Gå til innhold
Hundesonen.no

bildetråden til staffene våres


Sirimor :)

Recommended Posts

må jo hive inn litt bilder av "barna" mine her også...elsker å ta bilder, så det blir mye bilder :rolleyes: bildespam kan man vel kalle det, hihi

dsc0090.jpg

w426.png

Kitha i vannet

dsc0048.jpg

w640.png

Kitha, Pia og Balder tar seg en lur i stolen sin:)

dsc0105.jpg

w640.png

Stine og Pia koser seg på sofan

dsc0131.jpg

w640.png

Kitha leker med kompisen sin Bajas

dsc0152.jpg

w640.png

kitha poserer for kamera

dsc0103.jpg

w640.png

kitha og pia med yndlingsballen

dsc0033.jpg

w428.png

Balder tar hige five

dsc0100.jpg

w425.png

Kitha poserer

dsc0068.jpg

w426.png

gjengen i snøen

dsc0279.jpg

w426.png

vakre jenta vår

dsc0442.jpg

w640.png

Pia gullet

dsc0112.jpg

w640.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuusen takk alle sammen, de fantasiske hunder alle sammen :banana: skulle gjerne hatt fler jeg, men gubben setter ned beina- vi har for liten bil. men dette er også en rase med endel tull demodex,allergier++ og vi har fått det meste, så sånn sett er dette ikke den beste rasen...litt for mye uerfaren kjøkkenoppdrett er ikke bra for rasen!!men sånn er det jo når raser blir populære.

men gud for noen koseklumper som helst skal ligge under dyna helt inntil oss hele natta :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bilder har jeg veit du :rolleyes:

Pia og Kitha

dsc0046.jpg

Kitha med sitt fåretryne

dsc0055.jpg

gjengen herjer i snøen

dsc0279.jpg

Balder pleier å være med pappa på jobb og da må han jo ha dekken så han syns...og da er det jo kult å ha jobblogoen på også...han er en liten betong maskott :wub:

dsc0123.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakre! :wub:

Hvordan er de med andre hunder? Ser jo ikke ut som det er noe problem utifra bildene, men har vært diskusjoner om det før her inne, så tenkte det kunne vært greit å høre hva du har erfart.

Og trener du noe med de? Hvordan er de å trene i såfall?

Er veldig nysgjerrig på denne rasen nemlig, og blir ikke mindre nysgjerrig av sånne bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får begynne med treningen...dette er en veldig lærevillig og hengiven rase...de elsker deg og alt du vil ha den å gjøre!!

sammen andre hunder er det vel egentlig hipp som happ....(eldste vår er jo ikke eldre enn 15 mnd) hun er litt uberegnlig avogtil...har tygd litt på en ekstremt bjeffette jrt, og søstra mi sin kastrerte amstaff liker hun ikke...ellers pleier hun å underkaste seg de fleste, hun er nederst på rangen i flokken her hjemme...Kitha, sjefen i huset går godt sammen alt egentlig, men begynner den andre hunden å yppe tar hun igjen...men det er som regel bare bråk i kjeften(de høres jo ut som de skal drepe hverandre pga lyden) minstemann er jo bare 7 mnd og går sammen alt.

Men det er jo individer i denne rasen som i alle andre raser noen er sånn og andre ikke...det som er "negativt" er jo at de kan gjøre stor skade om de først vil...som mange andre raser...men det er jo bare små tasser hihi...blir den ene litt eplekjekk tar jeg bare den under armen hihi.

Men for å si det, jeg er veldig forsiktig med å la de leke med hvem som helst pga dems dårlige rykte...vil ikke være en av de som kaster bensin på bålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...