Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Lekker! Han har blitt råkjekk ja Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Takk, så koselig! Haha, han ser jo bare LITT happy ut da! Utrolig pen gutt! Har du planer om å stille han fremover? Ja han er superglad hele tiden han Jepp vi har endel utstillinger vi skal prøve å få deltatt på iår. Han er enda ganske uferdig og hengslete tenåring i kroppen, så vi venter litt med de større utstillingene, til neste år. Så får han litt mer tid på seg. Blir veldig spennende nå på NKK Harstad om hvordan han blir dømt. Blir første offisielle utstillingen! Siter
Betty Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Han ser helt herlig ut? Hvordan går det med beinet? Fått muskler, og jevnet det ut med det andre? Siter
Riz Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Han er utrolig nydelig, har begynt å vurdere Greyhound som neste hund etter å ha lest og sett bilder av Nitro. Hvor tung er han? Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Han ser helt herlig ut? Hvordan går det med beinet? Fått muskler, og jevnet det ut med det andre? Ja beina er kjempebra. Var hos dyrlegen og viste han frem, og de syns musklene så veldig bra ut. Veldig liten forskjell på lårene. Han er utrolig nydelig, har begynt å vurdere Greyhound som neste hund etter å ha lest og sett bilder av Nitro. Hvor tung er han? Så hyggelig å høre. Ja jeg anbefaler rasen på det varmeste! Det blir garantert flere greyhounds på meg i fremtiden! Utrolig flott rase. Han veier rundt om 36 kg nå. Det er litt lite syns jeg, skulle hatt han mot 40 kg. Men han er enda så ung og hengslete, at massen kommer etterhvert. Skal ikke si noe før han er ferdigvokst om 1-2 år. Siter
Toril Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Staselig er vel ordet for enn sånn gutt,nydelig er han Gleder meg til bilder av ham når han blir helt voksen. Siter
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2010 Nitro 15 mnd Han begynner å bli bedre og bedre på oppstilling nå. Er sååå spent på neste helg. Da skal han konkurrere med de andre boysa. iik. Ellers er han pubis lus dilux, men det kunne vært værre. Han er så åpen og supersosial mot både folk og hunder, så skal ikke klage. Siter
Djervekvinnen Skrevet 17. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2010 Noen bilder fra idag:) Syns dette ble bra han er så fiiin Sorry dårlig kvalitet, det ble så lite dette bildet.. Siter
armagnac Skrevet 17. Mars 2010 Rapporter Skrevet 17. Mars 2010 Så flink han er blitt til å stille opp Spennende å se hvordan det går på utstillingen Siter
Gåsa Skrevet 17. Mars 2010 Rapporter Skrevet 17. Mars 2010 Kjempe fin Masse lykke til på utstillingen også! Siter
Djervekvinnen Skrevet 20. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2010 Oppdaterer med et par bilder av Nitro 16 mnd gammel. Tok disse idag. Dårlig lysforhold ute, men det får så være. Se så kjekk han er blitt Snuppeluppen min! Siter
Tuskelusken Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Så vakker han er! Hvis jeg skal ha en stor hund, da.. Siter
armagnac Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Begynner å se ut som en mann nå Han ser så godt ut Hvor høy og tung er han blitt?? Siter
Lola Pagola Skrevet 20. April 2010 Rapporter Skrevet 20. April 2010 Vakringen Skal du prøve ham i LC? Siter
Djervekvinnen Skrevet 20. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2010 Tusen takk dere! Ja han utvikler seg veldig bra, så det virker lovende. Han er ca 77-78 cm høy . Målte han nå netopp. Litt vanskelig å få helt eksakt med målebånd, men det ligger rundt om der. Sist vi veide han så var han 36 kg. Vil tro det vil øke litt når han får mer masse på kroppen LC har vi ikke her nord, desverre. Hadde vært skøy å prøvd. Siter
Recommended Posts