Guest 2ne Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Norris 2 mnd: Norris 8,5 mnd: Dinamor flytta jo ikke hit før hun var voksen, så det er ikke noe morsomt med før og etter bilder av henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 BabyLuno: Litt større babyLuno: Luno rundt 14-15 måneder: *Valpesyk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dualis Zander Skrevet 17. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Oj oj... Så utrolig herlige bilder Må bare legge inn det første bildet av zorro <3 Se på den lille korte snuten <3 Huff.. -Fint dere liker tråden, fortsett å legge inn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Det er kanskje litt slemt å si det, men når jeg ser tilbake på valpebildene av Kaizer synes jeg egentlig han var ganske stygg. I alle fall sammenlignet med nå. Jeg syntes jo ikke det da da, da syntes jeg han var verdens søteste lilleste nusseligste boffe. 8 uker: Lille dorullen... Ca 5 måneder: Korthåra og rar. 2 år: edit: I tilfelle noen skulle legge merke til at han er litt usymmetrisk i ansiktet på det siste bildet er det fordi han hadde våteksem på kinnet for noen uker siden og måtte barberes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Jeg tror jeg har gjort nesten det samme i belgertråden men: Roma ca. 8 uker: Roma ca. 2 år: Gigi 9 uker: Gigi ca. 14 mnd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Boris 8 uker Boris 10 uker Boris 13 mnd Boris 15 mnd Han er nå 17 mnd, men har ingen nye bilder av han ennu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Herlig tråd Får dra den opp igjen når Ellie har blitt eldre.. Har ikke digitale valpebilder av Clara desverre. Jøss, jeg trodde ørene hennes alltid stod rett opp jeg :D Hun har bare hengeører.. så de blir nok værende som de er.. men hun har så mye hår så det ser nesten ut som om de står opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Laika før (9 uker): Laika nå (ca. 1 år): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla-5 Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Så søte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Liten ponni Større ponni (munnen lukket er luksus ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Baby Mitra 10mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Så mange fine bilder, kjempemoro å se Her er bisken min som bittelita: Litt over året: Og et fra februar, Sita er halvannet år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Bris 9 uker Bris 2 år Aylar 5 uker: Aylar 4,5 mnd Aylar 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Bris 9 uker Aylar 3 år Er begge Schäfere? De må isåfall være fra brukslinjer.. stemmer? De var ihvertfall nydelig begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Er begge Schäfere? De må isåfall være fra brukslinjer.. stemmer? De var ihvertfall nydelig begge to! Tusen takk! Begge er schäferhunder og fra brukslinjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 17. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2009 Babby: 5 mnd: They grow up so fast *sniff* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Mischa som liten: http://i79.photobucket.com/albums/j146/kdhk/mischa.jpg Mischa nesten 9 mnd gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettemoren Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Artig tråd! Her er da vidunderet 8 uker gammel. (gubben var veldig skeptisk ved første øyekast, lignet mer på en krysning mellom gremlin, og hyene, enn en hundehvalp...) Så fra vinterferien på fjellet i fjor, lik Nasse nøff, i genseren jeg egenhendig strikket til frysepinnen: Og til sist 8 mnd gammel, og nå ser vi tydelig at det er en hund, hverken hyene eller dverggris...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 A pain in the ass puppy, he was! Og _hvit_. Stor i trynet og 4 uker gammel. Denne ballen jagde han rundt i hele innhegningen og knurret som bare påkker på'n. Tøff og seks uker. 8-9 uker nyvasket kladd. Håndkledet klarte han å drepe. Samme alder. Happy as a Cupcake. Litt eldre, but oh the happiness! Mr. Longlegs 3-4 måneder? Fortsatt Mongo. Whiteness og 4-5 måneder gammel. Aldri helt hatt kroppen med seg. Han har aldri vært helt vel bevart. Og har, som sagt, aldri helt hatt den ultimate kroppen med seg. ... nå om da'n er'n bare ekstra gul og skitten. Soon to be hitting 5. Enda teit med ballene sine. Pent hode har'n nå jo. Most of all silly. And bouncy. Kan'ke bare ha to bilder, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Arn er den sorte 8 uker Fortsatt 8 uker 3 år EDIT: Ordnet bildene som kom dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Visste ikke at Groenendalene kunne ha hvite poter.. det var jo bare kjempekult da.. og har forresten ikke tidligere sett at Diesel har det! Joda, det er lov. Men ikke alltid like ønskelig Det er vel på grensa til å gå over tåfisen..og det er regnes som feil. Det er sååå mange søte valpiser her. Som nå har blitt store vofser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Nå har jeg en heller grundig bildepresentasjon av X'ens første leveår her, men jeg er ikke redd for å spamme Doggis med søt berner: Seks uker gammel: Åtte uker gammel: Fire måneder gammel: Syv måneder gammel: 11 måneder gammel: 16 måneder gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Baby Aragon : Aragon 11mnd: Baby Diezel 8 uka : Diezel 12mnd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 2,5 måneder 3,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2009 Bare vent sju måneder så kommer jeg med bilder også. Luna må bare bli voksen først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar