Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg kjøleskapet ditt...

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet
Haha, jeg må le. Dere har jo såå mye i kjøleskapet. Jeg har ei melk og ketchup for å overdrive litt :ermm:

Jeg har ikke stort mer :P En brunost, en pakke med smør og skinkeost på tube! :closedeyes:

Deler kjøleskap med fem gutter (studentkollektiv), så det er trangt nok allikevel. Fullt av pizzasaus og løk. Afrikaneren her liker løk og grovhakkede tomater, for å si det sånn.

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Ser jeg kaaaake?

fe3b4f0b.jpg

*ler* Jepp, det og sjokolademousse. :P Vi ruler usunnhet her i huset.

Og øl! :)

Ja, det og... ;)

Så lite mat folk har i kjøleskapene sine, forresten. Ingen middagsrester i det hele tatt, omtrent?

Vi sparer aldri på middagsrestene, vi. Enten får Kaizer det, eller så går det i søpla. :)

Skrevet
Jeg får hive meg på da:

P3030044.jpg

Urge på 1,5 l flaske? :shocked:

Hvorfor har ingen fortalt meg at det finnes?! :)

Skrevet
Haha, mitt kjøleskap trenger en real vask og rydd så neeeei...

HÅH!

Jeg ryddet kjøleskapet vårt i går jeg tenk! :)

Tydelig at noen ikke er der inne så ofte :rolleyes:

Skrevet
HÅH!

Jeg ryddet kjøleskapet vårt i går jeg tenk! ;)

Tydelig at noen ikke er der inne så ofte :rolleyes:

Miff... du hadde IKKE ryddet da jeg skreiv det der nemmli! Åsså er det fremdeles ikke rent da.... :)

...men rett forsåvidt... Jeg er ikke der inne mye! *innrømme* :)

Skrevet
Miff... du hadde IKKE ryddet da jeg skreiv det der nemmli! Åsså er det fremdeles ikke rent da.... :)

...men rett forsåvidt... Jeg er ikke der inne mye! *innrømme* :)

Skal bli rent i morgen ;)

Guest LeenaM
Skrevet
Og øl! :)

Så lite mat folk har i kjøleskapene sine, forresten. Ingen middagsrester i det hele tatt, omtrent?

Man må jo spise opp maten, hva er vitsen med å lage mer mat enn man spiser, da? :)

Skrevet

Dere har så masse mat :)

Jeg kan ta bilde etterpå hvis jeg husker, men det er ikke stort å ta bilde av. sier litt når jeg vurderte å sette PYNTEGJENSTANDER i kjøleskapet så det ikke skulle se så trist ut når jeg åpnet :rolleyes:

Skrevet
Skal bli rent i morgen :)

Husket du å ta før og etter bilde da??? Hæ?? Og hva med før og etter vask? Strengt tatt krever vi tre bilder av kjøleskapet deres nå...

Skrevet
Husket du å ta før og etter bilde da??? Hæ?? Og hva med før og etter vask? Strengt tatt krever vi tre bilder av kjøleskapet deres nå...

Må bli Ole som legger ut det da... Jeg har jo knappest SETT før og etter, jeg! :rolleyes:

Skrevet

Fordi jeg har prøvd å sette matrester inn der, men det ender med at de blir stående gud vet hvor lenge og blir grønne/blå :closedeyes: Så har prøvd å slutte med det, jeg kaster det heller enn at det står der og blir uggent!

Kjøleskapet vårt er ca helt tomt nå, haha. Ser helt dødt ut.

Skrevet
Må bli Ole som legger ut det da... Jeg har jo knappest SETT før og etter, jeg! :rolleyes:

Skal legge ut bilde i morgen jeg, men blir nok bare ett :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...