Gå til innhold
Hundesonen.no

Kee-Kee!


Nowisclee

Recommended Posts

Høres bra ut!

Ideelt sett skal overlinjen (rygglinjen) hennes være rettere, og for- og bak bein skal stå parallelt.

På bildene over burde hennes venstre forbein stått litt lenger fram-altså parallelt med det høyre.

Men dette er småpirk, og ikke noe du skal stresse for mye over nå. Stå-treningen skal være GØY, og at du har klart å få til en "Stå musestille" er superbra!

- Så kan man etterhvert lære henne at man skal kunne flytte på bein mens de fortsatt holder seg i ro, event lære henne å stille seg opp "helt korrekt" av seg selv (tenk deg et bein plassert i hvert sitt hjørne i en kasse) når de er klare for det.

Skal vise deg når vi kommer opp en tur etterhvert :)

Her står Dennis så bra det går omtrent:

Dennis_stacked2.jpg

Ah, var det jeg trodde, men er vondt å få til. Det kommer nok etterhvert! Hun står rimelig bra stille når jeg flytter på bein også, er litt vanskeligere med frambeina, synes hun, men bakbeina kan jeg nesten flytte som jeg vil. Iallefall så lenge jeg har noe godt i hånda! ;)

Men da skal vi jobbe mer, i sofaen og sånn så står hun stort sett alltid parallellt, men er fort for å flytte et bein når vi skal ta bilde. ;)

Ja, dere må ta en tur, bare å komme sånn når det passer for dere! :)

*jobbe mot målet å få Kee til å stå hakket bedre enn Dennis, hver gang* :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Da har vi vært på valpebesøk hos Astrid og Kee-Kee!

Makan til glad, menneskekjær, logrende liten verdensvant verdensnyter skal man lete lenge etter! :)

Her er en liten smakebit av alle bildene jeg tok av vidunderet. Astris har flere, så du må bare legge ut om du vil ha ut et større utvalg, Astrid! Legger ut de samme som jeg la ut på hjemmesiden :P

KeeKee12uker012.jpg

KeeKee12uker014copy.jpg

Hilse på Sindre. Gjett om hun kjente han igjen! ûber happy liten valp. Sindre var mye mer fascinerende enn oss :P

KeeKee12uker052.jpg

Kill leke-rotta. Kee-Kee i kjent positur... Bein i alle kanter. :P

KeeKee12uker053.jpg

Vise hvor pen man er.

KeeKee12uker060.jpg

Vise en av kunstene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig er hun!

Misunnelig på det sofabildet, jeg får ingen ben paralelle! *knurr* (Casper sine altså)

*hviske: det er derfor man må holde hånda foran med snop i, så de står stille, og så flytte beina til de er parallelle, knipse før de får flyttet beina, og så redigere bort hånda etterpå*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Ja, hun gjør det på kommando! "Skal vi finne på no morsomt?" også går hun ned i lekestilling. :whistle: Klikker er morsomt, altså! :)

Hos meg heter det "bukk".. Tro om jeg klarer å lære mine å neie? Gubben kanskje, klikke fram en modifisert "bamse".. Noe å prøve på! Ikke med valpis, det kommer bare til å ende med knall og fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å oppdrive et bilde av en stygg Bassenji ? Riste på hodet...

Aldri sett en så fotogen rase som Bassenj, er de alle like elegante HELE forbanna tiden ?

De må jo være hundeverdens svar på catwalk modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...