Gå til innhold
Hundesonen.no

Et valpekull blir til!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg skulle sove lenge, jeg, sånn at ikke det skulle ta så lang tid før klokka var to og det var UL. Mhm. :rolleyes:

se det skjedde liksom..

Jeg tror det er 7 valper inni der :icon_redface:

Skrevet
se det skjedde liksom..

Jeg tror det er 7 valper inni der :icon_redface:

Jeeeeg tror åtte :)

Omg. Jeg er SÅ lite forberedt på at det IKKE er noen der. Alle cellene i kroppen min sier at ho er drektig, så ho MÅ bare være det!

Skrevet
Oi, du følger med! Jess, det er ultralyd i morgen, hvilket betyr at jeg er hos mamma. Jeg har ikke sett Nemi på noen uker nå, og jeg syns ho er feeeit. Bilder av tjukkebolla:

*klipp*

Seff! :icon_redface:

Herlige "mammamage" bilder!

Lykke til i dag! Tipper 6 valper jeg da :)

Skrevet

Jeg gjetter seks stk!

5+1.. Tisper for det meste.. ^^

Farger tørr jeg ikke, du forresten.. SOPP! jeg FORLANGER melding når dere har vært der! :icon_redface: ^^

Skrevet
Jeg gjetter seks stk!

5+1.. Tisper for det meste.. ^^

Farger tørr jeg ikke, du forresten.. SOPP! jeg FORLANGER melding når dere har vært der! :icon_redface: ^^

Da må du sende meg en melding med navnet ditt på, sånn at jeg har nummeret ditt. Mobilen ble stjelt i går. <_< Jeg har samme nummer, da!

Jeg har en liten hemmelighet når det kommer til farger, men jeg vil ikke si noe enda. Dere skal få lov å gjette antall, kjønn og farge en stund til. :)

Skrevet
Nei, så dumt! :icon_redface:

Skal dere prøve en gang til senere?

Det vet jeg ikke, det er opp til Stine og Kåre. Jeg håper det, da. :)

Fikk ikke prata noe særlig med de i stad, for det hakka så på telefonen.

Skrevet
Næmmen, så synd da :icon_redface: Var det ikke så at moren din ville ha valp fra dette kullet? Hva gjør hun nå?

Jo det var det, se under.

Nei og nei så trist :) Håpe dere skal prøve en gang til og at alt klaffer da da!

Jess, vi skal prøve igjen. :) Snakka med Stine for litt siden, og vi prøver ved neste løpetid, om ikke det kræsjer med noe VELDIG viktig. :) Vi prøver en annen hannhund, og vi gjør noen juksetriks for at det skal gå bedre. Så da krysser vi alt av fingre igjen, det er nok ikke såååå lenge til neste gang, ho har ikke så lang tid mellom løpetidene. :)

Skrevet
Jo det var det, se under.

Jess, vi skal prøve igjen. :) Snakka med Stine for litt siden, og vi prøver ved neste løpetid, om ikke det kræsjer med noe VELDIG viktig. :P Vi prøver en annen hannhund, og vi gjør noen juksetriks for at det skal gå bedre. Så da krysser vi alt av fingre igjen, det er nok ikke såååå lenge til neste gang, ho har ikke så lang tid mellom løpetidene. :P

Lykke til neste gang! :)

• 3 months later...
Skrevet

Jaaaa, okei. Jeg skulle ikke si noe, for nå har jeg liksom ikke så mye forhåpninger uansett, men dustebikkja får bare se å gi oss valpiser, foooor i dag er ho parret igjen! Og en gang til i morgen. :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...