Caroline Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 SÅ svær han har blitt! Wow! Ser ut som en miniutgave av en voksen hund omtrent. Vakker er han fortsatt Siter
Sissi Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Nydelig! hihi mynder er vel ikke sta den vel De er bare sånn.. gjør som dem vil hihihi.... gleder meg til og se videre utviklingen hans Siter
Gjest Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 ÅÅåååååh han er så fiiin! Og for å være litt positiv; selv om de er skikkelig strevsom i valpetiden, kan de ende opp som små vidundre i tenåringstiden. Dog skjønner jeg hva du mener Siter
Heidihj Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Så stor han er blitt! Han er utrolig vakker da! Siter
Djervekvinnen Skrevet 13. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Tusen takk for hyggelig kommentarer! Siter
Gjest Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Han er virkelig vakker ! Blir spennende å følge dere videre Siter
Peers Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Flott er han Orry var ikke spesielt begeistret for Norma de første månedene (han var 5 år når hun kom i hus), han kunne rett og slett ikke fordra henne... Nå er det gode venner, han liker henne og de koser seg sammen. De ligger ikke inntil hverandre og lignende, men de setter likevel pris på hverandres selskap Siter
Djervekvinnen Skrevet 1. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 På tide med noen nye bilder. Har ikke tatt spesiellt mange egentlig. Men her et en noen utvalgte: Jippi! Morsomt å løpe på stranda! (før beinbruddet ) På tur hjem fra påskeferie. Kaldt på fjellet Hera og Nitro sov mye sammen i påskeferien. *søtt* "jeg skal vise deg hvem som biter som en krokodille!" Hmm kinakål var interessant! Nam! godt ja Han er alt for søt.. hihi Og med gipsen sin er han bare enda med hjelpesløs og søt. Han er rolig og flink, maser ikke. Det gjenstår kanskje 1 uke før vi tar den av. Vi gleder oss! Da kan vi ta igjen den tapte tiden. Er jo så godt å være ute nå som det har blitt vår! Er så langt veldig fornøyd med han! Er så deilig å ha en så sosial og glad hund! Siter
Peers Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 Fine bilder! Herlig å se at de sover sammen, det skjer ikke ofte her... Orry er ikke glad nok i Norma til at det er greit gitt Siter
Djervekvinnen Skrevet 1. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 takk for kommentarer! Ja det rare er at dette skjedde kun i påskeferien da vi var på ferie hos foreldrene mine. Da delte de plass og kunne ligge halveis oppå hverandre. Akkurat som at de kom tettere sammen på en "ny" plass. Ellers her hjemme, ligger de ikke slik. Siter
Peers Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 takk for kommentarer! Ja det rare er at dette skjedde kun i påskeferien da vi var på ferie hos foreldrene mine. Da delte de plass og kunne ligge halveis oppå hverandre. Akkurat som at de kom tettere sammen på en "ny" plass. Ellers her hjemme, ligger de ikke slik. Uansett er det jo koselig å se at de faktisk kan ligge sånn sammen Orry går sin vei om Norma legger seg inntil han (han kan til nød ligge 2-3 minutter), men det er framgang fra at han prøvde å drepe henne som valp Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Skrevet 1. Mai 2009 Han er absolutt helt nydelig Herlig hode På det bildet der han og Hera ligger kunne en uvitende sjel kanskje trodd det var samme rase, samme type stopp Siter
Gjest Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Skrevet 2. Mai 2009 Så koselig å se bilder av godgutten igjen Gleder meg til dere kan ta av gipsen. Ellie hadde forresten brudd hun og Stakkars små! Men alt blir nok bra tilslutt, og håper vi har brukt opp uflakskvota.. Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2009 Sier du det.. Brudd du og? Uff det var ikke bra! Hva skjedde? Det er noe herk med skade. Ja jeg er helt enig, la dette bli siste gang med slik skade! Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Nå har jeg tatt noen nye bilder. Var ute på 17 mai og koste oss i solen. Blir ikke lange turene pga Nitro er så svak i beinet etter bruddet. Så vi tok med pledd og satt oss ned i sola Deilig å sole seg! En god lukt kom svevende forbi hundene. FINE hundene mine! Kosetid! Leketid! Siter
Gjest Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 ÅÅÅH han er nydelig Men dakars, han så fryktelig tynn ut i beinet Mistet all muskelmasse? God bedring med beinet til Nitro! Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Tusen takk dere to! ÅÅÅH han er nydelig Men dakars, han så fryktelig tynn ut i beinet Mistet all muskelmasse? God bedring med beinet til Nitro! Ja han er nesten dobbelt så tynn på det ene beinet. Har ingen muskler der.. Skal begynne på vanntredemølle imorgen. Så håper vi at han skal bli bedre snart! Siter
Papillon Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Han var skikkelig fin! Hvor høy er han nå? Håper beinet hans blir bedre! Siter
Djervekvinnen Skrevet 20. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2009 Han var skikkelig fin! Hvor høy er han nå? Håper beinet hans blir bedre! Takk! Jeg er usikker hvor høy han er. Har ikke målt han. Men han begynner å nærme seg Hera sin høyde. Ikke så veldig langt igjen nå. Hun er 70 cm. Men samtidig virker han endel mindre igjen, men det er fordi han er så mye spinklere enn Hera (som har blitt tjukk hehe) Siter
Recommended Posts