Lola Pagola Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Så vakker! De skal vel stå slik som på det siste Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Må vel slenge ut et av ansiktet også ps. bruker ikke strup på han til vanlig Takk for kommentarer! Siter
Decarabia Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Nitro har virkelig blitt en lekker gutt! Jeg må få sett ham en gang. Siter
armagnac Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Ser han begynner å bli en skikkelig mann nå=) folk stiller nok litt forskjellig for å sjule feil og fremheve det gode på sine hunder noe man lærer etter mye trening tror jeg, for jeg veit ikke svakhetene på min hund ennå, eller hvordan jeg skal sjule dem best mulig Siter
bardmand Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Synes han ser flott ut! Ikke for ekstreme bakbensvinkler heller, og det er et stort pluss i min bok... Jeg hadde gjerne sett at han hadde holdt hodet høyere. I hvert fall på en ung hund som ikke synes det er så moro å stå i ro og se pen ut, kan det kanskje være bedre å holde i båndet ved øret i stedet for å forsøke å dra hodet opp med båndet (det ser litt sånn ut på bildene). Da vil du også ha bedre kontroll på hodet hans. Da kan du også kose ham litt i munnviken - både fordi det roer hunden om den blir utålmodig, og for å få ham til å løfte hodet litt høyere for å få enda mer kos... Håper også jeg får sett ham en gang! Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Tusen takk for tips Bardmand! Ja stemmer at han hang litt med hodet, skal prøve med utstillingsline neste gang. Han syns oppstilling er noe unødvendig, kjipe greier. hehe Prøver å gjøre det okei for han. Vi kjæm tel Harstad i Mars (?)! hehe Siter
bardmand Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Tusen takk for tips Bardmand! Ja stemmer at han hang litt med hodet, skal prøve med utstillingsline neste gang. Han syns oppstilling er noe unødvendig, kjipe greier. hehe Prøver å gjøre det okei for han. Du kan jo prøve å få ham til å fokusere på godbit også, om han da er interessert i den slags? Det er de færreste mynder som er naturlige showhunder, så alt som kan gjøre det lystbetont må brukes for det det er verdt! Vi kjæm tel Harstad i Mars (?)! hehe Hvorfor f... skal de legge alle NKK-utstillingene i Nord-Norge på vinterstid? Ja ja, om jeg ikke får helt avsmak etter Tromsø, kan det hende vi ses da! Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Ja akkurat det er noe drit! Snøstorm er ikke akkurat noe særlig å farte rundt i.. Vi får håpe på en tidlig vår og en kald, vinter med lite nedbør kremt. Siter
Betty Skrevet 4. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2009 Så flott han har blitt! Håper jeg får til å møte han en dag (både han og Chanti). Kanskje vi også skulle tatt turen til Harstad i mars, men det er jo langt å kjøre på vinterstid. Får tenke på saken (og se hvor fin Vixen blir ). Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. November 2009 Nitro 10 mnd:) Dette ble tatt i hagen. Syns det ble litt fint med fargene :rolleyes2: Hvorfor løpe når man kan kjøre? Fra tidligere i høst. Han er fortsatt ikke blitt kjønnsmoden, for Chanti flørter med han for tiden og byr seg fram, men han skjønner ingenting Vi er bare glad til vi! Det kommer nok fortere enn vi aner. Trener litt lydighet med han. Nå går det i sitt og dekk i lengere enn 2 sekunder. Siter
bardmand Skrevet 8. November 2009 Rapporter Skrevet 8. November 2009 Han gjør seg i høstfarger, ja! Flott hund! Siter
Artemis Skrevet 8. November 2009 Rapporter Skrevet 8. November 2009 Så flott han har blitt! Morsomt det siste bildet der :rolleyes2: Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Igår ble Nitro snusken 1 år! Han begynner å bli stor gutt nå! Men fortsatt like barnslig og teit som vanlig Han er så snill og god, skikkelig snill. Og sjarmerende. Sukk det er så dumt at ikke dere kunne sett han i virkeligheten, for det blir overhodet ikke det samme på bilder! Vi gleder oss til neste år, hvor vi skal prøve oss mer i ringen. Fikk noen herlige bilder av han fra 2 dager etter at han kom hjem til oss: trenger vel ikke si noe? Tatt forrige helg: Gratulerer med 1 års dagen vår kjære snille voffseloffs! Håper vi får maaange fine år videre! Siter
Peers Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Er han ett år allerede? Tiden flyr.. Gratulerer med dagen til kjekkasen! Siter
Tonje Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Ser ut som en skikkelig staselig kar det der ja Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Oooj!! Allerede, synes jo nettopp "sonen" fikk ham jeg *flir* Gratulerer med dagen til kjekkingen!! Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Ja tiden går ganske fort! Samtidig føler jeg at vi har hatt han en god stund. Sikkert fordi det har skjedd så mye dette året. Sukk, jeg vil har fleeeeeer greys!! (mange utropstegn) Siter
Marthe Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Så fort tiden går Gratulerer så masse med dagen Nitro Siter
Djervekvinnen Skrevet 30. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Noen nye bilder av min vakre gutt Er han ikke kjekk? Han er nå snart blitt 14 mnd Siter
armagnac Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Så stilig han er blitt og skikkelig spenstig sleng gjerne inn fler bilder av gullet Siter
TonjeRA Skrevet 30. Januar 2010 Rapporter Skrevet 30. Januar 2010 Oj, han er litt av en sprettball!! Utrolig herlig! Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Tusen takk dere to, for kommentarene. Blir så glad for at noen vil svare Har lagt inn flere på hjemmesiden min Siter
Evelzz Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Skrevet 31. Januar 2010 Haha, han ser jo bare LITT happy ut da! Utrolig pen gutt! Har du planer om å stille han fremover? Siter
Recommended Posts