Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg(vi) skal ha valp. :)


Nowisclee

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Bilder fra valpebesøk!

Kee-Kee i senga når vi kom:

Valpebes_k_002.JPG

Valpebes_k_021.JPG

Kee-Kee med meg:

Valpebes_k_010.JPG

Gacoki sover søtt i senga..:

Valpebes_k_013.JPG

..eller ikke..?

Valpebes_k_014.JPG

Liv(Yodel) fikk ikke tatt så mye bilder, når Kee-Kee fikk bestemme:

Valpebes_k_009.JPG

Kee-Kee måtte hilse pent på kameraet også, du ser halen går:

Valpebes_k_008.JPG

Hun var ikke så gira på å bli tatt oppstillingsbilder av..

Valpebes_k_048.JPG

..så da satte vi like godt inn en stand-in!

Valpebes_k_057.JPG

Men vi fikk en del greie bilder til slutt, da!

Valpebes_k_053.JPG

Valpebes_k_055.JPG

Vi hadde det kjempekoselig, og Kee-Kee er bare SÅ søt og kjærlig og åpen og glad! Tror Yodel også fikk noen rimelig bra bilder, ikke minst med halsbåndet på! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg letta, hele nettet stoppa opp når jeg skulle poste innlegget, så var redd ingenting ble lagt inn. :) Ja, hun er helt nydelig, ikke sant? :yes: Gleder meg max til neste helg, skulle ikke vært lov å ha hele 5 arbeidsdager til før man får valp. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra valpebesøk!

Kee-Kee måtte hilse pent på kameraet også, du ser halen går:

Valpebes_k_008.JPG

Å basenjier er så søte når de legger ned ørene og lar halen vispe uhemmet! Og legg på litt jodling (de lager trutmunn, og da snakker vi alvorlig kyssetøy altså, når de jodler..) og liten usynkron stepdans med alle 4 bein - og man døøøør omtrent av latter og nedsmelting av varme følelser overfor dette rare lille tegneseriedyret! Sannelig er de søte som valper - men jeg synes vel egentlig at de er enda vakrere når de er voksne.

Men hun er nydelig lille Kee-Kee, likner faktisk på Amy synes jeg, for Amy har ikke bliss hun heller... Er det 1 uke til du skal hente henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å basenjier er så søte når de legger ned ørene og lar halen vispe uhemmet! Og legg på litt jodling (de lager trutmunn, og da snakker vi alvorlig kyssetøy altså, når de jodler..) og liten usynkron stepdans med alle 4 bein - og man døøøør omtrent av latter og nedsmelting av varme følelser overfor dette rare lille tegneseriedyret! Sannelig er de søte som valper - men jeg synes vel egentlig at de er enda vakrere når de er voksne.

Men hun er nydelig lille Kee-Kee, likner faktisk på Amy synes jeg, for Amy har ikke bliss hun heller... Er det 1 uke til du skal hente henne?

Mhm, de er det! Og Kee-Kee var den som gjorde det mest i hele dag, syns jeg. (men så kikka jeg kanskje ikke sååå nøye på de andre..?) :blink: Jeg kan ikke skjønne hvordan de blir vakrere enn det her, men jeg finner det vel ut ettersom hun vokser til, tenker jeg! :D

Jah, hun er helt utrolig fantastisk pen! (Men så er jeg kanskje litt partisk også. Hun er jo hjertebarnet allerede! DET gemyttet!) :yes:

Jepp, neste lørdag. :) På utstilling først og kikke, og så hente Kee-Kee og reise hjem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fler bilder av logre- Kee-Kee og de andre :blink: :

7usindre.jpg

Sindre blir godt sosialiser (han må jo også være med!)

7uAstridogKeekke.jpg

Spise litt på Astrid (med nytt fint bånd!)

7ukerSindreogGacoki.jpg

Gacoki spiser litt på Sindre

7ukerkeekee2.jpg

Peent bånd!

Pene Kee-Kee:

7ukeekee.jpg

7ukerkeekee.jpg

7udagkeekee.jpg

Kysse litt på yodelmannen

7uKEEKEE3.jpg

Stå litt pent :yes:

7uvalper.jpg

Kee-Kee og Gacoki må hente ved, for de synes det måtte være litt varmere

Prøve å ta kull-bilde:

7uvalpekaos.jpg

fra kaos...

7uvalpercopy.jpg

Til peent bilde...

7usovevalper.jpg

Til søvnige valpiser

Konkurranse:

Hvem skal ut?

7uvalpersindre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nyyyyydelige bilder! Men nå har jeg sett Sindre (aka Mini-yodel, navnet sier alt..) i veldig mye sove-i-hunde-kurv eller sove-sammen-med-valp situasjoner, at jeg lurer på om dere får han til å sove i vanlig seng? Ser for meg en liten gutt som kommer å foretrekke å sove i hundekurv sammen med bisker..? Som må ha "senge-tilvending" med matskål og godbiter (er vel puppen til Mamma det!) på lik linje med hunder må ha burtilvending! :blink: *minnes datter som tok med seg hundeposer ut i hagen som ledd i "dotrening" da hun skulle slutte med bleier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, de er det! Og Kee-Kee var den som gjorde det mest i hele dag, syns jeg. (men så kikka jeg kanskje ikke sååå nøye på de andre..?) :blink: Jeg kan ikke skjønne hvordan de blir vakrere enn det her, men jeg finner det vel ut ettersom hun vokser til, tenker jeg! :D

Jah, hun er helt utrolig fantastisk pen! (Men så er jeg kanskje litt partisk også. Hun er jo hjertebarnet allerede! DET gemyttet!) :yes:

Jepp, neste lørdag. :) På utstilling først og kikke, og så hente Kee-Kee og reise hjem. :D

Hente på Leto eller?Må få se i tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel: Kjempefine bilder! :blink: Og Sindre er jo såå søt. Holder gjerne mer på ham iblant altså!

Hente på Leto eller?Må få se i tilfelle...

Det får vi se, vet ikke åssen det blir, om Kee-Kee blir med dit. Hun er jo såpass liten enda.

gleder meg til å kosemose på Kee-Kee

Bra! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så nyyyyydelige bilder! Men nå har jeg sett Sindre (aka Mini-yodel, navnet sier alt..) i veldig mye sove-i-hunde-kurv eller sove-sammen-med-valp situasjoner, at jeg lurer på om dere får han til å sove i vanlig seng? Ser for meg en liten gutt som kommer å foretrekke å sove i hundekurv sammen med bisker..? Som må ha "senge-tilvending" med matskål og godbiter (er vel puppen til Mamma det!) på lik linje med hunder må ha burtilvending! :D *minnes datter som tok med seg hundeposer ut i hagen som ledd i "dotrening" da hun skulle slutte med bleier*

:D

Ja, han trives godt med voffsene, og det er ikke sjeldent hele gutten blir et stort gliiis når han ser dem.

Er vel nødt til å starte prosjekt "avvenne fra hundesengen" snart ja. :D

Yodel: Kjempefine bilder! :P Og Sindre er jo såå søt. Holder gjerne mer på ham iblant altså!

Takketakk- dine også. Også var du & Jeanette flotte fotoassistenter!

Klabert du skal få lov til å holde Mini-Yodler'n flere ganger :glis:

Edit: Forresten må dere svare på "gjettekonkurransen Hvem skal Ut" i gjeteboka til Doberguard ;)

(Bilde under)

7uvalpersindre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...