Gå til innhold
Hundesonen.no

Boarhunters Ylbert og Ultra


Pupziz

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Beklager litt sløvhet til å slenge inn bilder og sånn... Men har vært fryktelig dårlig til å huske kamera i det siste:-O

Men Ylbert vokser og trives:-D

Finner på mange sprell!

post-5244-1237531470_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er! Vokser fort han også ja...;)

Huff ja. Nå ern 20 kilo gitt! Å vokser ca 2 kilo i uka igjen etter opptrapping på maten ;) Å høyda er også rundt 2 cm i uka.... Tror det blir en stor "brannji" som vi sier :P

blitt fin ja:) spent på utstillinga eller??

begynt å trene til det eller??

;) Litt spent ja... Ikke så mye, han er en forbanna latsabb :P Men han er flink til å stå og vise bitt da :P Det gikk supert hos vetrinærn sa pappa ;)

Så søte. Men kommer det ikke flere bilder av Ultra?

Skal prøve ;) Er bare fryktelig dårlig på å huske detta forumet. Legger ut bilder i ny og ned av begge på bloggen liksom, men glemmer her ;)

venter spent på flere bilder av begge jeg :P

JAJAJAJ :P

Skal se om jeg får til en bildespam iløpet av dagen her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okå daaaa;)

post-5244-1237719568_thumb.jpg

Pass dæ Tante æ kjæm å tar dææææ!

post-5244-1237719588_thumb.jpg

Nå nei du lisstævan! D e uaktuelt ja ;)

post-5244-1237719541_thumb.jpg

Her komme jeeeeeeg ;)

post-5244-1237719595_thumb.jpg

Ylbert på sporet av noe interessant! ;)

post-5244-1237719554_thumb.jpg

Ohooooo! Der borte er Ultra...! Nå skal jeg ta henne ;)

post-5244-1237719533_thumb.jpg

ÅÅÅÅÅ! Koffer oppå der daaaa???? kommer ikke opp joooooooo!

post-5244-1237719579_thumb.jpg

HA! Her kommer jeg opp så! Og jer er KONGEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da fikk jeg vist ikke lagt ut flere bilder???????????? Så da ble det med de der gitt...

Så får noen forklare hvordan jeg får ut flere, for nå får jeg beskjed om at det ikke går å laste opp mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du legger de ut på nettet et annet sted trykker høyreklikk på bilde;) da står det egenskaper, trykk på den og kopier URL-adressen:) gå deretter til doggis for å legge inn bilde i ditt innlegg. sett inn bilde trykker du på:icon_confused: fjerner det http:: bla bla lim inn URL-adressen ferdig;) og da kan du legge opp så mange du vil=D

hørt at Siw og Yippie også skal stille på stange eller?? de stiller på lørdagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg greier det der en dag med godtid :lol:

Nej det har jeg ikke hørt! Så gøy da! :whistle:

Og megadumt jeg ikke kan være der lørdag :)

ja det pleier å hjelpe det;)

skal prøve å få tatt en del bilder av dem, så kan jeg legge inn her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm merkelig, for mine er vanlig størrelse og jeg gjør akkurat som deg:P men han ser nå i hverftfall fin ut:)

du har kongen jeg har dronninga :D:ahappy:

Riktig d du :D;)

så fine hunder:);)

har ett spm je pupziz... hva slags halsbånd er det du har på den minste hunden????:D

Tja, rødt ;)

Huken produkter ell no.... Norsk produsert ;)

Var det det at det er rødt på en hannbikkje eller var det noe annet?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, takk:)

nei bare lurte på hva det stod på det, hva slags merke det var:) sett etter sånn selv:)

Ahaaaa :ahappy:

Kjøpt på Heros veitu :D

Superfint i bruk, stor ring (enkelt å få tak i selv med votter :D) og regulerbart ;) Noe som jo er fint med en sånn hund som vokser så fort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14uker03.jpg

Ylbert er jo en liten trøtting :);)

Men idag harn vært super flink. Han sitter fint og jeg går noen meter for så å si PÅ-PLASS, klapse litt på venstre lår og han kommer jaggu meg pilende på-plass :);)

Lurte litt på først at det bare var en tilfeldighet, så jeg prøvde flere ganger og det gikk jaggu meg bra! Var jo ikke akkurat like fin på-plass da, men han kom da på rett side og sånn ;)

Så detta lover godt!

I tillegg fikk jeg ham til å stå pent uten at jeg holdt i ham, og dette selv med Ultra ute også... ;)

Men det er litt hipp som happ akkurat dette enda da, men det kommer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylbert og Ultra har dusja idag ;) ;) ;)

Ylbert ikke så kjempe fornøyd med det, men Ultra digger det fordi hun får så mange gode godbiter da ;)

Ylbert skjønte etterhvert at det ikke var så værst da ;)

Nydusja1.jpg

Nydusja2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi søte de var ;) Ylbert trenger nok ikke mange dusjene før han liker det:) har dusja berta mi 3 ganger og nå leiker ho med dusjstrålen ;)

Nej, det er det jeg også tror ;)

Og godbiter funker flott for Ultra ;) Men hun LIKER det jo ikke :) Er vist mye styr synes hun :)

Så vi får vel prøve oss igjen om noen uker ;)

Har liksom ikke vært det store behovet før egentlig... Men idag gikk vi ordentlig tur for første gang, måtte gå bort til småsamlerene med aviser og styr. Og det er en SMULE bløtt og gjørmete oppi her for øyeblikket :)

Så da fant jeg ut at: JEG dusjer de jeg:P

Ultra var ikke med da, var skitrening og greier borti her så enklest med bare en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...