Gå til innhold
Hundesonen.no

Tulleannonse av hunden din


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Gravid trevurenn (nesten blanding av sjeferhund og lassiehund) selges grunnet allergi, barnefødsel, tidsmangel, jobbytte og flytting til borettslag uten tillatelse til hund det er med tunngt hjærte vi selger henne hun er det kjærste vi har men fordi vi er blitt alergisk hele familien sånn helt plutselig uten vidre så må vi selge henne hun er gravid og skal snart føde 12 hvalper og dere kan sikkert få kjempemasse penger for dem hun er utstilt på hundeutstilling og har gjort det veldig bra er sjampinjon

Kun seriøse henvendelser

roma_6wks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund selges

Unghund selges!

Jeg må desverre selge min høyst beelskete engelsk setter, pga. at jeg er allergisk og kan ikke ha han.

Han er en spretten valp på ni år! Så pga av all den valpeoppførselen har vi enda ikke lært han så mye! Han kan "sitt" og vi driver og lærer han "rull rundt nå" og mann kan si han virkelig har potsensialer! Tror han kommer til og passe utmerket som lydighetshund.

haha1.jpg

Han har stamtavle, men masse kjent slekt! Så jeg tror han kommer til og bli en bra avelshund vis noen ønsker det.

Han har aldri vært syk (bortsett fra kennelhoste, litt haltingen, et brukket bein og noeslikt)- frisk som en fisk!

Han liker alle andre hunder bortsett fra hannhunder, og terriere. Han liker alle mennsker borsett fra de han ikke kjenner, da blir han så hyper at det hender han kan bite de i leggen!

haha2.jpg

Selges til valpepris, pluss litt ekstra for den flotte stamtavlen!

Får jeg ikke solgt min lille hund i løpet av uken, må jeg avlive han ;):P :P

Jeg kan også gjerne bytte han mot en valp om noen har! Gjerne en aussi!

15 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig tollingtispe til salgs, på grunn av allergi.

IMG_7766.jpg

IMG_1444.jpg

Dette er da to forskjellige hunder. Ja,ja, det er jo samme rase og da må de jo være i slekt. I allfall hvis de blir luftet sammen. Det vet da alle. Mor og datter, kanskje? ;) De er kanskje til salgs begge to?

NYDELIG WHIPPET SELGES

Må desverre omplassere min skjønne whippettispe på 2 år.

Grunnen er at hun ikke liker å være alene hjemme, og nå mens jeg studerer blir det en del festing, og jeg blir da ofte borte hele natta. Ofte kan vi feste noen dager i strekk, og jeg får litt dårlig sammvittighet for å la henne være alene mer enn 48 timer av gangen..

Du kan da bare putte hunden i buret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boarder Kolli 5 år (tror jeg) til salgs

Kopi4av140906TreningSoerkedalen104.jpg

Snill boarder Kolli til salgs, han er ca 5 år og veldig pen. Han kan gjete har gjetet sauen til naboen mange ganger bonden sier at han ikke vil se hunden min på jordet hans lenger og derfor må jeg selge han synes ikke at en hund som boarder kolli skal stå så mye i bånd og jeg har ikke penger til å gå på kurs med han lenger. Han kan gå lang i lydighet siden han kan alle øvelsene når han selv vil og det vil han ikke så veldig ofte. Han synes nyttårsaften er litt ekkelt, men det er bare å gi han 5-6 valium så sovner han. Han må til hundedoktoren for å få klippet klørne sine for han liker ikke det heller, men du må huske å gi han valium før du skal til hundedoktoren for han synes doktoren er dum. Han må ha sin egen sofa for han liker ikke at noen sitter der han ligger så det kan godt hende du må sitte på gulvet men han er veldig kosete og snill! Han prater kjempemasse når han treffer andre hunder og det er sååååå søtt!

Han er helt frisk og veldig pen men han er kastrert da, det gjorde bonden for meg siden damehundene hans fikk så mange valper med han.

Pris; 10 000 kroner. Blir han ikke solgt må jeg desverre avlive han det er veldig lett å gjøre bonden har gevær å han har sagt at hunden min blir skutt neste gang han ser han så vær snill å kjøp han så jeg slipper å se alt blodet hos bonden

028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labradår Retriver!! Pærfekt familiehun!!! Billig!!

Jeg skal selge min schæmpepene labradår! Hun er veldig sjelden labradår fordi pappaen hennes er lysegul med lang pels! Det betyr at hvis hun får babyer med en lysegul hun vil alle disse bli gule! Og gul er veldig sjeldent på labradår, så du kan selge dem for masse penger.

Aysha er en svart hund. Hun er 5 år, og vi selger henne fordi datteren til min tantes venninne har fått allergi. Siden vi er sammen med dem 1 gang i året, og min tantes vennine liker ikke å gi datteren sin masse farlige piller. Selv om hun ser veldig snill ut er hun er livsfarlig vakthund. Hun passer veldig godt på huset ditt så lenge hun står bundet i kjetting og har på seg strømhalsbånd. Hun bjeffer masse på alle som går forbi! Hun er veldig glad i mat og da kan du trene henne i alt! Hun kan ikke bruke sitronhalsbånd fordi det spiser hun.

Aysha er en veldig bra hun å avle på siden hun er så sjelden! I kullet sitt var hun den eneste helt friske av alle 7! Og det er jo kjempebra! Du er garantert perfekte fine valper! De kommer også til å bli kjempegode i agility fordi det har Aysha prøvd en gang!!

Aysha er veldig glad i barn, men liker ikke når de klapper henne. Hun er også veldig snill med andre hunder og elsker andre hunder så mye at når hun ser en trekker hun deg overende og synger for den andre hunden. Hun trekker ikke så mye hvis du tar en pinne og slår henne i hodet da, dette har vi gjort og nå blir hun så glad når vi skal slå henne med pinnen at hun tar den i munnen og vil lekeslåss!!

Kjempefin hun! Kjempebra tilbud! Du får med bur som hun må stå i når hun er alene hjemme, når du vasker opp, når du støvsuger, når barna er hjemme, hvis sjæresten din er mer enn 1.78 cm høy og hun må stå i det mens du lager maten hennes hvis ikke river hun ned alle møblene, drar i teppet og tygger på leggene dine. Hun må også stå der når du er på kjøkkenet hvis ikke legger hun seg bak deg uten at du ser henne og du snubler. Dette vet vi kjempegodt fordi mammaen min snublet og datt inn i oppvaskmaskinen en gang. Men dette betyr jo at hun er kjempesmart, for da mamma falt datt jp maten på gulvet!!

Kr. 16000 + bur (kr. 1200 schempebra bur i tøy, bare litt tygget på og en tann hun reiv av en gang henger på som pynt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schæmpesweet bårde kåli sellgess

b-1.jpg

Jegmå desverre selle min utrolie flinke snille og søte jeterhund (selv om jeg ikke har prøvd det ut ennå, men hun er flink til og jete meg.)... Grunen til at vi må selle henne er at vi skal flytte, jeg skal få en lillesøster/lillebror, jegmå gjøre lekser, også harvi ikke så mye hundemat gjenn fordi jeg sluttet oggå med avisen.... Åsså liker jeg og spille fotttbal, men deter ikke så arti når hun løper etter meg og biter me i leggene, åsså ødebelakter mangeeeeeeeeeeeeeee baler.

Utstillings navnet hennes er Torstein'avls Tinkerbelle (mannen vi kjøpte henne av het Torstein)

Hun har desverre ikke papirer siden faren døde før vi fikk skjekket om han hadde to testikler...

Men jeg er nesten sikker på at han hadde det. Så hvis du får til en forfalsking kan hun sikket bli sjampinjong en dag..

Hun kan sikkert bli veldi flink i hunde hinderløype, og sien hund har jort dette noen ganger, så kommer bebiene hennes til og bli i verdensklasse!! Dere vet sånn som hunden håpper over på en bane, som du ser på bilde:

a.jpg

Hun er nesten 2år, jeg har ikke hatt henne så lenge siden vi har vært på ferie i malorka i et år, og da oppholdt un seg på hunne hotell sammen med bestevennen zombie som eren sjivavva. (som du får med på kjøpet)

Tinkerbelle har schæpesvæær tonge, å avogtill svelger hun den, men da er det bare og henge henne opp nedog dunke henne på ryggen. hvis det ikke hjelper må du til hundedoktoren so kommer til oggi henne penselin eller ibux eller noe sånt..Du kan få med resept på penselin og ibux, så blir det billiere enn å dra til hunne doktoren... PS: du må hente det på et menneske apotek, å ikke på en hunde apotek!!

Zombie er en liten sjivavva på to år, han kommer fra en schæmpe seriøs oppdtetter i tyskland. Vi fikk han sendt i en eske på flyet men jeg tror ikke han tok noe særlig skade av det. Avogtill lurer jeg påom jeghar blitt lurt for han ligner ikke så veldig mye på sjivavvaene som jeg ser på google og siden det stod på hjemmesden til oppdtetteren at de var 99% seriøse så er det liten sansynlighet for at jeg har blitt det. Men han er schæmpe hærli assa!!!

Zombie ble kaste-rert for en uke siden. Det jorde en mann på bussen fårr åss! Det var skikkeli snilt ass! sparte åss for noen tusen lapper, men han hadde ikke bedøvelsesss pil med seg da, men Zombie hylte bare litt !

HER ER ZOMBIE, DEN KLATRENDE SJIVAVVAEN VÅR!:

klatresjivavva.jpg

Tinkerbelle er veldig gla i vann så hun har sikkert litt portugisisk vannhunn i seg:

vanehun.jpg

Siden Tinkerbelle har veldi mye potensiale til og bli sjampinjong i utstilling, jeting og agiliti ogatZombi er en rase sjivavva vil jeg jærne ha litt ekstra for di.

PRIS : 25.000,-

Jeg svarer ikke på telefon, siden jeg ikke vil legge nommeret på nettet, så du får sende meg en S M S !

Du får med en sjivavva veske, to små kosedyr sauer (som Tinkerbelle kan gjete), en shcæmpebra hundeseng og mange halsbånd (noen pigghalsbånd, så de ser skumle ut, om du trenger det!) siden Tinkerbelle smetter må du ha to halsbånd.

(WARNING: Fest kjettinglenken til det nederste pigghalsbåndet!!)

Med venli hilsen frå mei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Engelsk staff selges 24.000

Bajas er en supertøff engelsk staff som er godt oppdratt, ca ett år. Han selges fordi vi har løst på valp igjen, og det byner å bli fullt hos oss. Han er dessuten for liten, og ser åsså ikke ut som en amstaff da. Det er dumt.. :ahappy:

Han er lydig innimellom, og kan kommandoer som sitt, værsego og angrip. Engelsk staff er jo kamphund, og han ser ut til å være en som er kjempeflink til det. Vil derfor selge han til noen som vil fortesette å drive på med det. Han har ikke gått kurs, men er kjempeflink for det. Her var han bare halvt år og i god trening allerede:

post-5363-1240073388_thumb.jpg

Han er sjempesjarmerende, og alle synes han ser sjempetøff ut. Bajas heter han fordet han var helt umulig når han var mindre, og kan være en skikkelig dritt nå også, men da er det bare å kjæfte pån så hørern etter.

Selges billi fordi vi må bli kvitt han fort!

Det som følger med er strupebånn med lenke, en pute å en trigge-leke.

lilletrolletjv9.jpg

Sern ikke fin ut???? Ring meg mellom 10 og toll på kvellen, for vi jobber hele dagen og kvellen. Han er skikkelig tøff asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig papillon/chihuahua selges

Jeg må desverre selge min søte hund grunnet plass mangel. Hun er registrert som en papillon, men kan like gjerne være en chihuahua. Det er nemlig mange som tar feil av henne, jeg tror utstillingsdommerene vil bite på det også, om ikke hun biter på utstillingsdommeren først. På hennes (jeg tror hun er tispe da hun har løpetid, men hun tisser desverre som en gutt) 4 år har hun jukket mye, dette tilsier at hun vil bli en god avls hund. Vi har gått omvendt lydighetskurs (det vil si det motsatte av lydighetskurs) og hun lover bra til å nå toppen i dette! Det er en meget populær hundesport, ikke bare i Norge, men også i utlandet. Vi ser for oss mange tittler!

i256786611_15854_2.jpg

Hun bæsjer aldri i stuen, hun er altså stuerein. Hun elsker vinduer, men kan komme til å hoppe ut av dem til tid og annen. Hun elsker også biler, men kan bli påkjørt noen ganger i måneden om du ikke har kontroll på henne (og det har du ikke).

i256787623_63375_2.jpg

Se likheten på henne og en chihuahua! Helt samme øyne!

Jeg håper hun kommer til et hjem hvor hun får snike til seg mat, tisse inne når det regner og stjele naboens undertøy. Alle forespørsler taes i mot!

Jeg må kreve en del for henne ettersom at hun har store potensialer innen for både omvent lydighet og utstilling, i tillegg til avl. Selges til høystbudende eller kan eventuelt byttes i hund som ikke tar så stor plass.

i256788044_46233_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toy- amstaff selges!

Selger min 7 mnd. gammel toy-amstaff til rette personer.

Ettersom han er en slags mini- amstaff, kommer han til å gjøre det kjempebra dersom du ønsker å drive med hundekamp eller weit pulling. Han drar iallefall masse i båndet på tur. PLuss at han leker voldsomt med andre hunder.

Han hater barn, så det ville vært fint om du hadde barn som han kunne fått leke alene med slik at han ble vant med dem.

Siden han er toy, er han ikke ulovlig. Har en kompis som er purk å han sa det.

Utlenginger liker han ikke, heller ikke høye menn, så om du er ei blond babe, liker han deg helt sikkert. Men bare om du ser ut som chiksa utenfor Vi Menn.

Han er litt liten enda, veier 13,5kg, men med et solid pigghalsbånd ser han farligere og tøffere ut.

Han selges kun dersom du er villig til å kutte øra på ham ettersom øreflippa flagrer når han løper. Kan tiltrekke seg rovfugler da.

Her er drapshunden etter en kamp. Han ser litt sliten ut.

tysonogpusen011.jpg

Han må alltid varmes godt opp før han skal i "ringen", så etter en halvtimes tid i solsteiken er han klar.

tysonogpusen004.jpg

Han liker egentlig ikke mennesker med mindre du doper ham ned før han skal legge seg

dsc00630e.jpg

Han selges med alt utstyr:

Strømhalsbånd

Strupehalsbånd

Lenke

Matskål

Kompisen hans får du med på kjøpet:

tysonogpusen001.jpg

Med ham får du ei flaske pils, en fjernkontroll og en pakke paracet

Selges til høysbudende. Starter på 17.000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...