Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjendiser med "din" rase


Lola Pagola

Recommended Posts

Bare kikket på "vi med hund", og så at Burre (nå husker jeg jo ikke det ordentlige navnet hans heller), har en staffordshire bullterrier. Og da begynte jeg å lure litt på hvilke kjente personer som har "min" rase da, dalmatiner.

Og det er disse jeg fant, som enten har eller har hatt:

Dick Clark (yeah. Han fikk sin fra Estefan), Pablo Picasso, Mellisa Joan Hart (vet ikke hvem hun er jeg, annet enn skuespiller). Rock Hudson, Michael J. Fox, Gloria Estefan (åffkårs), Ingrid Bergman, Brian Wilson (Beach boys)

Litt interessant da, kanskje kan man finne ut litt hva slags type folk som velger den og den rasen? Selv om jeg kanskje ikke ser helt linken mellom meg og Rock Hudson da. Men kult at Picasso hadde dalmis.

Såh, din rase da?

Jeg har bare sett på denne siden: http://www.thepoop.com/pooppourri/celebpoop.asp

Så jeg har jo ingen norske kjendiser (selv om jeg ikke tror det er noen kjendiser i norge som har dalmis) Så si fra om du finner en bedre side med større oversikt ;)

Ps. for å finne frem lettere, bare gå på rediger, og søk på siden etter rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Mener at Arve Tellefsen hadde dalmatiner en gang i tida.

Fant ikke noen med whippet på linken din, men i Norge har skuespilleren Jorunn Kjellsby hatt flere (mener å ha lest at hun har italiener nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongen. ;)

Da kom jeg på at Dronning Maud hadde whippets: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...aud_655973a.jpg

Har hørt de som mener det var italienere, men de var mye mindre på den tida (og det var også whippets). Ikke helt sikker på om de ble holdt helt fra hverandre i avlen heller, men disse ser veldig ut som den tidas whippets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt objektivt (så klart...) så mener jeg at Santa's Little Helper må ha en god dose whippet i seg, jeg da... ;-)

Se bare:

http://z.about.com/d/animatedtv/1/0/F/m/si...mas_2006v1f.jpg

Fra wikipedia: Santa's Little Helper er familiens hund. Den er en greyhound og tidligere veddeløpshund. Ble funnet på veddeløpsbanen (sesong 1, episode 1) og har senere bodd sammen med familien.

link til info

;);)

Man ja, syns han ser litt liten ut til å være grey da.

Ellers kan jeg ikke finne noen kjente som har dobermann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Har han? Jøss, hadde ikke trodd han var hundemenneske..

Og et viktigere spørsmål - bruker han den og? ;)

Han har betalt veldig masse penger for en veldig bra ferdigtrent hund. Hunden er en av de flotteste jeg vet om. Hva Petter Stordalen gjør med den, det aner jeg ikke, men jeg så ett tv-innslag engang hvor han og Qross løp på hver sin tredemølle(!) men jeg regner med at de trener litt utenfor treningsstudioet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...