Nowisclee Skrevet 20. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2009 Kee-Kee var det ja Kjempefint navn *ta tispe 1!* Mhm, det er veldig søtt. Kan nok fort bli bare Kee. Hehe, vi får se hvilken det blir, du vet, de forandrer seg så mye i den tiden her, og vi vil jo ta den som lover best utifra det de tegner til som valper, ikke sant? Så derfor drøyer vi i det lengste. *hvisker: men tispe 1 er veldig fin, jeg er heeelt enig!*
Yodel Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Vi var på en liten snar-visitt hos valpene i går, før vi dro videre til mini-yodel's mormor. Lagde en liten film om de små...
Carina Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Vi var på en liten snar-visitt hos valpene i går, før vi dro videre til mini-yodel's mormor. Lagde en liten film om de små... Så herlige da!
Toril Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Vi var på en liten snar-visitt hos valpene i går, før vi dro videre til mini-yodel's mormor. Lagde en liten film om de små... Å plutselig så vil man ha basenji valp også... Skjønne!
Nowisclee Skrevet 31. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Og da var det bestemt hvilken tispe man skulle ha!
Peers Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Og da var det bestemt hvilken tispe man skulle ha! Damen, du kan ikke si A og utelate B... Hvem blir det?
Gjest Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 ÅÅå for en skjønn film og herlig musikkvalg (holdt på å skrive musikkvalp.. )
Nowisclee Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Damen, du kan ikke si A og utelate B... Hvem blir det? Hæhæ, klart jeg kan! Sier ikke mere førenn det det er oppdatert på hjemmesiden til oppdretter, jeg. Eller så får Yodel si det. *flire* (skal ikke avsløre noe før det kan avsløres, vettu!)
Yodel Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Introducing Doberguard's Master Key To Kingwana "Kee-Kee" (Tispe 1):
Nowisclee Skrevet 2. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Peneste lille Kee-Kee'en våres! Under 2 uker igjen nå! (bare få kommet meg på valpebesøk til helgen eller no, så blir det bra!)
Maria Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 Så pen hun var i ansiktet Nydelige, lille jodlern!
Nowisclee Skrevet 4. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Skal jeg på valpebesøk på lørdag! Så blir det vel mere bilder, håper vi.
Yodel Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Skal jeg på valpebesøk på lørdag! Så blir det vel mere bilder, håper vi. Missunner deg! Jeg skal feire 50 års- dagen til svigerbror, jeg :closedeyes: Meeen vi treffer dere jo neste helg igjen da!
Raksha Skrevet 4. Februar 2009 Rapporter Skrevet 4. Februar 2009 Naaaw - så utrolig nydelig! Gratulerer med valget. Gleder meg til masse bilder av skjønnheten.
Peers Skrevet 5. Februar 2009 Rapporter Skrevet 5. Februar 2009 Skal jeg på valpebesøk på lørdag! Så blir det vel mere bilder, håper vi. Så moro! Det ordnet seg med skyss til slutt? Det er forresten påkrev med bilder etter besøket
Nowisclee Skrevet 6. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Missunner deg! Jeg skal feire 50 års- dagen til svigerbror, jeg :closedeyes: Meeen vi treffer dere jo neste helg igjen da! Hihi! Ja, neste helg sees vi vet du. (må avtale mer om den helgen også, men det kan vi jo ta på msn/tlf?) Så moro! Det ordnet seg med skyss til slutt? Det er forresten påkrev med bilder etter besøket Nja, jeg ble å droppe besøket til kompisen i Ski jeg ikke har sett på et år, og satser på å ta toget, halv tolv i morgen formiddag. Så da ble det litt mer tid til reisen. 'Bare' to og en halv time hver vei med toget, men det er det verdt! (er jeg heldig, så får jeg avtalt med sjåfør i kveld, men får se.)
Peers Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Nja, jeg ble å droppe besøket til kompisen i Ski jeg ikke har sett på et år, og satser på å ta toget, halv tolv i morgen formiddag. Så da ble det litt mer tid til reisen. 'Bare' to og en halv time hver vei med toget, men det er det verdt! (er jeg heldig, så får jeg avtalt med sjåfør i kveld, men får se.) Ah, skjønner. Satser på at du får truffet kompisen ved en annen anledning da Husk å knipse masse bilder i morgen!
Nowisclee Skrevet 6. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Ah, skjønner. Satser på at du får truffet kompisen ved en annen anledning da Husk å knipse masse bilder i morgen! Får nok til det, skal du se, alt ordner seg. Jada, så sant jeg husker kamera så blir det minst 90 bilder før jeg er tom for strøm!
Yodel Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Nå slipper Astrid togturen, for jeg vil også på valpetitt, for tenk! 50 -årslaget ble ferdig-feiret i kveld, så da henter vi Astrid i morgen og tropper mannsterke opp til nok en valpe-visitt Gleder meg!
Nowisclee Skrevet 7. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Nå slipper Astrid togturen, for jeg vil også på valpetitt, for tenk! 50 -årslaget ble ferdig-feiret i kveld, så da henter vi Astrid i morgen og tropper mannsterke opp til nok en valpe-visitt Gleder meg! Wee! Vi sees seinere i dag! *glede seg*
Toril Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Nå slipper Astrid togturen, for jeg vil også på valpetitt, for tenk! 50 -årslaget ble ferdig-feiret i kveld, så da henter vi Astrid i morgen og tropper mannsterke opp til nok en valpe-visitt Gleder meg! Kjøre veldig forsiktig,det er IKKE trivelig på veiene idag.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar