ekstra rynker) Meg, Julie og Bessie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Ca sånn ser jeg ut nå, bare en leppe-piercing rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Er vel et av de nyeste( som er ganske dårlig siden det er ganske lenge siden, men min linselus karriere er over, nå har embla overtatt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Så fint bilde av dere Lene Legger ut et av de nyeste, gidder ikke lete etter noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 En god stund siden, men ser vel omtrent sånn ut nå og. Bortsett fra at håret mitt er noen hakk mørkere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Her er meg (til høyre) og søstra mi (Ailostaff) det bildet er vel noen år gammelt, men fortsatt samme sveisen osv og et fra sist helg da;) sånn jeg vanligvis ser ut hihi med hestehale, arbeidsbukse med valpis og gjerne i stallen eller rundt hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. April 2009 Rapporter Share Skrevet 1. April 2009 Vedder noen spenn på eidangerhallen eller heistadhallen her du It's me and my boyfriend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2009 Rapporter Share Skrevet 2. April 2009 Vedder noen spenn på eidangerhallen eller heistadhallen her du Ingen aaaning hva hallen het Men det var på NCK Porsgrunn, så da vet du sikkert best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dsg Skrevet 2. April 2009 Rapporter Share Skrevet 2. April 2009 Da blir jeg den første "kællen" til å legge ut Finnes det bare damer/jenter/kvinner (ikke tråkka noen på tærne) her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. April 2009 Rapporter Share Skrevet 2. April 2009 Da blir jeg den første "kællen" til å legge ut Finnes det bare damer/jenter/kvinner (ikke tråkka noen på tærne) her Det er absolutt mest jenter her ja. Jeg aner ikke hvor de mange tusen hundeinteresserte guttene i Norge er. Her er jeg (det er jeg som har BIS-hunden, selvfølgelig): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 2. April 2009 Rapporter Share Skrevet 2. April 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar