Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil du hjelpe oss med BA-oppgaven om hund?


Hundepsyk

Recommended Posts

Hei!

Da var vi klare med spørreskjemaet vårt og håper selvfølgelig at så mange som mulig vil hjelpe oss ved å svare på spørsmålene våre, slik at vi kan begynne på statistikken og skrive oppgaven vår.

Det tar ca 5 minutter å svare på spørreskjemaet, kanskje ikke det en gang.

Vi har også lagt ut linken på canis og diverse hundegrupper på facebook.

Det hadde vært til stor hjelp om noen vil maile denne linken til andre hundeeiere (som ikke allerede er på doggis og canis):

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=bZNt...cQfG9RAZA_3d_3d

Tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde igjen da siden det tydeligvis bare var jeg som hadde problemer... Og denne gangen gikk det. Forandret litt på måten jeg besvarte sprm om hvor lang tur jeg gikk i går, kanskje den ikke godtok besvarelsen min første gangen...??

Iallefall: Besvart jeg også! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke besvart da jeg synes noen av spørsmålene ble litt vel mye "føleri" og menneskeliggjøring av hunden - noe jeg overhodet ikke har noe forhold til og ikke kan svare på - men siden man MÅ besvare spørsmålene, kommer jeg ikke videre og kan svare på de tingene som faktisk har litt relevans for hundeholdet. Det mangler mao en mulighet for å krysse av for "ikke relevant" spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet også et "vet ikke"-alternativ eller evt.ikke relevant, syns det var litt vanskelig å svare. Litt fordi jeg har valp også, jeg er kanskje ikke i målgruppen? Men regner med at svarene handler om hva jeg subjektivt tenker og tror?

ETA: prøver å svare så godt jeg kan fordetom, jeg - virker som et interessant prosjekt. Christine Koht noe om hund og helse i a-magasinet i dag, at det var rart ikke fler forska på kjæledyr og hvordan de påvirker vår psyke osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart, men følte meg slem på det spørsmålet med hvor lenge jeg gikk på tur i går, da jeg gikk kun en kort tur (andre i familien gikk tur med ham i stedet).

Dessuten klarte selvsagt jeg også å glemme å skrive inn e-postadressen. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besvart! Enig med Siri i at noen av spørsmålene var rimelig "ute" mtp menneskliggjøring av hunden. Nuvel..

Men hva er dette med mailadresse da? Hvor skulle denne vært skrevet??

Kan ikke du heller legge ut resultatet på Doggis når det foreligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde legge til flere alternativer for bedre svar. Jeg har ikke noen veldig tro på at hundene mine ønsker å "trøste meg" når jeg er lei meg. De reagerer jo allikevel hvis jeg viser atypisk atferd. Dere burde også legge til et spørsmål om det er flere som har ansvar for hunden. Dette kan oppklare noen spørsmål. F.eks hvor mye tur man gikk i går, eller om hunden er avhengig av deg for kjærlighet og omsorg. Synes noen av de tingene var litt vanskelig å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...