Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Hamar!


Benedicte

Recommended Posts

La inn et lignende innlegg på canis:

Nå stresser jeg egentlig litt for mye.. Det var masse rot med hotellrommet vi bestilte, og har nå funnet ut at vi ikke kunne bo på det hotellet allikevel! Og jeg føler at det er fullt alle steder! Finnes det fortsatt noe ledig? Jeg reiser alene og har ikke førerkort, så det må aller helst ikke være så himla langt ifra jernbanestasjonen og Vikingeskipet. Også drar jeg med meg labradortispen min, så hotellet må vel ta imot hunder også...

Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kunne bodd hos meg? Hvis du har emd bur kan sikkert to hunder sove sammen, eller en sove på kjøkkenet. Eventuelt kaster jeg ut pappa og tar rommet hans.

Man når kommer du på fredag og sånn? :? Garantert før oss liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så må jeg være på Vikingskipet fredag morgen, så jeg må komme meg dit på torsdagen! :?

Kanskje du kunne bodd hos meg? Hvis du har emd bur kan sikkert to hunder sove sammen, eller en sove på kjøkkenet. Eventuelt kaster jeg ut pappa og tar rommet hans.

Ja, det hadde vært kjempefint :( Cita er så liten og tilpasningsdyktig at man kan få henne inn hvor som helst! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rotet hadde jeg i fjord. Jeg har heller ikke førekort, men jeg fikk ett hotellrom litt inni sentrum. det var ikke langt fra jernbanen, men jeg måtte ta taxi til vikingeskipet. De fleste hoteller tar hunden den helgen, de vet at det er en utstilling som de vil tjene bra på. jeg husker ikke hva det hotellet het, men det er veldig dyrt å ta taxi da :( Håper det ordner seg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rotet hadde jeg i fjord. Jeg har heller ikke førekort' date=' men jeg fikk ett hotellrom litt inni sentrum. det var ikke langt fra jernbanen, men jeg måtte ta taxi til vikingeskipet. De fleste hoteller tar hunden den helgen, de vet at det er en utstilling som de vil tjene bra på. jeg husker ikke hva det hotellet het, men det er veldig dyrt å ta taxi da :( Håper det ordner seg da[/quote']

Da må jeg prøve å finne det ut, for jeg tar mye heller taxi for 1000,- enn å sitte hjemme og gå glipp av junior NM, LP klasse 2 og semifinalen i jh! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette litt på hoteller for å hjelpe deg og fat ut at Hotellet heter First Hotel Viktoria. Hjemme siden dems er: http://www.first-hotel-victoria.no/

Jeg skjønner deg veldig godt. Ville ikke gå glipp av Vikingeskipet jeg heller :( Håper virkelig det orner seg.

Om det ikke står noe om å ha hund, så er det låv. jeg hadde ikke med hund selv, men det var mange som hadde det.

Lykke til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på rica - www.rica.no - du kan jo sjekke der om det går?

Det er fire km fra jernbanestasjonen, men det går buss, og om det ikke går buss når vi trenger det kunne vi isåfall ha spleisa på taxi til Vikingskipet, så blir det litt billigere. Du må betale ekstra for hund, en hundrings tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg er "alenebarn" hjemme har vi mange senger å ta av :( Så du kunne jo ha bodd her og :( Og siden brodern har flytta ut kan du jo få ditt eget rom :wink:

Så kan jo du og Cita bli med på agility på torsdag og :wink:

Kan sikkert også få mamma og pappa til å be meg fri fra skolen, så vi kommer oss dit på freda'n :( Vet allerede om en buss som kommer til skysstasjon hvertfall ikke etter 8.50 :P Og så er det bare å gå i noen min... den bussen stopper også utafor Olrud... Altså Rica Olrud Hotel som Ingvild og Tinka skal bo på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på rica - www.rica.no - du kan jo sjekke der om det går?

Det er fire km fra jernbanestasjonen, men det går buss, og om det ikke går buss når vi trenger det kunne vi isåfall ha spleisa på taxi til Vikingskipet, så blir det litt billigere. Du må betale ekstra for hund, en hundrings tror jeg.

Da sjekker jeg der da! :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg er "alenebarn" hjemme har vi mange senger å ta av :( Så du kunne jo ha bodd her og :( Og siden brodern har flytta ut kan du jo få ditt eget rom :wink:

Så kan jo du og Cita bli med på agility på torsdag og :wink:

Kan sikkert også få mamma og pappa til å be meg fri fra skolen, så vi kommer oss dit på freda'n :( Vet allerede om en buss som kommer til skysstasjon hvertfall ikke etter 8.50 :( Og så er det bare å gå i noen min... den bussen stopper også utafor Olrud... Altså Rica Olrud Hotel som Ingvild og Tinka skal bo på :(

Kunne jeg? Det hadde jo vært fantastisk!! :(:P Så får jeg hilse på dere igjen, og se dere gå agility!! 8) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...