charlotte Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Forslag til navn til en labrador tispevalp med fremtid som jakthund? Jeg har tenkt på: Nano, Java, Skudd, Jeanie, Heel, Beretta.
Guest Luckystaff Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Synes Lilo er fint...men likte Nano også...:rolleyes2:
charlotte Skrevet 26. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Synes Lilo er fint...men likte Nano også...:rolleyes2: Lilo ja, det passer jo fint med Lisa som jeg har fra før :-)
Guest Jonna Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Skudd er selvskrevent da! Blir ikke det fort til Skrudd da *ler*
Guest Gråtass Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Blir ikke det fort til Skrudd da *ler* *fnis* ja og..???
Kristiin Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 "På jakt" -Har du med Skudd eller? -Mener du hunden, eller til å skyte med? :rolleyes2:
Guest Jonna Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 *fnis* ja og..??? Det er vel litt erfaringen med navn og personlighet :rolleyes2:
SiriEveline Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Nano var min favoritt, hvis det er hannhund ihvertfall. Ellers er noen forslag: Ippo Rifla hmm.. mer kom jeg ikke på i farten.. men likte uansett Nano best.
charlotte Skrevet 26. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Blir ikke det fort til Skrudd da *ler* Haha, det er jo sant :rolleyes2: Funker Nano kun til hannhund altså? Men jakthund tisper må jo uansett ha litt maskulint navn! Flere kule våpen merker som kan brukes om til navn?
borderen Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Skudd var kult Ellers synes jeg Demo er kult... eller... det blir kanskje guttenavn det...
SusieB Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 Aya Beretta Breda Tikka Diamond Hunter alle våpenmerker, men synes Skudd var tøffest jeg:) Eller Futteral, Futt til daglig :rolleyes2:
Carina Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Haha, det er jo sant :rolleyes2: Funker Nano kun til hannhund altså? Men jakthund tisper må jo uansett ha litt maskulint navn! Flere kule våpen merker som kan brukes om til navn? Nano er for meg et hannhundnavn. Andre våpenmerker (ikke nødvendigvis hagler/rifler): Rossi Tikka Sabatti Marlin Laurona Benelli Savage Diana Perazzi Rizzini Edit: La til noen flere. Edit2: Ellers er vel Artemis jaktgudinnen i gresk mytologi.
SiriEveline Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Haha, det er jo sant :rolleyes2: Funker Nano kun til hannhund altså? Men jakthund tisper må jo uansett ha litt maskulint navn! Flere kule våpen merker som kan brukes om til navn? Hvis Nano skulle vært til tispe, ville jeg kanskje gjort om til Nana.. men nå har jeg bodd noen år i Mexico og blitt helt opphengt i dette med jente ender med "a" og gutter med "o". Men helt enig med deg at jakthund tisper også kan ha maskuline navn.
Lola Pagola Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Skudd var tøft! :rolleyes2: ... men passer best til hannhund da, hadde ikke gjettet at det var en tispe om jeg hadde hørt navnet iallefall.
Caroline Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Synes Tikka var det tøffeste forslaget så langt :rolleyes2:
Carina Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Synes Tikka var det tøffeste forslaget så langt :rolleyes2: Ja, jeg likte også Tikka.
Synnikken Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Syns du bør finne ett like kult som Lisa jeg! Når du står å roper Lisa og "blabla* kommende valp, Høres det jo ikke ut som om to hunder :rolleyes2:
tm100001 Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Nano er for meg et hannhundnavn. :rolleyes2: Andre våpenmerker (ikke nødvendigvis hagler/rifler): Rossi Tikka Sabatti Marlin Laurona Benelli Savage Diana Perazzi Rizzini Edit: La til noen flere. Edit2: Ellers er vel Artemis jaktgudinnen i gresk mytologi. Vi har hatt en hannhund som het Nano Diana var fint!
charlotte Skrevet 27. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Benelli og Marlin falt virkelig i smak! *tygge*
Argon Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Jeg synes Fres/Frez passer veldig bra, men kunne ikke kalle min det da vi kjente en som het det.
-Vilde- Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Jeg synes Benelli og Java var skikkelig kule navn :rolleyes2:
mokken Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Mangen flotte navn, det er anskelig å velge! Synes jo personlig at det er litt kult å kalle jakthunder etter våpen, Merethes mor heter jo Tikka, stilig navn synes jeg. Ellers er det jo endel lyd i noen av disse jaktskrullene, hva med Tyst? Er valpen etter Lisa?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar