Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangeutstillingene 25 og 26 April

SusanneL

Recommended Posts

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Kan du smiske litt for han og spørre hvem som dømmer Hovawart? g022.gifd040.gif

Blir stadig imponert over disse flotte serenadene og blomstene!

Howavart: Diogo Ramhala og Ivan Dimitrov :banana:

Skrevet

LinKr: takk for svar ;) da prøver jeg meg nok på en debutt der :yes:

men helt ny i dette utstilling gamet :banana: hvor er det innmelding og hva av papirer må være med?? skal de leveres i sekreteriatet??

på tide at jeg lærer litt nå! :rolleyes:

Skrevet
LinKr: takk for svar ;) da prøver jeg meg nok på en debutt der :yes:

men helt ny i dette utstilling gamet :banana: hvor er det innmelding og hva av papirer må være med?? skal de leveres i sekreteriatet??

på tide at jeg lærer litt nå! :rolleyes:

Du finner masse info på NKK sine sider. Sjekk "Ny i ringen". :P

Skrevet
Valpeshow for alle valper av raser som utstillingen tar med seg (Dvs. nesten alle)

Noen som vet om det er samme helg som det er valpeshow i Drammen ?

Isåfall er det vel best å dra dit istedet, siden det er nærmest...

Eller er dette helgen før kanskje ?

Kanskje lurt å dra til Stange å se på og så kanskje debutere i drammen helgen etter ?

*også ny i gamet* :banana:

Guest Dratini
Skrevet
Blir stadig imponert over disse flotte serenadene og blomstene!

Howavart: Diogo Ramhala og Ivan Dimitrov :yes:

Da spørs det bare HVOR jeg sender Dratini-mannen for den helga :banana: Hunden trenger ett cert for å bli "champinjong" ;)

Hilse Yodel-mannen og takke han så mye :P

(edit: har googlet begge dommerne og finner ingen resultater fra de på min rase. Da spørs det hvilken dommer som Sunndalsøra klarer å finne, bare det ikke blir den "sedvanlige" på vår rase, h*n dømmer jo 80% av alle utstillingene for vår rase i Midt-Norge :rolleyes: ).

Skrevet
Valpeshow for alle valper av raser som utstillingen tar med seg (Dvs. nesten alle)

Nesten alle er ikke godt nok :banana: Neida, men da får jeg evt ta turen for å titte og sosialisere.

Skrevet
Noen som vet om det er samme helg som det er valpeshow i Drammen ?

Isåfall er det vel best å dra dit istedet, siden det er nærmest...

Eller er dette helgen før kanskje ?

Kanskje lurt å dra til Stange å se på og så kanskje debutere i drammen helgen etter ?

*også ny i gamet* :banana:

tenkte du på valpeshowet som er i solberghallen eller no? drammen?...veit det er 1 mars vi skal dit ihvertfall, men det kan jo hende jeg er helt jordet nå :yes: du snakker kanskje om noe annet?

Skrevet
tenkte du på valpeshowet som er i solberghallen eller no? drammen?...veit det er 1 mars vi skal dit ihvertfall, men det kan jo hende jeg er helt jordet nå :banana: du snakker kanskje om noe annet?

Jeg har egentlig ikke oversikt over noe som helst siden jeg ikke har blitt registrert i noen hundeklubb enda, men jeg har fått høre (av Anette :yes: ) at det skulle være valpeshow i Drammen siste helgen i April ?

(Og Drammen er et vidt begrep for meg ... ;) )

(Valpen min er desverre ikke gammel nok i mars ihvertfall...)

Skrevet
Jeg har egentlig ikke oversikt over noe som helst siden jeg ikke har blitt registrert i noen hundeklubb enda, men jeg har fått høre (av Anette :D ) at det skulle være valpeshow i Drammen siste helgen i April ?

(Og Drammen er et vidt begrep for meg ... :P )

(Valpen min er desverre ikke gammel nok i mars ihvertfall...)

Jepp, det er valpeshow, lydighet, agility og rally-lydighet i/ved(?) Drammen 25. og 26. april, annonse her :P

Beklager OT i denne tråden!

• 3 weeks later...
Skrevet

siden vi er på smisker'n her inne :lol: Kjære, lille, søte og altvitende Yodel, har du hørt om denne dommeren Diogo Ramalho?? han skal dømme gruppe 2 valpeklassen se:) og vi skal stille for første gang!

på forhånd takk :D

Skrevet

Hehe... SÅ allvitende er jeg nok ikke. Det er ikke en dommer som jeg har stillt for før, men du kan jo prøve å søke han opp på internett og se hva du får opp?

PM ligger forøvrig HER.

Skrevet

takk ;) ahr søkt litt på nettet, har skjnt at folk er litt missfornøyd med att kritikken er på engelsk/tysk :lol: men skal nok alltids få tydet det:)

så litt på den siden, info om dommer kommer sto det :D så da får jeg bare vente litt å sjekke med gjevne mellomrom :D

Guest Belgerpia
Skrevet

Har aldri hørt navnet på dommeren som dømmer belger på lørdag - men jeg har vel utstillingsabstinenser nok til å konstatere at jeg nok melder på for han den lørdagen - så får vi se om Anne Grete skal dit lørdag eller søndag - skal hun lørdag så får Noah bli med også - skal hun søndag melder jeg bare på Lillers.

Skrevet

Ser at ut til at de blir en del doggis der ja :D hvis jeg ikke er alt for stressa og nærvøs skal jeg prøve å få med meg noen andre klasser også :lol:

Skrevet
Så typisk at det faktisk er en dommer jeg har lyst å stille Oscar for når jeg ikke skal melde han på!

Og da må man jo spørre; hvorfor skal du ikke melde han på?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...