Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør hunden din akkurat nå?


Milla-5

Recommended Posts

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Dina ligger på rygg i sofaen med alle fire beina i været, Norris driver og dreper noe jeg ikke veit hva er på gulvet..

Hmm.. Gå og sjekke hva tervisen ødelegger, kanskje :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå aner jeg ikke hva Marco gjør, bortsett for at han er på ferie på en gård. Men jeg tror han nok er ute å leker i snøen sammen med de andre hundene der, hele området er inngjerdet så han har det nok bra :icon_confused:

Savner han noe innmari, men jeg har enormt mye å gjøre om dagen så det går så fint så. :ahappy: Han har det bedre der enn her for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ligger Lyng og sover midt på gulvet, er vel bare et tidsspørsmål før han legger seg på flisene i gangen. Zima ligger utenfor den magiske "kjøkkengrensa" og glor på husse som lager indrefilet med soppsaus, hjemmelaget pomme frits og annet snacks til middag. Og lille Ia, som vi har på langtidspass ligger og snorker under en stol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ahappy::ahappy::icon_confused: Ero ligger ikke under bordet! :shocked: Han sitter på kjøkkenet og ser på Lars smøre nista si. hehe.

Bridie tuslet inn der hun også nå, og snuser rundt beina på mannfolka.

Psycho spiser kveldsmat, mens Lucifer sitter på gulvet her og vasker seg.

Dæven, når jeg tenker meg om.. Så mye liv er det lenge siden det har vært inne her. Nå DRIKKER Ero også nå! :ahappy::rolleyes:

Edit: Endre skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ero har lagt seg sammen med Lars. Med det samme en av oss går mot soveromsdøra på kvelden, så presser han seg frem og skal inn i buret sitt. Blir ikke lett å sku stenge han på stua sammen med Bridie når den tid kommer tror jeg :icon_confused:

Bridie ligger på gulve her rett ut.

Luc klorer på stativet og Psycho...? Hmm, aner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ero prøver å få med Bridie på lek, mens Bridie ser på han og sladrer til meg. Det er da ikke lov å leke inne, er det vel?

Burde dratt på tur med dem nå, men krype under dyna istedet jeg. Med halsvondt, hodepine osv. Så da skal begge hundene få leke sykepleiere for tenk! Og varmeputer og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aynï løper rundt og kaster på noe brusk som var i maten hennes, tar det med seg ut på gulvet og skal ha det til å trille, før hun løper til sengen og skal rulle seg på det. Akkurat nå ligger hun på ryggen og spreller. Tulla ligger i sofaen og ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...