Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg(vi) skal ha valp. :)


Nowisclee

Recommended Posts

Kee-Kee var det ja :o Kjempefint navn :) *ta tispe 1!* :o

Mhm, det er veldig søtt. Kan nok fort bli bare Kee. Hehe, vi får se hvilken det blir, du vet, de forandrer seg så mye i den tiden her, og vi vil jo ta den som lover best utifra det de tegner til som valper, ikke sant? Så derfor drøyer vi i det lengste. :o

*hvisker: men tispe 1 er veldig fin, jeg er heeelt enig!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar
Damen, du kan ikke si A og utelate B... Hvem blir det? ;)

Hæhæ, klart jeg kan! ;) Sier ikke mere førenn det det er oppdatert på hjemmesiden til oppdretter, jeg. Eller så får Yodel si det. *flire* (skal ikke avsløre noe før det kan avsløres, vettu!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunner deg! Jeg skal feire 50 års- dagen til svigerbror, jeg :closedeyes:

Meeen vi treffer dere jo neste helg igjen da!

Hihi! Ja, neste helg sees vi vet du. :icon_confused: (må avtale mer om den helgen også, men det kan vi jo ta på msn/tlf?) :icon_cry:

Så moro! Det ordnet seg med skyss til slutt?

Det er forresten påkrev med bilder etter besøket :(

Nja, jeg ble å droppe besøket til kompisen i Ski jeg ikke har sett på et år, og satser på å ta toget, halv tolv i morgen formiddag. Så da ble det litt mer tid til reisen. 'Bare' to og en halv time hver vei med toget, men det er det verdt! :lol: (er jeg heldig, så får jeg avtalt med sjåfør i kveld, men får se.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg ble å droppe besøket til kompisen i Ski jeg ikke har sett på et år, og satser på å ta toget, halv tolv i morgen formiddag. Så da ble det litt mer tid til reisen. 'Bare' to og en halv time hver vei med toget, men det er det verdt! :icon_confused: (er jeg heldig, så får jeg avtalt med sjåfør i kveld, men får se.)

Ah, skjønner. Satser på at du får truffet kompisen ved en annen anledning da :icon_cry: Husk å knipse masse bilder i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner. Satser på at du får truffet kompisen ved en annen anledning da :icon_confused: Husk å knipse masse bilder i morgen!

Får nok til det, skal du se, alt ordner seg. :icon_cry:

Jada, så sant jeg husker kamera så blir det minst 90 bilder før jeg er tom for strøm! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slipper Astrid togturen, for jeg vil også på valpetitt, for tenk!

50 -årslaget ble ferdig-feiret i kveld, så da henter vi Astrid i morgen og tropper mannsterke opp til nok en valpe-visitt :) Gleder meg!

Wee! Vi sees seinere i dag! :) *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slipper Astrid togturen, for jeg vil også på valpetitt, for tenk!

50 -årslaget ble ferdig-feiret i kveld, så da henter vi Astrid i morgen og tropper mannsterke opp til nok en valpe-visitt :) Gleder meg!

Kjøre veldig forsiktig,det er IKKE trivelig på veiene idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...