Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Hordaland


Fjollebolle

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar
Så kjekt at du legger ut filmer fra utstillingen Marthe! Kjekt å se - både for oss som var der, men sikkert for de som ikke fikk den med seg også :)

Fineste Ghianti!

Og Helmer!

Og Walter!

Og Ada!

:o

Moro å se :D

Så kjekt at noen setter pris på filmene :) Det var litt arbeid :P

Siste film. Best in show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeartig med filmer! :) Og buhunden var jo virkelig herlig - artig å se at hun fremdeles syns det var så gøy, etter alle de rundene i storeringen. :o

Det er akkurat derfor jeg ikke får nok av Amanda, hun logrer og er happy uansett virker det som! :) Flotte filmer, Marthe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeartig med filmer! :) Og buhunden var jo virkelig herlig - artig å se at hun fremdeles syns det var så gøy, etter alle de rundene i storeringen. :o

Det er akkurat derfor jeg ikke får nok av Amanda, hun logrer og er happy uansett virker det som! :P Flotte filmer, Marthe!

Da har jeg sett alle filmene, kjempegøy! :D

Gratulerer til de fornøyde!

Så kjekt at det falt i smak :)

Jeg har glemt å gratulere de som er fornøyd i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd egentlig.

2 btk, CK, Res cacib.

Så nært, men dog så fjernt... Hehe.

Hva skal folk med Crufts TV, når Marthe klipper til egen serie med NKK Hordaland :)

Det ser ut som hun har glemt noe. *Døøødelig fornærmet* <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett filmene, men det er meget mulig det er pågrunn av nettet/brannmuren her. Gleder meg til å se dem senere! Noen som vet hvordan det gikk med springeren i gruppa?

Springeren ble ikke plassert :)

Dommeren kastet mange ut av ringen, og hadde bla. springeren igjen, men den ble ikke blandt de fire siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virket kjempe herlig :)

Heheh! Han er sååå herlig! :)

Er skikkelig pudding til vanlig skikkelig.. MÅÅ jeeeg.. så med en gang man tar på han utstillingsbåndet så er han heeelt med! DRITKUL! :o

:D Skikkelig mopsegutt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har hatt en helt strålende helg! På lørdag var vi på Myrbø på rottweilerspessialen, der ble Nokas BHK 2 valp og Oscar fikk bare 1. kvalitet og så rett ut av ringen. Dommeren sa han ikke ville vise seg, og jeg forstår det for han ville ikke springe da han hadde to andre hannhunder opp i ryggen <_<

I dag, på NKK der imot ble Oscar NUCH, BIR, BIG og BIS 4, tildelt CERT og CACIB :) Heeeeelt fantastisk, kan nesten ikke tro det. Lever i lykkerus enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som er fornøyd med resultater i helgen!

vi har hatt en helt strålende helg! På lørdag var vi på Myrbø på rottweilerspessialen, der ble Nokas BHK 2 valp og Oscar fikk bare 1. kvalitet og så rett ut av ringen. Dommeren sa han ikke ville vise seg, og jeg forstår det for han ville ikke springe da han hadde to andre hannhunder opp i ryggen <_<

I dag, på NKK der imot ble Oscar NUCH, BIR, BIG og BIS 4, tildelt CERT og CACIB :o Heeeeelt fantastisk, kan nesten ikke tro det. Lever i lykkerus enda :)

Åh, gratulerer så mye, igjen! Er så stolt av dere begge to :P Gjorde vel ingen ting at MH'en ble avlyst når vi fikk med oss dette i steden for. Flotte, flotte, flotte Oscar - velfortjent resultat :)

Edit: bilde av pene mannen, som ble tatt på rasespesialen:

035.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel egentlig si oss fornøyde, ettersom Svava´s (Falkenberg Tjalfe Svava) datter ble BIR - og Svava´s Sønn ble BIM!

:) Kjempe koselig å se dem igjen, fy søren så flotte dem har blitt :shocked: Nå tror jeg virkelig jeg og Betty får skikkelig konkuranse fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...