Bananen Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Får fikse egen tråd til han og sånn, that lucky bastard. Kul hund. Ganske mye hund av og til. Vipper snart over i 5-årsalderen, og digger livet hardt og lenge. Kongen på ruinene. Her vil han bo... Seriously! Lookit! Vi kan til og med grave opp, jakte på og spise rottematen på jordene! Vi har vært ved ruinene i dag. Jeg skjønte pokker ikke hvor bikkja ble av sånn ca. hele tiden. Men han har drevet og hoppet opp og ned på sidene av ruinene. Silly dog, we say.
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Utrolig vakker golden, slik de skal se ut! Flere bilder! Hva heter han forresten? Påsan?
Bananen Skrevet 13. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Utrolig vakker golden, slik de skal se ut! Flere bilder! Hva heter han forresten? Påsan? Amigo. Men jeg kaller'n Pølsa eller Påsan.
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Kul hund har mange navn :closedeyes:
Bananen Skrevet 13. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Ett til. Kungen på högen.
civga Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Nydelig bilder av en nydelig Amigo! Vil se mere bilder
Aina&Kaizer Skrevet 13. Januar 2009 Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Så flott han er. Også så flink til å hoppe da. Den første hunden jeg ble glad i het Påsan... *savne*
Bananen Skrevet 13. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2009 Noen flere bilder kan vi fikse. Litt sånn random gammelt. Han var hvit og pen en gang i tiden. Jeg har ikke ødelagt duntøffelen din... Filthy and happy. Incoming... Jeg liker ikke denne hunden. Den er farlig. Jeg lærte henne å løpe... Så biter hun meg i skinka. Han er liksom en happy hund. Likes a jump. Fetching, schmetching. Er ufattelig mongo. Han liker å leke litt bulldog. Så da kliner han gjerne på seg en liten patch her og der. Hayz. Jeg er pen. Hæææ? Skitten? Jeg stiller meg utenforstående? Iz smellz sumtin' guud... Kungriket. Søt jævel. Apporterer godbitene sine. Pen og skitten. Jumps... Broom.
ToneS Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Han er så pen Og du er veldig flink til å ta bilder!
Blondiemamma Skrevet 14. Januar 2009 Rapporter Skrevet 14. Januar 2009 Flotte bilder av en nydelig hund
Bananen Skrevet 11. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2009 Verdens beste bikkje begynner å bli grayface og nyter våren.
MetteOgBeatrix Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Virkelig nydelig voffs Så flink du er til å ta bilder også
Tuskelusken Skrevet 11. April 2009 Rapporter Skrevet 11. April 2009 Han liker å leke litt bulldog. Så da kliner han gjerne på seg en liten patch her og der. Ikke nok med at ørene og leppene slenges rart, men øynene også! Utrolig bra bilde!
TonjeRA Skrevet 12. April 2009 Rapporter Skrevet 12. April 2009 Så mange flotte bilder , og en ordentlig nydelig hund!!
Bananen Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2009 Bikkjekreket har vært ute på nye eventyr i varmen. Bilder tatt for noen dager siden. Bildene kan klikkes på. Han løper sånn at ikke engang snuta klarer å følge med i retningen rett frem. Proppelinoører. I was born this mongo. Der enden er god, er alltid godt. Evt. ikke. Rett frem eller bakfrem. Noen er i hvert fall smart nok til å knipe igjen øya, for å slippe gøgg i dem. Jeg er konge, sier jeg! Tispe luktes, tispes skal forfølges... See ya latah, aligatah.
Carina Skrevet 25. April 2009 Rapporter Skrevet 25. April 2009 Han løper sånn at ikke engang snuta klarer å følge med i retningen rett frem. Kule bilder, han ser herlig ut!
Bananen Skrevet 6. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Amigo nyter livet på Kyrkjetangen.
swimzy Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Åhh han er bare sååå rååååflott Og du er bare såå KONGE til å ta bilder:D Hvor har du kjøpt de breie kule halsbåndene? noe slik skulle jeg hatt til min golden gutt også...han er jo såå stor, trenger kraftig halsbånd
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar