Gå til innhold
Hundesonen.no

Finner ikke hundenavn! Hjelp?

Svint

Recommended Posts

Hei, jeg skal få en pointervalp i begynnelsen av påsken, men må sende inn papirene snart... Det er et R-kull så navnet må begynne på R... Sliter veldig med å finne på et kult og fint navn på R så trenger veldig mye hjelp. Det er en hannhund og den skal brukes til hundekjøring og jakt. JEG TRENGER HJELP! :icon_confused::icon_cry::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rambo, Reiki, Ron, Rick, Ruben, Rasmus, Royal, Robin, Rufus, Rufs, Rakk, Rast, Rakk, Radig, Rally, Reik, Rent, Rest, Real, Rend, Rand, Rio, Risk, Rindo, Rox, Rob, Roz, Ruff, Rugg, Rubb, Rust, Ryan, Ryper, Ryss, Rykk, Ryx, Ryddig, Ræl, Ræddik, Ræbb, Røst, Røsk, Rølp, Røff, Råar, Rådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ike helt om jeg vil ha norsk eller engelsk... spiller egentlig ikke så stor rolle bare det er et bra navn :icon_confused:

Men ser du noe du kunne tenke det i de svarene du har fått, eller må vi prøve noe annet? Vil du ha et 'typisk' jakthundnavn, eller mere annet hundenavn, eller menneskenavn? :icon_cry:

Rider, Ronny, Rex, Rudi, Roadster, Ruffen, Ricco, Reilly, Rock, Ross, Render, Raiwo, Riek, Revilo, Reed, Reppo, Raynno, Riss, Rodney, Reufen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er usikker kan du jo bare finne på noe på R, og tenke litt på daglignavn frem til du får den? Det er mange som har hunder som heter f.eks "Reach for the opportunity", "Ready Steady Go", "Revolution", "Royal ettellerannet" på stamtavlen fordi de måtte ha R i begynnelsen av navnet, men som til daglig heter "Tassen", "Kompis" ovs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...