Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du lyst til å passe våre hunder?


Kristinh

Recommended Posts

Hei

Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne så jeg prøver å legge den hær.

Vi søker en person som kan komme hjem til oss å passe våre hunder når vi er på utstillinger og reiser. Siden jeg driver å dømmer en del valpeshow så er det ikke alltid mulig å ta med seg alle hundene.

De hundene vi ikke stiller har bedre av å være hjemme og trenger derfor en som kan være hær hos de.

Den vi søker er en person som er vant med hund og som er glad i å gå turer, liker å holde orden og er hos oss pga. hundene. Vår hunder er svært bortskjemte og elsker masse kos og oppmerksomhet.

Du må være en omgjengelig person som man kan stole på.

Du vill også få muligheten til å lære mye om hund om du ønsker det.

De rasene vi har er saluki og whippet.

Noen ganger har vi valpekull og da blir det også en del jobb i forhold til dette.

Det kan være fra helg til flere dager.

Du vil bli belønnet etter jobben som blir utført og hvor mange hunder man passer på.

Vi bor i Sør-Trøndelag i klæbu komune.

Er dette noe for deg så nøl ikke med å ta kontakt hos en hyggelig og trivelig oppdretter og stolte hundeeiere.

Mvh

Kristin og Jørgen

courtborne@hotmail.com

www.courtborne.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hunder er det snakk om? :whistle:

Vi har totalt 9 hunder,, men det er stort sett med noen på utstilling, så det er sejeldent at det er alle det er snakk om.

Vi har 2 saluki og 7 whippet.

Akkurat nå har vi 10 whippetvalper... men de skal jo ikke bo hær for alltid.

Vi har ingen luftegård så alle lufte turene er gåturer.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært knallgøy, men jeg har allerede en sånn jobb. :whistle: Ville nok kræsjet alt for masse siden det ofte er utstilling det er snakk om. :lol:

Men jeg bare lurer på en ting; på hjemmesiden deres, når man trykker på "whippet" eller "saluki", så er det et bilde øverst på hver side, er det deres hunder og dere fra kennelen? De bildene var SYKT kule! :shocked: Hvor har dere fått tatt de i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bare lurer på en ting; på hjemmesiden deres, når man trykker på "whippet" eller "saluki", så er det et bilde øverst på hver side, er det deres hunder og dere fra kennelen? De bildene var SYKT kule! :shocked: Hvor har dere fått tatt de i så fall?

Enig! Kule bilder og hunder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Kule bilder og hunder :-)

Ja de bildene er tatt hos en som er fotograf og skulle bruke de i en oppgave. Ellers har hundene blitt brukt i en fotokonkurranse igjennom studioG og retro og noe som heter hair cut. Så de er blitt brukt en del til slike fotoppdrag.

Nå har det seg sånn at vi trenger flere som kan stille opp for oss. Jeg skal være dommer snart selv så jeg har ikke mulighet til å stille noe selv de gangene desverre. Men likevell veldig gøy å være dommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skulle vært noen år eldre og hatt mer kunnskap om hund kjenner jeg nå...

Lykke til med å finne hundepass iallefall! Det ser ut som en herlig gjeng :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere bare bodd litt nærmere så skulle jeg gladelig slavet for hundene deres..

(synes egentlig bare dere kan flytte nedover til Østlandet så jeg kan komme på besøk :lol: )

Kladde litt på whippetvalper foreksempel :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært noen år eldre og hatt mer kunnskap om hund kjenner jeg nå...

Lykke til med å finne hundepass iallefall! Det ser ut som en herlig gjeng :whistle:

Hei Christine..

Du skal ikke være redd for å spørre vet du.. alder er ikke det jeg syns er viktigst bare at man er seriøs og flink med hunder.

Så om du er under 18 så er ikke det noe problem vet du;) Kan du ikke sende meg en tilbakemelding da om du er intrisert så kan jeg heller spørre deg ut om du er den rette.. ikke noe problem.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere bare bodd litt nærmere så skulle jeg gladelig slavet for hundene deres..

(synes egentlig bare dere kan flytte nedover til Østlandet så jeg kan komme på besøk :lol: )

Kladde litt på whippetvalper foreksempel :whistle:

He, he ja du syns d ja.. men d er jo myyyyyyyyyye enklere for deg å flytte hit:) Så kunne du ha flyttet inn også..he,he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
.... dere kunne ikke tenke dere å flytte til Bergen da...? :rolleyes: Trøndelag liksom, LITT langt det da....! Hihi...

Signerer den ;D Hadde vært drømmen å få passet noen så herlige hunder. Spessielt siden wippet er en hund jeg liker veldig godt, men passer ikke til mitt bruk desverre. Jeg hadde også gledelig stilt dem ut om jeg hadde bodd i nærområde. Jeg er også for ung til å reise bort for å stille ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...