Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør hunden din akkurat nå?


Milla-5

Recommended Posts

Guest Gråtass

En ligger på gulvet og skuler på meg, ref bilder i akkurat nå tråden. Jeg er sikker på at hun vet at dere ler av henne og derfor er hun muggen, (det er jo bc for blomsterpotte, de er nesten menneskelige de for tenk) Den andre er ute og mesker seg i møkkademma. Katten er ute og jeg håper den jager mus og ikke småfugl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Tulla ligger i sengen sin og tygger på margbein, Aynï sitter i sengen sin og prøver å gnage i seg et margbein hun også. Av lyden å dømme høres det ut som om det er Tulla som spiser mest.. :lol: Når de har spist lenge nok skal Aynï få to kyllinghalser, og Tulla skal få fire. Det får være dagens kvelds, i tillegg til oljer og stæsj. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka ligger i soven sin og stoler.

*flir* Flere som er trøtte eller var det med vilje? :lol:

Nå har hundene emigrert (tror det er riktig ord?) til soverommet... Josie har vel sovnet, og staffen gjør vel som han pleier når han er der inne - maser og stresser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie ligger og sover som en sten etter å ha lekt masse med en basenji i stallen idag. Om noen av dere basenjieiere skulle lese her, så lurer jeg forresten på om de har en egen form for biting ?

Philip biter endel, men det virker mer som om 'holding' med munnen (?) Det er ikke smertefullt - og Ellie biter fra seg tilbake hun så :lol:

De koser seg sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ero sover under bordet... ;) Han har vært inne i 2 min alene mens jeg henta posten, og jeg hadde selvfølgelig glemt at jeg hadde lever til tining i oppvaskkummen. (ja, holder på å lage godbiter nå). Den posen var tygget på, men han hadde ikke fått smake annet enn plast og isopor.

Bridie ligger å ruller seg på guvet her, grynter litt, klør seg litt (hu MÅ få et bad igjen snart, må kjøpe shampoo etterpå jeg). Så vasker hu gulvet litt, grynter mer... Og ja, dere ser hvem som er rolige inne hos oss og ikke? :)

Lucifer har akkurat spydd opp litt tørrfor. Helt utrolig, siden han akkurat har spist mengder med lever. Så var det allikevel tørrforet som kom opp :ahappy: Om han da ikke har kastet opp to steder og jeg ikke har sett det første før hundene spiste det da.

Psycho sitter på kjøkkenet og er sur fordi Lucifer fikk lever,og det liker ikke Psycho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ero sover under bordet... TRENGER vi virkelig investere i seng til han?

Bridie sover også. Ved siden av bordet. Lucifer sover ved siden av meg. Psycho sover på bordet i senga si. Lars sover også, i sofaen. Helga sitter da på samme sted som hu har gjort i hele dag. Jeg derimot? *tusle over i akkurat nå tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...