Gå til innhold
Hundesonen.no

Stangeutstillingene 25 og 26 April

SusanneL

Recommended Posts

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar
LinKr: takk for svar ;) da prøver jeg meg nok på en debutt der :yes:

men helt ny i dette utstilling gamet :banana: hvor er det innmelding og hva av papirer må være med?? skal de leveres i sekreteriatet??

på tide at jeg lærer litt nå! :rolleyes:

Du finner masse info på NKK sine sider. Sjekk "Ny i ringen". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpeshow for alle valper av raser som utstillingen tar med seg (Dvs. nesten alle)

Noen som vet om det er samme helg som det er valpeshow i Drammen ?

Isåfall er det vel best å dra dit istedet, siden det er nærmest...

Eller er dette helgen før kanskje ?

Kanskje lurt å dra til Stange å se på og så kanskje debutere i drammen helgen etter ?

*også ny i gamet* :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Blir stadig imponert over disse flotte serenadene og blomstene!

Howavart: Diogo Ramhala og Ivan Dimitrov :yes:

Da spørs det bare HVOR jeg sender Dratini-mannen for den helga :banana: Hunden trenger ett cert for å bli "champinjong" ;)

Hilse Yodel-mannen og takke han så mye :P

(edit: har googlet begge dommerne og finner ingen resultater fra de på min rase. Da spørs det hvilken dommer som Sunndalsøra klarer å finne, bare det ikke blir den "sedvanlige" på vår rase, h*n dømmer jo 80% av alle utstillingene for vår rase i Midt-Norge :rolleyes: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er samme helg som det er valpeshow i Drammen ?

Isåfall er det vel best å dra dit istedet, siden det er nærmest...

Eller er dette helgen før kanskje ?

Kanskje lurt å dra til Stange å se på og så kanskje debutere i drammen helgen etter ?

*også ny i gamet* :banana:

tenkte du på valpeshowet som er i solberghallen eller no? drammen?...veit det er 1 mars vi skal dit ihvertfall, men det kan jo hende jeg er helt jordet nå :yes: du snakker kanskje om noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte du på valpeshowet som er i solberghallen eller no? drammen?...veit det er 1 mars vi skal dit ihvertfall, men det kan jo hende jeg er helt jordet nå :banana: du snakker kanskje om noe annet?

Jeg har egentlig ikke oversikt over noe som helst siden jeg ikke har blitt registrert i noen hundeklubb enda, men jeg har fått høre (av Anette :yes: ) at det skulle være valpeshow i Drammen siste helgen i April ?

(Og Drammen er et vidt begrep for meg ... ;) )

(Valpen min er desverre ikke gammel nok i mars ihvertfall...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke oversikt over noe som helst siden jeg ikke har blitt registrert i noen hundeklubb enda, men jeg har fått høre (av Anette :D ) at det skulle være valpeshow i Drammen siste helgen i April ?

(Og Drammen er et vidt begrep for meg ... :P )

(Valpen min er desverre ikke gammel nok i mars ihvertfall...)

Jepp, det er valpeshow, lydighet, agility og rally-lydighet i/ved(?) Drammen 25. og 26. april, annonse her :P

Beklager OT i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

siden vi er på smisker'n her inne :lol: Kjære, lille, søte og altvitende Yodel, har du hørt om denne dommeren Diogo Ramalho?? han skal dømme gruppe 2 valpeklassen se:) og vi skal stille for første gang!

på forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ;) ahr søkt litt på nettet, har skjnt at folk er litt missfornøyd med att kritikken er på engelsk/tysk :lol: men skal nok alltids få tydet det:)

så litt på den siden, info om dommer kommer sto det :D så da får jeg bare vente litt å sjekke med gjevne mellomrom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Har aldri hørt navnet på dommeren som dømmer belger på lørdag - men jeg har vel utstillingsabstinenser nok til å konstatere at jeg nok melder på for han den lørdagen - så får vi se om Anne Grete skal dit lørdag eller søndag - skal hun lørdag så får Noah bli med også - skal hun søndag melder jeg bare på Lillers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...